Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 17:23

Urbanus schreef:
Shae schreef:

Laat es zien?

M'n teen op bokt? Hmmmm

Ja! Dan plaats ik die van mij ook.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 17:25

Azmay schreef:
Urbanus schreef:
Echt? Hoe, wat, waarom? Wauw!

Ik ben in het dagelijks leven meesteres in de bdsm en was aan het uitzoeken hoe ik het prettigste werk. Dat was niet de plek of manier maar het was wel een ervaring.

Op dat moment overigens geen sex in de aanbieding, al heb ik dat daarvoor wel een tijdje selectief gedaan tijdens sessies :o

Interessant!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 18:21

Ik denk dat het bij mij voornamelijk het werken met reptielen is. Zelf kweek ik koningspythons en over een paar jaar wat andere soorten voor de leuk. Voor ons bezoek is het vaak een hele ervaring.

Verder heb ik ook veel andere reptielen gehanteerd. Van gifslangen, tijgerpythons van ruim 5 meter tot kaaimannen zegmaar. Dat is niet iets wat mensen dagelijks doen en voor mij ook heel bijzonder om eens gedaan te hebben.

Toch is dit voor veel mensen niet zo heel bijzonder, maar ik denk voor Boktbegrippen wel. Ik ben ook jaren voortbrenger geweest op grote rundveeshows. Random mensen vinden dat vaak heel bijzonder, maar op Bokt is dieren voorbrengen op een nationale show al weer redelijk normaal.

En ik heb in Scheveningen samen met 1999 andere drummers meegespeeld met Golden Earring :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 18:39

martine0503 schreef:
Flying_Angel schreef:
Nou, punt 1. Ik heb niet het woord ‘zwart’ gebruikt. Dat wordt er hier van gemaakt. Het was alleen info voor de context.

Ik zal het herschrijven. ;)

De wildernis ingaan op een paard samen met een wildvreemde in een gebied dat bekend staat om zijn onveiligheid voor toeristen.

Voor mij was het niet totaal aanstootgevend in je eerdere post. Waar ter wereld je ook bent, zijn er gewoon minder veilige plekken. Zou je zeggen ergens in Noord of Zuid Amerika, Arabische landen, Rusland of zelfs sommige plekken in Nederland vraag ik mij af of de reacties net zo fel zijn geweest. Ik vind men tegenwoordig erg snel op de tenen getrapt.

Wel bijzonder dat de veiligheid dan afhangt van de huidskleur van de inwoner van het land. :n

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 18:43

MarlindeRooz schreef:
Flying_Angel schreef:
Nou, punt 1. Ik heb niet het woord ‘zwart’ gebruikt. Dat wordt er hier van gemaakt. Het was alleen info voor de context.

Ik zal het herschrijven. ;)

De wildernis ingaan op een paard samen met een wildvreemde in een gebied dat bekend staat om zijn onveiligheid voor toeristen.

Wel bijzonder dat de veiligheid dan afhangt van de huidskleur van de inwoner van het land. :n

Dat heeft Fly nergens genoemd, maar wordt door een paar bokkers ingevuld.

Captain

Re: Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:12

Dat bedoelde ze wel als "witte" vrouw. :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:26

Laten we erover ophouden. Ik bedoel er niks racistisch mee, kan op internet zo over komen. Niet bedoeld. Laten we hier geen ‘bizarre dingen die FA zegt’ van maken ;)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:34

Voor mij komt het racistisch voor dat er specifiek benadrukt werd dat betreffende bokker blank is en haar medereiziger Zuid-Afrikaans. En of die Zuid-Afrikaan nou blank, zwart of van alles daartussen is geweest, de gedachtegang dat iemand inherent een risico vormt omwille van zijn nationaliteit / afkomst heeft voor mij een nare bijsmaak.

Zou ik het net zo opmerkelijk vinden als de medereiziger een Rus is geweest, daar heeft men ook van die vooroordelen over ook al zijn Russen over het algemeen hartstikke wit :+

Ik heb in Nederland trouwens vooral in aso-wijken gewoond, ook illegaal, tijdje dakloos geweest en van alles. Doe mij maar 10 willekeurige migranten in allerlei verdachte kleuren liever dan sommige keurige Nederlandse jongens.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:40

Als we toch op de politiek correcte tour gaan, je zegt wit ipv blank.

Maar goed. Ontopic!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:42

Captain schreef:

Het is het welk bizar ding je gedaan hebt en geen heksenjacht toch.
Zullen we dan nu weer ontopic gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:51

Nederland, het land waar het erger is om gewezen te worden op je vooroordelen dan om daadwerkelijk bevooroordeeld te zijn. <3

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:58

Een auto uit 1981 gekocht.

Schijnbaar erg bizar volgens sommige mensen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:00

Idd, over wat gaat het nu eindelijk….?

Hier niets wat zo wereldschokkend is als veel anderen….

