Dyson Airwrap DUPE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whizz

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 19:17

Prachtig San! Ben je er ook sneller mee klaar?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 19:53

Whizz schreef:
Prachtig San! Ben je er ook sneller mee klaar?

Dank je wel :D.

Ik ben denk ik een klein uur bezig geweest met drogen tot mijn haar ca. 80% droog was en daarna krullen.

Best netjes denk ik, voor de lengte en hoeveelheid haar dat ik heb.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:31

Heel netjes! Ben benieuwd of het een beetje blijft zitten. Heb je ook de aangeraden spray enz gebruikt?

Ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar na een uur zijn mijn krullen er al uit gezakt ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:37

Saintelette schreef:
Heel netjes! Ben benieuwd of het een beetje blijft zitten. Heb je ook de aangeraden spray enz gebruikt?

Ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar na een uur zijn mijn krullen er al uit gezakt ;(

Jazeker :D.

Vanochtend een bui op m'n kop gehad, dus alles is weg :'). Maar we oefenen stug door :)).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:08

Mag ik nog even lof zingen :)). Ik ben iedere dag weer blij met de Airwrap. Ik ben vandaag bezig geweest met de ronde borstelkop:

Afbeelding

Ik ben begonnen met de gladmakende borstel om mijn haar tot 80-90% te drogen (m'n haar wordt er zo zacht van <3), daarna pluk voor pluk met de ronde borstelkop, die maakt mooie grove slagen/krul. En aan het eind met het opzetstuk met coanda, die blaast alle korte/kleine babyhaartjes onder de lange haren, maakt de boel glad en glanzend :).

De krullen zakken wel wat uit, maar blijven 3 dagen zichtbaar. De slagen zoals hierboven idem. Waarschijnlijk langer, maar na 3 dagen moet ik m'n haar echt wassen :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:18

Gaaf! Je haar ziet er prachtig uit!!
Hoelang ben je hier nou mee bezig?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:22

Een uurtje :D.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:22

Super San! Ik ben niet ontevreden met mijn haar, maar als ik dat van jou zie….. <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:27

Whizz schreef:
Super San! Ik ben niet ontevreden met mijn haar, maar als ik dat van jou zie….. <3

Thanks :D. Ik heb wel geluk ermee, het is best heel makkelijk haar en heel gezond.

Dat coanda-ding is wel echt een uitvinding, hoor... Het is even uitvogelen hoe je m moet houden, maar dat verschil, weg opspringende haartjes :D.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 15:25

Voor de dames die de dyson gebruiken,
Ik heb van nature veel slag in mijn haar maar ik heb het graag stijl. Momenteel stijl ik het dus 2 x per week maar nu is mijn vraag of de stijlborstel van de dyson ook goed werkt? Heb je er meerdere dagen plezier van? Of krult alles terug na een paar uur?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 16:19

Mijn haar wordt mooi stijl, is superzacht en blijft ook stijl. Tenzij het vochtig wordt door regen oid. Maar dat gebeurt met een stijltang ook.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 19:45

Ik stijl het niet met de borstel maar met dat gek uitziende Coanda föhn opzetstuk en daarmee krijg ik het net zo glad als met mijn stijltang.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 19:50

Misschien doe ik iets verkeerd maar ik krijg echt mega pluis haar met die stijl borstel. Wel heel zacht maar helaas echt coupe ontploft.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 19:54

Nee die borstel krijg ik ook pluis van. Ik bedoel dat andere ding, de coanda smoothing dryer

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 20:33

Oh, geen pluis hier, gelukkig :=. Ik gebruik eerst de borstel, daarna met het coanda opzetstuk.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 11:27

Ik geef dit topic even een schopje.

Zijn er inmiddels al meer mensen met ervaringen van de dupe van Dyson? Ik word dood gegooid op Facebook en Instagram met advertenties en nu ben ik elke keer aan het twijfelen. :D

Blijven krullen langer zitten (dupe of Dyson) ten opzichte van een krultang? Dat houd bij mij helaas maar 1 dag. Ik heb fijn haar tot mijn schouders, wel veel haar.

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 15:07

Deemiii schreef:
Ik geef dit topic even een schopje.

Zijn er inmiddels al meer mensen met ervaringen van de dupe van Dyson? Ik word dood gegooid op Facebook en Instagram met advertenties en nu ben ik elke keer aan het twijfelen. :D

Blijven krullen langer zitten (dupe of Dyson) ten opzichte van een krultang? Dat houd bij mij helaas maar 1 dag. Ik heb fijn haar tot mijn schouders, wel veel haar.

Ik heb een Dyson (en ben heel tevreden), maar de krullen die ik zet met mijn Dyson blijven zeker minder lang zitten dan met een stijltang of krultang. Ik zet zelf vaak krullen met de stijltang en die krullen blijven bij mij zitten totdat ik mijn haar was. Ik heb wel extensions, waarin krullen over het algemeen beter in blijven zitten. Mijn krullen met de Dyson blijven voor mij goed zitten doorheen de dag, maar na een nachtje slapen moet ik wel echt in de ochtend opnieuw krullen zetten. Dit kost mij maar 10-15 minuutjes dus dat stoort me niet.

Als er veel wind staat of vochtig weer is, dan zal ik altijd krullen zetten met de stijltang aangezien die krullen beter blijven zitten. Maar daar tegenover staat dat de Dyson minder hitte gebruikt dus voor gewone werkdagen, avondje weg, etc, gebruik ik altijd de Dyson.