Leuke aankopen komen er langs
BeFunny, leuke foto! Zo loop ik er ook bij haha; hetzelfde vest, dezelfde tights.
Het vest kocht ik vorig jaar al en gebruik ik echt heel veel - alleen in de zomer zelf niet haha.
De summit tights kocht ik een maand geleden en vind ik so far echt fantastisch.
De tights valt bij mij wat ruimer, het vest normaal. Dus bij de tights heb ik een maatje kleiner genomen als wat ik normaal in een legging heb.
Ik heb gisteren hier in Zuid-Limburg nog met het vest gelopen. Het is ideaal met laagjes te gebruiken en kan met gemak tot 0 graden gedragen worden en ook na een intensievere wandeling koel je niet meteen/snel af, dus het doet echt z'n werk goed
De summit tights zijn ook wat dikker als de leggings welke ik normaliter draag, dus die is nu met kouder weer ook een mooie toevoeging. Zit ontzettend prettig en dan ook nog met leuke korting kunnen kopen. Daar wil ik ook echt nog wel een tweede van bijkopen een keer.
Tijdje terug ook nog eens een gewone RR broek besteld om te proberen, maar ik ben echt te klein ervoor en baal daar ontzettend van. Ik had al de korte variant gekozen, maar nog veeeeel te lang en dan zit het echt vreselijk bij de kuiten, dus die ga ik ook maar niet meer proberen tenzij ze echt serieus eens een korte variant maken - ik hoor van meer mensen die net als mij wat kleiner van stuk zijn, dat dit echt een issue is. Ik ben 1.58m. Erg jammer
In de zomer kan ik dan wel kijken naar een korte broek, ware het niet dat ik nooit korte broeken draag met wandelen in de zomer haha dus dat valt helaas ook af. Verder echt wel fan van het merk, ze maken fantastisch spul wat goed meegaat en prettig zit - hetgeen wat ik nu draag in ieder geval sowieso haha.