-ooit te voet een inbreker in het donker achtervolgd toen ik thuis kwam en hij onze tuin uit rende.(hij kon vlugger lopen, politie is nadien gekomen, nooit niets meer van gehoord, maar toen de politie bij ons was kregen ze een oproep dat enkele straten verder een stil alarm afging door inbraak….)

-met ons syncro schaatsteam het WK meegeschaatst(we waren laatste, maar was wel een giga leuke ervaring, wij trainden ‘slechts’ 2u-week samen, bv de teams uit de US elke dag 3u)

-te gast zijn in een radio programma waar ik reclame mocht maken voor mijn danssolo in een best grote voorstelling.

Daar stopt het ongeveer denk ik….

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:10

Captain schreef:

Nou en? Als witte vrouw voel ik mij in een aantal landen / gebieden in de wereld bij voorbaat al niet veilig.
Heel erg blijkbaar, want ja vooroordeel.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:18

Ik heb in detentie gezeten, wegens een heftige vechtpartij.
Vriendin werd in elkaar gerost en ik heb toen iemand zo hard gebeukt dat die met zijn hoofd op de stoep terecht kwam en een beste hoofdwond had. (En eventjes het licht uit had ook)
Puntje bij paaltje, ik kreeg een maand detentie en moest een schadevergoeding betalen aan die jongen.
Ik was 24, had een beste borrel op en wilde mijn vriendin beschermen tegen 2 grote kerels.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:24

LaPluche schreef:
Vriendin werd in elkaar gerost en ik heb toen iemand zo hard gebeukt dat die met zijn hoofd op de stoep terecht kwam en een beste hoofdwond had. (En eventjes het licht uit had ook)
Puntje bij paaltje, ik kreeg een maand detentie en moest een schadevergoeding betalen aan die jongen.
Ik was 24, had een beste borrel op en wilde mijn vriendin beschermen tegen 2 grote kerels.

Jeetje, dat is niet niets! Maar alle respect voor jou dat je het opnam voor je vriendin. Bizar dat je hiervoor hebt moeten opdraaien.
Hebben die twee beste kerels ook nog iets van straf gekregen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:25

Ben zo blij dat ik geen ruzie met je heb :')

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:25

LaPluche schreef:

Omgekeerde wereld dit. Kan daar zo boos om worden. Gingen zij wel volledig vrij uit of kregen zij ook nog een aanklacht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:27

Gitana schreef:
Ha weer zo'n leuk topic *\o/*

Ik had ook eens een 'goed idee', ben eens tijdens een vakantie alleen op pad gegaan in onbekend rotsachtig gebied.
Zonder water, zonder training, zonder pet, weinig bereik met de telefoon, slecht schoeisel :')
Tijdens de rit ben ik uitgegleden en kon ik mezelf net voor de afgrond tegenhouden.
Toen ik de terugweg enigszins had gevonden (steil tegen een heuvel op tussen de cactussen door) werd ik achtervolgt door een man die duidelijk aan drugs zat :')
Teruggekomen in het hostel was ik uitgedroogd en had ik een zonnesteek :')

Hey negentienjarige ik :') Wel verrassend hoe vaak het goed gaat. Gelukkig bij een zonnesteek geblevem.

Wat een domme dingen heb ik gedaan zeg. Als 19 jarige solo reizigster/backpacker. In een tijd dat navigatie op je mobiel nog geen ding was :+ Soms vind ik het echt een wonder dat ik nog rondloop.

- hiken met schoenen van 5 euro. (hint: liep niet goed af. Ik gleed uit en een haarspeldje doorboorde mijn pols letterlijk :') )
-Op straat en op het vliegveld slapen.
- In mijn eentje in mijn donker uren durende wandelingen maken in gebieden waarvan bleek dat je als vrouw daar beter niet in je eentje over straat kwam.
- In het donker verdwalen op een bergpas.

-Bizar allemaal niet echt. Vooral behoorlijk dom en naief :D . Maargoed. Goed afgelopen.

-Ik ben 2x van school afgestuurd waardoor ik heel rebels klink, maar eigenlijk was ik best een nerd en waren mijn cijfers gewoon heel wisselvallig waardoor ik nooit in een goede klas gezet kon worden :') ( Heb Gymnasium, MBO, Havo/Vwo, Atheneum, Havo, HBO en Uni gedaan :D ).

