Vervelende buurvrouw. Advies gevraagd!

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 09:10

Zou er gewoon niet meer op ingaan en haar blokkeren op Whatsapp en zelf heel boos kijken als je ze ziet.
Je hoeft echt niet met al je buren bevriend te zijn. Soms is elkaar negeren ook een zeer goede verstandhouding.
Op het moment dat ze melding maakte van je zand heeft ze duidelijk haar vijandig statuut kenbaar gemaakt.
Je bent al heel meegaand geweest, zelfs te. Je mag van de gemeente op die plek je trailer zetten en hebt haar goedkeuring helemaal niet nodig. Zet het van je af, want die frustraties blijven anders oplopen

rien10

Re: Vervelende buurvrouw. Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 09:21

Onze buurman heeft er moeite mee als onze buscamper langer dan een dag of wat voor ons huis staat. Ik heb gezegd dat ik snap dat hij daar moeite mee heeft. Maar soms hebben we hem vaak voor een of twee dagen nodig (werk) en dan weer vier dagen niet, en dat dan 14 dagen achtereen. Daarvoor ga ik hem niet steeds naar de stalling brengen. Dus ja, ik heb begrip voor je irritatie buurman. Nee, ik ga het niet veranderen. (Maar dan vriendelijk verwoord. En dat laat ik door mijn man doen, want bij mij druipt de irritatie er van af).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 09:23

Ts; er zijn buren waarmee te praten valt. En dan heb je buren zoals deze vrouw die per "ding" dat ze klaar krijgen maar controle proberen te krijgen over jouw huishouden. Houd je alleen nog aan de afspraken verplicht door de gemeente en negeer je buurvrouw. Ik zou haar inderdaad ook blokkeren en eerlijk gezegd mocht ze die eieren ook in de supermarkt gaan kopen. :wave:

Je hebt zo ongeveer alles geprobeerd om het haar naar de zin te maken en krijgt consequent het deksel op de neus. Mee op houden dus.

Ik snap ook niet wat het zicht van een trailer als probleem kan zijn tenzij ie echt haar raam blokkeert maar dat is niet zo, ze ziet 'm gewoon staan denk ik?

Wij hebben hier over het algemeen hele fijne buren op één vrouw na die dus ook allerhande rare eisen heeft, soms zo bizar dat ik oprecht dacht dat ze een grapje maakte. :=
We zeggen nog gedag maar verder gaan we geen gesprekken meer aan met hen. Het enige moment dat ik nog een gesprek aan gegaan ban is toen de kinderen met zand en steentjes op onze herder aan het gooien waren. >;) Maar inmiddels hebben we een betonschutting gezet die dergelijke onzin onmogelijk maakt.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 20-05-22 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 09:25

Tja, dat probleem heeft onze buurman ook. Hij ziet de camperbus. Die staat voor ons huis, hij woont naast ons. Dus hij ziet hem.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 09:34

Citaat:
Mijn buurvrouw kon de trailer zien vanuit een stoel aan de eettafel en stoorde zich daar aan. Echter was het dus wel ironisch dat ze er een hele hoge heg had staan en alleen te bovenkant kon zien, maar goed..

Maar ze ziet enkel de top van de trailer, niet de hele trailer zelf.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 09:47

Onali schreef:
Citaat:
Mijn buurvrouw kon de trailer zien vanuit een stoel aan de eettafel en stoorde zich daar aan. Echter was het dus wel ironisch dat ze er een hele hoge heg had staan en alleen te bovenkant kon zien, maar goed..

Tsja vaak is het het idee en maken mensen die veel tijd hebben zichzelf gek.
Zo is onze vorige buurman ook komen zagen dat mijn broer zijn brommer startte voor zijn keldergat en de rook en herrie zo vervelend was. Mijn broer had een elektrische, geen rook en geen startgeluid :') Maar mensen maken zichzelf gek en verzinnen zelf extra problemen bij. Het dakje van een trailer kunnen zien is daar nog zo’n prima voorbeeld van.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 09:57

Zo ken ik ook iemand die zich stoorde aan de varkenslucht van een bedrijf van een kennis van mij.
En hij stoorde zich er nog steeds dagelijks aan toen het warmer werd zoals elke zomer.... bedrijf stond alleen al leeg vanaf januari.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:03

DuoPenotti schreef:
Zo ken ik ook iemand die zich stoorde aan de varkenslucht van een bedrijf van een kennis van mij.
En hij stoorde zich er nog steeds dagelijks aan toen het warmer werd zoals elke zomer.... bedrijf stond alleen al leeg vanaf januari.

