Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Onali schreef:Citaat:Mijn buurvrouw kon de trailer zien vanuit een stoel aan de eettafel en stoorde zich daar aan. Echter was het dus wel ironisch dat ze er een hele hoge heg had staan en alleen te bovenkant kon zien, maar goed..
Maar ze ziet enkel de top van de trailer, niet de hele trailer zelf.
Onali schreef:Citaat:Mijn buurvrouw kon de trailer zien vanuit een stoel aan de eettafel en stoorde zich daar aan. Echter was het dus wel ironisch dat ze er een hele hoge heg had staan en alleen te bovenkant kon zien, maar goed..
Maar ze ziet enkel de top van de trailer, niet de hele trailer zelf.
Ibbel schreef:Informeer even of er zoiets bestaat in jullie gemeente als 'buurtbemiddeling'.
Dan doe je een gesprek met alle partijen, dat wordt vastgelegd, en klaar.
Is denk ik handiger dan alles blokkeren en negeren.
Lukt bemiddeling niet, dan kan je altijd nog blokkeren en negeren. Maar dan weet de gemeente ook dat er geen afspraken te maken zijn met madam.
Rocamor schreef:Ik zou eerst even kijken wat er wel en wat er niet "illegaal" op je land is. Want inderdaad, er wordt veel gedoogd, maar bij klachten kunnen ze gaan handhaven en trek je, ondanks gemuggezift van de buren, aan het kortste eind.
Als je dat weet, kun je daarna je plan trekken. Buurtbemiddeling, of wellicht duidelijke afspraken maken (ik maai gras tussen 10 (?) en 17 (?) uur, niet op zondag's (?). Als ik de trailer gebruik, gaat ie x meter naar voren en zal ik hem binnen 2 uur na terugkomst weer uit het zicht zetten, zodat ik de tijd heb om eerst de paarden te verzorgen en evt mezelf.)
Ik noem wat voorbeelden, want zo weet ze waar ze aan toe is en wanneer ze wel en wanneer ze niet kan klagen. En klaagt ze wel, hoef je niet te antwoorden, want het valt binnen de afspraken.
Duidelijkheid verschaffen naar haar en niet enkel naar haar pijpen dansen.
Roodvos schreef:Ik heb nu geen tijd maar wil op een ander moment nog wel even terug komen op het zand verhaal.
Is er zand gekeerd van je eigen grond?
En/of laat je zand aanvoeren van elders?
Merexa schreef:Haar via WhatsApp blokkeren doe ik liever ook niet als er wel een keer echt iets is, maar negeren is wel een optie. Ik ga haar geen vingers meer geven om haar vervolgens een arm te laten pakken..
Vanillia schreef:Merexa schreef:Haar via WhatsApp blokkeren doe ik liever ook niet als er wel een keer echt iets is, maar negeren is wel een optie. Ik ga haar geen vingers meer geven om haar vervolgens een arm te laten pakken..
Ik zou haar gewoon blokkeren op WhatsApp, als er iets is kan ze bellen. Je hebt je heel coulant opgesteld maar deze dame die blijft dingen zoeken om over te klagen. Nu is het je trailer, straks zijn het de vliegen die op je paarden af komen. Dit soort types hou je gewoon niet tevreden