Maar nu al uitgenodigd door 2 verschillende buren voor verjaardafeestjes

Misschien heb ik het ook wel getroffen...
En alles dichtbij! Zelfs een heerlijk restaurant en schoarmatent op 4 minuten lopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wesco schreef:JudithGigi schreef:????![]()
Ik denk dat je vooral niet de instelling moet hebben dat Limburg zo bijzonder is of dat je naar "buitenland in eigen land" gaat. Het is nog steeds gewoon Nederland en elk dorp heeft er wel een supermarktKen meer dan genoeg mensen die veel zonder auto kunnen doen.
Ik zeg nergens dat Limburg het buitenland is maar als je van de randstad komt is het een groot verschil wat je allemaal dicht bij hebt.
Sansevieria schreef:Hangt ervan af wat voor jou belangrijk is.
Kijk, waar ik woon zijn alle voorzieningen incl. openbaar vervoer bij de hand, leuke steden goed bereikbaar binnen een paar minuten, prachtige wandelgebieden, mooie eetgelegenheden/terrasjes.
Maar denk je eten aan huis te laten bezorgen?
Tja, vergeet dat maar heel snel, dat gaat je hier niet lukken.
Internet, ja ook niet onbelangrijk voor de mensen die thuiswerken?
Ik ben zo blij dat KPN "buitengebied" heeft met een extra modem, anders had ik echt een probleem gehad.
Schuur_ schreef:Ik als belg weet wel wat ze bedoelt hoor. Als je geen (nederlands) Limburgse tongval hebt val je toch regelmatig buiten de boot of wordt er over je heen gepraat.
Ik kan me er niet aan storen en heb 2 jaar in Linne gewoon maar nu weer terug net over de grens (dicht bij Ittervoort btw)
Nuth is echt niet moeilijk bereikbaar en het voordeel vind ik in LImburg is dat er een goed wegennet is waar het bijna nooit druk op is. Dusja, het is misschien 20km maar dan wel 20km vlotjes doorrijden.
Sansevieria schreef:Hangt ervan af wat voor jou belangrijk is.
Kijk, waar ik woon zijn alle voorzieningen incl. openbaar vervoer bij de hand, leuke steden goed bereikbaar binnen een paar minuten, prachtige wandelgebieden, mooie eetgelegenheden/terrasjes.
Maar denk je eten aan huis te laten bezorgen?
Tja, vergeet dat maar heel snel, dat gaat je hier niet lukken.
Internet, ja ook niet onbelangrijk voor de mensen die thuiswerken?
Ik ben zo blij dat KPN "buitengebied" heeft met een extra modem, anders had ik echt een probleem gehad.