Ik mis de like-knop :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:05

Ik heb het meeste van je OP gelezen, maar het enige wat ik vooral denk (volgens mij ben ik niet de enige maar ik heb niet alle reacties gelezen) is blokkeren, negeren en lekker in de stront laten zakken zo'n vrouw. Het is toch zeker jou huis, jou erf en jou grond, als jij je trailer wil neerzetten waar jij dat wil dan doe jij dat. Ergens zit ik ook nog net niet nagelbijtend te lezen dat als ze jou dus appt met een fotootje met de vraag om de trailer of je paard te verplaatsen je dat ook direct maar doet? Of ja met een vraagteken want dat weet ik niet zeker maar zo lees ik het wel eigenlijk. Op die manier geef je haar juist de macht om te bepalen waar je trailer staat enz en zal ze er dus ook mee doorgaan.
En eigenlijk vind ik het ook dubbel dat ik lees dat je het ene moment toch even botst maar dat als ze vriendelijk om eieren komt vragen je die wel geeft.
Het probleem ligt absoluut niet bij jou, begrijp me niet verkeerd. Maar als je deze buurvrouw op afstand wil houden zou ik beginnen met haar echt op afstand te houden, geen eitjes meer halen, geen geapp meer.
En dan, dan verplaats je de trailer een keer niet, wat wil ze überhaupt doen dan? Anders dan er een drama van maken? Hoe ik het lees zijn het koopwoningen? Dus klagen bij de verhuurder word hem niet, politie bellen die gaan daar echt niks aan doen, nouja nu speelt ze het dus via de gemeente maar die gaan echt niet opdraven (mag ik toch hopen :') ) omdat je trailer volgens de buurvrouw op de verkeerde plek staat...
Ik zou vooral dus beginnen met heel veel afstand nemen van deze vrouw, te beginnen met stoppen met Whatsapp, als er echt wat is kan ze aanbellen.

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:12

Ik zou als allerlaatste optie een keer buurtbemiddeling inschakelen. Al is het maar omdat dan dingen worden vastgelegd en je daarnaar kan verwijzen als ze allerhande meldingen gaat doen bij de gemeente ed. Bovendien kan dan een bemiddelaar uitleggen welke eisen onredelijk zijn. Ligt het probleem niet meer bij jou.

Misschien levert het nog op, en zo niet dan heb je er echt alles aan gedaan.
Laatst bijgewerkt door Lijsken op 20-05-22 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:20

Tijd teveel is vaak echt het probleem bij zulke lui. Iemand met een baan, een leven en bezigheden die heeft simpelweg geen tijd of interesse om zich te ergeren aan een scheef hekje, een dakje van een trailer of zulke futiliteiten.
Daarom zie je ook enkel pensionado’s of anderszins thuis zittende mensen bij de Rijdende Rechter. Dat lost TS niet op, zelfs al gaat ze in alles mee wat buurvrouw vraagt. Probleem van de buurvrouw is groter dan een dakje van de trailer kunnen zien.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:22

Ik zou eerst even kijken wat er wel en wat er niet "illegaal" op je land is. Want inderdaad, er wordt veel gedoogd, maar bij klachten kunnen ze gaan handhaven en trek je, ondanks gemuggezift van de buren, aan het kortste eind.

Als je dat weet, kun je daarna je plan trekken. Buurtbemiddeling, of wellicht duidelijke afspraken maken (ik maai gras tussen 10 (?) en 17 (?) uur, niet op zondag's (?). Als ik de trailer gebruik, gaat ie x meter naar voren en zal ik hem binnen 2 uur na terugkomst weer uit het zicht zetten, zodat ik de tijd heb om eerst de paarden te verzorgen en evt mezelf.)

Ik noem wat voorbeelden, want zo weet ze waar ze aan toe is en wanneer ze wel en wanneer ze niet kan klagen. En klaagt ze wel, hoef je niet te antwoorden, want het valt binnen de afspraken.

