Urbanus schreef:Shae schreef:
Laat es zien?
M'n teen op bokt? Hmmmm
Ja! Dan plaats ik die van mij ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Urbanus schreef:Echt? Hoe, wat, waarom? Wauw!
Ik ben in het dagelijks leven meesteres in de bdsm en was aan het uitzoeken hoe ik het prettigste werk. Dat was niet de plek of manier maar het was wel een ervaring.
Op dat moment overigens geen sex in de aanbieding, al heb ik dat daarvoor wel een tijdje selectief gedaan tijdens sessies
martine0503 schreef:Flying_Angel schreef:Nou, punt 1. Ik heb niet het woord ‘zwart’ gebruikt. Dat wordt er hier van gemaakt. Het was alleen info voor de context.
Ik zal het herschrijven.
De wildernis ingaan op een paard samen met een wildvreemde in een gebied dat bekend staat om zijn onveiligheid voor toeristen.
Voor mij was het niet totaal aanstootgevend in je eerdere post. Waar ter wereld je ook bent, zijn er gewoon minder veilige plekken. Zou je zeggen ergens in Noord of Zuid Amerika, Arabische landen, Rusland of zelfs sommige plekken in Nederland vraag ik mij af of de reacties net zo fel zijn geweest. Ik vind men tegenwoordig erg snel op de tenen getrapt.
MarlindeRooz schreef:Flying_Angel schreef:Nou, punt 1. Ik heb niet het woord ‘zwart’ gebruikt. Dat wordt er hier van gemaakt. Het was alleen info voor de context.
Ik zal het herschrijven.
De wildernis ingaan op een paard samen met een wildvreemde in een gebied dat bekend staat om zijn onveiligheid voor toeristen.
Wel bijzonder dat de veiligheid dan afhangt van de huidskleur van de inwoner van het land.
LaPluche schreef:Ik heb in detentie gezeten, wegens een heftige vechtpartij.
Vriendin werd in elkaar gerost en ik heb toen iemand zo hard gebeukt dat die met zijn hoofd op de stoep terecht kwam en een beste hoofdwond had. (En eventjes het licht uit had ook)
Puntje bij paaltje, ik kreeg een maand detentie en moest een schadevergoeding betalen aan die jongen.
Ik was 24, had een beste borrel op en wilde mijn vriendin beschermen tegen 2 grote kerels.
LaPluche schreef:Ik heb in detentie gezeten, wegens een heftige vechtpartij.
Vriendin werd in elkaar gerost en ik heb toen iemand zo hard gebeukt dat die met zijn hoofd op de stoep terecht kwam en een beste hoofdwond had. (En eventjes het licht uit had ook)
Puntje bij paaltje, ik kreeg een maand detentie en moest een schadevergoeding betalen aan die jongen.
Ik was 24, had een beste borrel op en wilde mijn vriendin beschermen tegen 2 grote kerels.
Gitana schreef:Ha weer zo'n leuk topic![]()
Ik had ook eens een 'goed idee', ben eens tijdens een vakantie alleen op pad gegaan in onbekend rotsachtig gebied.
Zonder water, zonder training, zonder pet, weinig bereik met de telefoon, slecht schoeisel![]()
Tijdens de rit ben ik uitgegleden en kon ik mezelf net voor de afgrond tegenhouden.
Toen ik de terugweg enigszins had gevonden (steil tegen een heuvel op tussen de cactussen door) werd ik achtervolgt door een man die duidelijk aan drugs zat
Teruggekomen in het hostel was ik uitgedroogd en had ik een zonnesteek
Mkango schreef:Nederland, het land waar het erger is om gewezen te worden op je vooroordelen dan om daadwerkelijk bevooroordeeld te zijn.
Urbanus schreef:Als we toch op de politiek correcte tour gaan, je zegt wit ipv blank.
Femke_Tweety schreef:Mooie verhalen weer.
En laten we de discussie over racisme niet hier verder voeren.
Het is duidelijk dat een opmerking bij een hoop bokkers verkeerd viel
Dat is duidelijk uitgesproken.
En dan is het aan de plaatser van die opmerking om daar al dan niet van te leren hoe dingen op anderen over kunnen komen.
Verder past het hier niet echt meer.
Ik had gehoopt dat de discussie vanzelf zou wegzakken, maar mensen halen het steeds weer op
Klaar nu.
Goed, qua verdere bijzondere dingen:
Op mijn 18e totaal onvoorbereid en zonder centen op kamers gegaan.
Was niet simpel, wél veel van geleerd![]()
Vliegreis gewonnen.
Erg leuk, kwam er op de heenweg achter dat ik fikse vliegangst heb. En een week later moest ok toch echt nog terug![]()
Een grondoven gebouwd en daar daadwerkelijk van alles in gebakken.
Pizza, brood etc.
Op mijn 42 weer begonnen met studeren, ik vraag me nog steeds af of dat vooral idioot is of leuk![]()
Te paard de pont over (véél commentaar op gehad, maar was echt goed voorbereid én met pontbaas al weken van tevoren allerlei afspraken gemaakt)