Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Ik snap de meerwaarde niet van een Remarkable. Kan je voor dat geld niet beter een tablet of iPad kopen?
PSvanLot schreef:Nu hoef ik geen notitieboekje per maand meer vol te schrijven en blijven mijn aantekeningen beter geordend en terug te vinden.
Alleen de snelle schetsen is soms even zoeken haha. Tilmar schreef:PSvanLot schreef:Nu hoef ik geen notitieboekje per maand meer vol te schrijven en blijven mijn aantekeningen beter geordend en terug te vinden.
Je moet wel echt een goede mappenstructuur en naamgeving bedenken, want het wordt toch best snel een rommeltje.
Verder is het een geweldig ding, ik heb hem al jaren (early bird). Het schrijft echt super. En er zijn ook steeds meer pfd templates voor te koop en te vinden (of je kan ze zelf maken) en ook Remarkable levert templates voor notebooks.
Dat was in het begin echt een gedoe, toen kon je nog niet zoveel met pdf's en waren er maar heel beperkt templates voor notebooks (ruitjes, lijntjes en nog een paar) die ging iedereen dus zelf maken en dan met kunst en vliegwerk erop zetten. Bij elke update (wekelijks!) was je alles weer kwijg (niet de notities zelf hoor, maar de achtergrond).
Nu gaat dat allemaal heel makkelijk.
8nnemiek schreef:De paper pro move ziet er ook top uit. Voor sommige dingen vind ik het formaat van mijn Remarkable 2 net wat onhandig. Maar die van mij werkt nog steeds perfect, ik ben er nog steeds super blij mee.
Wat gaaf dat je hem van je werkt krijgt! Ik ben benieuwd hoe hij bevalt![]()
Ik heb bij die van mij ook wat mappen, maar ik vind hem erg overzichtelijk juistAlleen de snelle schetsen is soms even zoeken haha.

Zertab schreef:Ik snap de meerwaarde niet van een Remarkable. Kan je voor dat geld niet beter een tablet of iPad kopen?