Duidelijkheid verschaffen naar haar en niet enkel naar haar pijpen dansen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:31

Onali schreef:
Citaat:

En de trailer staat ook niet bij TS op eigen grond. Dat kan ook prima voor extra frustratie zorgen.
Kijk naar de rijdende rechter stikt van de mensen die niets meer van elkaar kunnen hebben en dan kan het blaadje van jouw boom dat bij de buren in de tuin valt al zorgen voor boosheid.

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:45

Ibbel schreef:
Informeer even of er zoiets bestaat in jullie gemeente als 'buurtbemiddeling'.
Dan doe je een gesprek met alle partijen, dat wordt vastgelegd, en klaar.

Is denk ik handiger dan alles blokkeren en negeren.

Lukt bemiddeling niet, dan kan je altijd nog blokkeren en negeren. Maar dan weet de gemeente ook dat er geen afspraken te maken zijn met madam.

Dit is de beste tip die ik hier lees.

Het zou me trouwens niet verbazen als die eerdere eigenaar de kl**tzakbuurman zo gek werd van de buurvrouw dat hij haar is gaan treiteren met die rare fratsen.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:47

Je bent in het begin (heel begrijpelijk) veel te aardig geweest en daar denkt zij nu rechten aan te ontlenen. Appjes met "zet je hem terug waar afgesproken" zijn flauwekul. Het is erg moeilijk om in zulke situaties nog tot elkaar te komen. Buurtbemiddeling wil wel eens helpen, maar kan ook averechts werken.
Als je haar probeert tegemoet te komen met afspraken (al dan niet schriftelijk) over wat je waar mag zetten, maak je het jezelf onnodig moeilijk. Zorg wel dat je zeker weet je dat zelf in je recht staat, alles volgens de regels doet en dat je zeker de erfgrenzen respecteert.

Mijn advies: leef je eigen leven, blokkeer de buuf op WhatsApp en doe wat je wilt en moet doen. Meer dan zure gezichten heb je toch nog niet van haar gekregen?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:16

Rocamor schreef:
Ik zou eerst even kijken wat er wel en wat er niet "illegaal" op je land is. Want inderdaad, er wordt veel gedoogd, maar bij klachten kunnen ze gaan handhaven en trek je, ondanks gemuggezift van de buren, aan het kortste eind.

Als je dat weet, kun je daarna je plan trekken. Buurtbemiddeling, of wellicht duidelijke afspraken maken (ik maai gras tussen 10 (?) en 17 (?) uur, niet op zondag's (?). Als ik de trailer gebruik, gaat ie x meter naar voren en zal ik hem binnen 2 uur na terugkomst weer uit het zicht zetten, zodat ik de tijd heb om eerst de paarden te verzorgen en evt mezelf.)

Ik noem wat voorbeelden, want zo weet ze waar ze aan toe is en wanneer ze wel en wanneer ze niet kan klagen. En klaagt ze wel, hoef je niet te antwoorden, want het valt binnen de afspraken.

Duidelijkheid verschaffen naar haar en niet enkel naar haar pijpen dansen.

Hier zou ik echt gek van worden. Als ik toevallig een keer om 17.15 dan thuis ben, en dan het gras wil maaien (omdat er ook mensen zijn die de hele week werken?), dan moet dat gewoon kunnen hoor.

Onder de baas zijn tijd hoor ik van 9 tot 5 op kantoor te zijn, in mijn vrije tijd wil ik alles (uiteraard binnen een beetje fatsoenlijk normen en waarden) gewoon kunnen doen wanneer het mij uitkomt. Zou wat zijn zeg, dat de buurvroeg om 17.05 belt, dat ik niet mag grasmaaien omdat we tot 17.00 uur afgesproken hadden. (want dat is wat je dan gegarandeerd gaat krijgen) de enige belofte die ik zou willen doen, is dat ik niet na 10 uur savonds het gras ga maaien, en niet voor 8 uur smorgens (en op zondag niet voor 10 uur smorgens).

de trailer zou ik kijken of ik hem niet op mijn eigen terrein ergens kwijt kon zodat hij alsnog vol in haar zicht staat. En dan zou ik hem eens een tijdje daar neer zetten, zodat ze beseft dat achter de heg zo slecht nog niet is......