-Verder ook ooit toen ik echt een heel stuk jonger was met wat meiden van bokt naar een feestje gegaan zonder dat we vervoer naar huis hadden en ter plekke een slaapplek zouden fixen, en uiteindelijk uit wanhoop met iemand onder invloed van drugs mee naar huis zijn gereden omdat dat de enige guy was die ons op wilde vangen :') Ook dit is meer wel dan niet wonderbaarlijk goed afgelopen zonder verkrachtingen en auto-ongelukken :')

-Ik heb nooit ondergewicht gehad maar wel 2 jaar in een eetstoorniskliniek gezeten tussen allemaal meiden met anorexia. Terwijl ik toen helemaal niet toe was aan herstellen. Het was erg nutteloos en deprimerend. En ik zou er veel voor over hebben om mijn 2 jaar terug te krijgen en hoewel ik lang en breed van mijn eetstoornis af ben, geloof ik niet meer in eetstoornisklinieken.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:37

Mkango schreef:
Nederland, het land waar het erger is om gewezen te worden op je vooroordelen dan om daadwerkelijk bevooroordeeld te zijn. <3

Nou kom op discriminatie in Nederland bestaat toch niet, bepaalde groepen moeten maar beter hun best doen := eigen schuld die vooroordelen joh :')

Urbanus schreef:
Als we toch op de politiek correcte tour gaan, je zegt wit ipv blank.

Ik zal in de toekomst op z'n reddits /s toevoegen achter elk zinnetje dat sarcastisch bedoeld is :)
Laatst bijgewerkt door Fly_high op 29-05-22 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:41

Urbanus schreef:
Ben zo blij dat ik geen ruzie met je heb :')

Hahaha, ik ben nu 43, beuk geen deuk in een pakje boter meer. :')

Die jongens hebben beide een taakstraf gehad en moesten ieder 500 gulden betalen.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 20:51

Mooie verhalen weer.

En laten we de discussie over racisme niet hier verder voeren.
Het is duidelijk dat een opmerking bij een hoop bokkers verkeerd viel
Dat is duidelijk uitgesproken.
En dan is het aan de plaatser van die opmerking om daar al dan niet van te leren hoe dingen op anderen over kunnen komen.
Verder past het hier niet echt meer.
Ik had gehoopt dat de discussie vanzelf zou wegzakken, maar mensen halen het steeds weer op
Klaar nu.

Goed, qua verdere bijzondere dingen:
Op mijn 18e totaal onvoorbereid en zonder centen op kamers gegaan.
Was niet simpel, wél veel van geleerd :')

Vliegreis gewonnen.
Erg leuk, kwam er op de heenweg achter dat ik fikse vliegangst heb. En een week later moest ok toch echt nog terug :')

Een grondoven gebouwd en daar daadwerkelijk van alles in gebakken.
Pizza, brood etc.

Op mijn 42 weer begonnen met studeren, ik vraag me nog steeds af of dat vooral idioot is of leuk :')

Te paard de pont over (véél commentaar op gehad, maar was echt goed voorbereid én met pontbaas al weken van tevoren allerlei afspraken gemaakt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:32

Femke_Tweety schreef:
Mooie verhalen weer.

En laten we de discussie over racisme niet hier verder voeren.
Het is duidelijk dat een opmerking bij een hoop bokkers verkeerd viel
Dat is duidelijk uitgesproken.
En dan is het aan de plaatser van die opmerking om daar al dan niet van te leren hoe dingen op anderen over kunnen komen.
Verder past het hier niet echt meer.
Ik had gehoopt dat de discussie vanzelf zou wegzakken, maar mensen halen het steeds weer op
Klaar nu.

Goed, qua verdere bijzondere dingen:
Op mijn 18e totaal onvoorbereid en zonder centen op kamers gegaan.
Was niet simpel, wél veel van geleerd :')

Vliegreis gewonnen.
Erg leuk, kwam er op de heenweg achter dat ik fikse vliegangst heb. En een week later moest ok toch echt nog terug :')

Een grondoven gebouwd en daar daadwerkelijk van alles in gebakken.
Pizza, brood etc.

Op mijn 42 weer begonnen met studeren, ik vraag me nog steeds af of dat vooral idioot is of leuk :')

Te paard de pont over (véél commentaar op gehad, maar was echt goed voorbereid én met pontbaas al weken van tevoren allerlei afspraken gemaakt)

Ik ben bijna 30 en nooit gestopt met studeren :D Heb ook klasgenoten van jouw leeftijd. Dus voel je alsjeblieft geen gekkie.

( Doe ik al vaak genoeg in plaats van voor jou :D )

Maar nee, ik heb er echt respect voor als mensen die toch al enigszins gesetteld zijn weer de studieboeken in duiken :j . Heb je veel doorzettingsvermogen voor nodig om dat naast je "normale" leven te kunnen.
Wat dat betreft is het voor mij makkelijker, ik ben uberhaupt nooit helemaal geland :') .

Ik was dan wel weer zo'n debiel die op mijn 27e ineens een manie had dat ik 2 studies tegelijkertijd moest gaan doen :P Dus dat is ook een bizar ding dat ik wel gedaan heb. Naast 4 dagen in de week werken. Ging best aardig, maar ga er nu toch maar eentje laten vallen en verder met propedeuses sparen :') .

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:36

Op een echt levend nijlpaard gezeten :=

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:51

Veel gekke/bizarre dingen mee gemaakt. Maar voor een lawine uit rennen en er nog levend uitkomen, dat was toch wel de meest bizarre situatie ooit. Engeltje op m'n schouder gehad.