Sunnda schreef:Ik denk dat je teveel uit emoties denkt op dit moment.![]()
Je doet erg je best en dat is super, maar je baas zit zo te lezen elke week/twee weken met een probleem in het rooster. Het is toch niet gek dat hij/zij daarover in gesprek wilt?
Dat ligt niet aan je inzet, aan je opstelling en het is ook niet de schuld van je kind. Maar het is wel iets waar jullie beiden even voor moeten gaan zitten en kijken waar er misschien nog mogelijkheden liggen.
Welk probleem in het rooster?
Als ik TS goed begrijp gaat het niet om werk waarbij je per uur ingeroosterd wordt en ook echt op de minuut nodig bent. Wat ik begrijp heeft ze flexibel werk dat per dag/week af moet zijn. Een verplicht rooster van 09.00-17.00 aanwezig op kantoor omdat er bijv klanten wachten, daar is geen sprake van.
TS maakt haar uren, en extra. Echter moet de uren flexibeler indelen en evt meer vanaf huis. Het werk is nog steeds af.
Klinkt mij een beetje alsof de werkgever het allemaal teveel ‘gedoe’ vindt. Helemaal als er kwa werk absoluut geen man over boord is, en TS allang bewezen heeft onder elke omstandigheden altijd haar werk af te hebben, snap ik het hele gedoe niet.
Hopelijk vind je een andere nieuwe leuke baan.
Dit topic geeft mij wel stof tot nadenken. Mijn partner kan dus absoluut niet zo flexibel zijn met zijn werk, dus alles zou op mijn schouders komen.