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:17

ts heeft die trailer meestal maar heel even op de openbare weg staan begrijp ik. Daarna gaat die terug bij het hek naar de weide.
Ze kan dus bellen wat ze wil als ts onverhoopt eens een keer die trailer daar iets langer heeft staan dan maar 10 min. Kort parkeren mag gewoon. Ts mag die trailer niet daar dagen laten staan, maar dat doet ze ook niet. Zowel politie als gemeente gaan dan ook helemaal niks doen met d'r belletje/klacht/verzoek tot handhaving, want er valt niks te handhaven; even voor een half uur of 2 a 3 uurtjes de trailer daar parkeren is gewoon toegestaan.
Bovendien ziet ze alleen maar de bovenste rand van het dak; richt ze dr blik maar 3 cm lager zodat ze tegen dr heg aankijkt.

Ik zou gewoon 1 keer een gesprek aangaan face to face en dr zakelijk duidelijk maken dat je heus wel rekening met dr wil houden, maar dan wel binnen het redelijke. En verwachten dat je maar even een appje stuurt voor je gaat grasmaaien ( wat maar een half uur duurt en geen hele dag) is niet een redelijke verwachting en ga je dus gewoon ook niet doen. En dat dus ook gewoon vriendelijk, maar kort en bondig tegen dr zeggen. En dat je daar verder ook geen discussie over gaat beginnen, want grasmaaien is een doodnormale activiteit en, ervan uitgaande dat jij niet om 5 uur s'morgens of 11 uur s'avonds gaat grasmaaien, gebeurt op een normaal tijdstip.
En zo doe je dat met al haar onredelijke eisen en daarna dr vriendelijk richting dr eigen huis sturen.

Persoonlijk kreeg ze van mij geen ei meer mee, maar mocht ze zich normaal kunnen gedragen na je zakelijke gesprek, kun je altijd weer overwegen om dr weer eieren te verkopen; een soort beloning voor goed gedrag :+

En gaat ze wel nog gewoon door; negeren, blokkeren en gewoon je ding blijven doen. Je doet immers niks gek en al helemaal niet op rare tijdstippen.

edit; de tip voor de trailer van Sky_As is ook wel geniaal }>

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:31

Wij hebben ook zo'n buurman gehad. Jaren. :j
Wij waren het ook beu, wij wonen ook in buitengebied.
We hebben toen nergens meer op gereageerd, niet op whatsapp.
Toen begon hij zaken aardappelen in plastic in de wei te gooien.
Na 3 x zak open gemaakt en zo terug gegooid en een briefje op de wei van: niet voeren.
Toen werd de gemeente elke keer op ons dak gestuurd, met allemaal domme dingen.
Gemeente vroeg elke keer: wat kom ik hier doen? Alles klopt gewoon.
Nergens op gereageerd, de gemeenten is hem zat en ja....... hij is verhuist. We hebben nu hele lieve buren terug.
Dus TS ik zou zeggen nergens op reageren ook niet op whatsapp.
Ook niet als ze iets persoonlijks zegt tegen je, gewoon zeggen ik zie wel.
Dan houd ze vanzelf op.
En de eieren, laat ze daar maar voor naar de winkel gaan.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-22 12:15

Wow, wat een reacties al! En ook erg uiteenlopend. Bedankt allemaal!
Ook verbazend om te zien hoeveel mensen ook problemen met hun buren hebben.. := Zo jammer, want liever een goede buur dan een verre vriend..
Ik ga proberen inhoudelijk te reageren op berichten en vragen.

