Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Plop1997 schreef:Kring verjaardag van een tiener die boven zit te gamen… Snap dat die kadotjes en geld wil van familie maar mag ik het de volgende keer dan gewoon overmaken?
Dus de jarige is niet eens bij de visite? Interessant
Mkango schreef:Plop1997 schreef:Ik zou het niet eens overmaken. Niet op verjaardagsvisite = geen cadeautje, joe!Kring verjaardag van een tiener die boven zit te gamen… Snap dat die kadotjes en geld wil van familie maar mag ik het de volgende keer dan gewoon overmaken?
Kookaburra schreef:Een vriendin was een nachtje bij mij. Lief mens, maar pfoeh wat is ze verandert in het afgelopen jaar. Veel roekelozer en drukker. Dat had ik niet verwacht, ik moet nu echt even opladen![]()
DuoPenotti schreef:Ik herken dat ook van iemand.
Maar dat kind (ondertussen volwassenen) heeft autisme en die wilde zelf al jaren zijn verjaardag niet vieren maar ouders vonden dat dat erbij hoorde.
Misschien kan dat kind ook niet tegen de verplichte drukte?
Plop1997 schreef:DuoPenotti schreef:Ik herken dat ook van iemand.
Maar dat kind (ondertussen volwassenen) heeft autisme en die wilde zelf al jaren zijn verjaardag niet vieren maar ouders vonden dat dat erbij hoorde.
Misschien kan dat kind ook niet tegen de verplichte drukte?
Kan prima tegen de drukte alleen call of duty is leuker. Ik ben wel zeer tevreden met doe hoeveelheid snacks en vlaai.