elnienjo schreef:Tis toch niet echt Truus zeker? Dat klinkt meer als een hoogbejaarde vrouw.
Hahahah mijn oma van 98 heet Truus, dus ik had dezelfde gedachte. Ergens vind ik het wel wat om oude namen weer nieuw leven in te blazen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AMCM schreef:Sorry dames ik wist niet dat de nieuwsgierigheid zo hoog zatdan had ik hem uiteraard eerder gedeeld!
De naam is Truus / Truusje
lucifertje schreef:elnienjo schreef:Tis toch niet echt Truus zeker? Dat klinkt meer als een hoogbejaarde vrouw.
Hahahah mijn oma van 98 heet Truus, dus ik had dezelfde gedachte. Ergens vind ik het wel wat om oude namen weer nieuw leven in te blazen
Urbanus schreef:Maar het Viva gehalte is hoog. Hooooog.
Doubtless schreef:Ik geloof ook niet dat het Truus/Truusje is
Van de broer snap ik het wel, van de zus die vervolgens ook die naam kiest vind ik het raar. Je geeft een neefje/nichtje toch een andere naam?
AMCM schreef:. Matcht beter. Ook met de naam van de eerste, toch ook een leuk detail
Mars schreef:Je kunt ook een nieuwe naam bouwen met de letters van Truus (Urtus, Sutru, Ruuts, etc) klinkt minstens zo hip als Storm of Vlinder en je hebt toch mooi de familie tuk
Mars schreef:Je kunt ook een nieuwe naam bouwen met de letters van Truus (Urtus, Sutru, Ruuts, etc) klinkt minstens zo hip als Storm of Vlinder en je hebt toch mooi de familie tuk
anjali schreef:Even serieus: Volgens mij worden namen niet altijd geaccepteerd bij de Burgerlijke Stand.Er zouden regels zijn waar ze aan moeten voldoen.
Karin schreef:Mars schreef:Je kunt ook een nieuwe naam bouwen met de letters van Truus (Urtus, Sutru, Ruuts, etc) klinkt minstens zo hip als Storm of Vlinder en je hebt toch mooi de familie tuk
Dat doet mij denken aan dat Belgische gezin:
Gezin breidt voor 11e keer uit: na Alex, Axel, Xela, Lexa, Xael, Xeal, Exla, Leax, Xale, Elax is er nu… Alxe
Even los van elf kinderen... Hoe krijg je het bij elkaar bedacht
Cayenne schreef:Hier moest ik ook aan denken! Volgens mij hebben ze inmiddels ook weer een nieuwe aanwinst
Citaat:"We hebben altijd zelf gezegd dat 12 het maximum is, dus voor ons stopt het ook hier", lacht Gwenny.