Als eerste staat de trailer normaal gezien op de plek die wij dus afgesproken hebben. Wel op de openbare weg inderdaad, maar uit haar zicht en ook praktisch voor mij. Dit is bij mijn hek, achter een boom in de hoek van haar tuin. De trailer kan ik lastig op eigen terrein kwijt en moeilijk keren. Ik heb genoeg ruimte op de wei, maar daar zet ik hem liever niet neer want dan kan ik vast komen te zitten, krijg ik sporen en het is niet goed voor de banden. Een deel op mijn terrein is verhard maar daar heb ik pakken hooi staan. Ik kan nog meer verharden, maar dat kost veel geld en dat wil de gemeente ook weer niet.. Ze heeft nu vrij uitzicht recht achter haar huis en dan zou ze al helemaal tegen de trailer aankijken, maar door bovengenoemde redenen doe ik dat sowieso liever niet. Nu kan ik de trailer gewoon zo naar voren rijden, paard inladen en weg. Als ik terug kom en mijn paard weg heb gezet keer ik hem op de weg en rij dan weer naar achter, naar het hek toe, uit het zicht. Dat is nu opgelost en ik zet mijn trailer ergens anders om op en af te laden. Het kost een beetje meer moeite, maar het zij zo. Ik doe het om haar geen aanleiding te geven er weer over te klagen. Maar wie weet waar ze dan mee komt.

Toen ik twee jaar terug met haar sprak zei ik er niet van gediend te zijn dat ze zo ongeveer eist dat ik stop met grasmaaien als ze in de tuin zit. Ik werk kantoortijden en soms in de avond en ben in het weekend ook wel eens weg. Ze was het er niet mee eens toen ik zei dat het er gewoon bij hoorde in een omgeving waar iedereen een tuin heeft. Sindsdien weet ik dat ze wel bij anderen klaagt over mij, onder andere bij de overbuurman, die eigenlijk onpartijdig probeert te blijven en waar ik het ook goed mee kan vinden. Volgens mijn moeder noemde ze mij brutaal toen de buurvrouw haar een keer zag en haar beklag deed. Dit vond ik erg gemeen en denigrerend. In plaats van op mij af te stappen doet ze alles liever via de App, omdat ze denk ik bang is voor een confrontatie face to face zoals de laatste keer. Ik heb niet lopen tieren tijdens ons gesprek, maar ik ben toen wel duidelijk geweest dat mijn grens was bereikt. Helaas heeft dat niet geholpen en 'zoekt' ze naar dingen om te klagen. Haar via WhatsApp blokkeren doe ik liever ook niet als er wel een keer echt iets is, maar negeren is wel een optie. Ik ga haar geen vingers meer geven om haar vervolgens een arm te laten pakken..

Roodvos schreef:
Ik heb nu geen tijd maar wil op een ander moment nog wel even terug komen op het zand verhaal.
Is er zand gekeerd van je eigen grond?
En/of laat je zand aanvoeren van elders?

Hier zit zand ongeveer 150cm diep, daarboven vooral veen en klei. Het zand heb ik daarom aan laten voeren. De laag dat afgegraven is blijft ook op eigen grond. Dit gebruik ik om de wei op te hogen en opnieuw in te zaaien, zoals ik ook heb gedaan in het verleden en wil het ook gebruiken om eigen groente en fruit te gaan verbouwen. Er komt ook niks door het zand heen, geen tapijtvlokken o.i.d.

Waar elders in het dorp rijbakken liggen, ook gewoon tussen en achter andere mensen hun huizen, word niet geklaagd en word het gedoogd door de gemeente. Als er dus iemand wel gaat klagen gaan ze kijken en handhaven. Helaas heb ik die pech en ben daarom ook echt even klaar met haar.. Misschien valt het qua aanpassingen maken wel mee. So be it. Maar het hele idee dat ze niet naar mij toe is gekomen maar gelijk naar de gemeente is gelopen maakt mij narrig. Achteraf gezien zou ik misschien naar haar toe moeten zijn gegaan om te zeggen dat ik de paddock iets groter wil maken, maar veel verandert er eigenlijk niet.

Ik ga nu in ieder geval even buiten bezig op mijn vrije middag. Het is lekker weer {:}
Laatst bijgewerkt door Merexa op 20-05-22 12:24, in het totaal 2 keer bewerkt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:22

Ik zou gewoon gaan leven zoals jij dat wil en me niet meer aanpassen. Als ze gaat zeuren dan zeg je gewoon dat je er geen zin meer in hebt om bij elke poep en scheet rekening met haar te houden. Daarnaast kan je vragen of ze wil helpen met de tuin en de wei onderhouden. Ze heeft kennelijk tijd teveel om je in de gaten te houden. En zou dr ook blokkeren op watssapp als ze ergens last van heeft komt ze maar langs.

Op ruimtelijke plannen kan je trouwens eenvoudig zien wat wel en niet mag onder het bestemmingsplan.

Succes!!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:40

Hey Ts,

wat een vervelende situatie.
je hebt al veel meningen en tips gehoord.

Ik denk dat het goed is te beseffen dat:

- het nooit goed genoeg zal zijn, er altijd wel wat is.
Blijf daarom dicht bij jezelf. wat vind jij zelf wel en niet acceptabel. laat je niet van de wijs maken door haar mening, maar ga ook niet de hakken in het zand zetten (doe je ook niet, top).
ja het is normaal dat je gras maait wanneer jij dat wilt en ja het is normaal enigzins rekening te houden met de buren (dus niet voor 8 uur sochtends nog na 8en savonds van mijn part). Je zou zelfs nog kunnen vragen naar haar middagdutje. maar dat is dan ook de max. niet maaien wanneer zij in de tuin is gaat te ver.

idem met de trailer en de paddock vergroten. mijn voorstel zou zijn dat je haar een berichtje stuurt bij wijzigingen. hoef je helemaal niet te doen. dit is dus ook meer voor jezelf: ik heb er alles aan gedaan de relatie goed te houden. voorbeeld bij de paddock: ik ga dit en dit aanpassen aan de paddock. regelingen uitgezocht en dit is prima. mocht je zwaarwegende problemen hebben, dan hoor ik deze binnen een week. dan kunnen we kijken of we een gezamelijke oplossing kunnen vinden.
je gaat hiermee al heel ver. maar dan toon je wederom je beste wil.

- het is vooral haar gedachtegang, jij doet niets verkeerd.
zij heeft ergens ooit een probleem opgelopen (vorige bewoners) dat ze misschien wel heel gevoelig is geworden voor: "straks gaan ze over mijn grenzen". daar betaal jij nu de rekening voor. maar dat betekend niet dat jij iets verkeerd doet of je volledig aan moet passen.

ik zou vooral medelijden met haar hebben dat ze zo'n zwaar leven heeft en de enige belevenissen die ze heeft zijn die van jou bekijken.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:59

Dat gedoe met die trailer verschrikkelijk...

Maar wat ik zou doen puur zodat de trailer op mijn eigen wei zou staan en niet op de openbare weg ook al is het gedoogd...
Ik zou hem net in de wei zetten gewoon 2 rijen stoeptegels plaatsen en hem daar zetten.
Dan ben je van dat gezeur af.
Dat kost je bijna niets en je trailer staat op eigen terrein en achter een hek, misschien zelfs wel veiliger ivm diefstal.
Verder zou ik nergens meer in mee gaan, echt nergens en inderdaad negeren op de app.

Zou je dit kunnen realiseren op je wei ts?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:01

Merexa schreef:
Haar via WhatsApp blokkeren doe ik liever ook niet als er wel een keer echt iets is, maar negeren is wel een optie. Ik ga haar geen vingers meer geven om haar vervolgens een arm te laten pakken..

Ik zou haar gewoon blokkeren op WhatsApp, als er iets is kan ze bellen. Je hebt je heel coulant opgesteld maar deze dame die blijft dingen zoeken om over te klagen. Nu is het je trailer, straks zijn het de vliegen die op je paarden af komen. Dit soort types hou je gewoon niet tevreden :n

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:02

Want blijkbaar zit jouw hek van de wei naast haar woning. ( Ik stel me zo voor dat jouw perceel achter haar huis door loopt? En de ingang van de wei wel aan de openbare weg zit? )

Misschien een foto van Google map? Misschien hebben andere bokkers nog briljante ideeën?

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:02

Vanillia schreef:
Merexa schreef:
Haar via WhatsApp blokkeren doe ik liever ook niet als er wel een keer echt iets is, maar negeren is wel een optie. Ik ga haar geen vingers meer geven om haar vervolgens een arm te laten pakken..

Ik zou haar gewoon blokkeren op WhatsApp, als er iets is kan ze bellen. Je hebt je heel coulant opgesteld maar deze dame die blijft dingen zoeken om over te klagen. Nu is het je trailer, straks zijn het de vliegen die op je paarden af komen. Dit soort types hou je gewoon niet tevreden :n

Ja inderdaad