Hoe doen jullie dit? Kind ziek, werk, corona?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:43

Sunnda schreef:
Ik denk dat je teveel uit emoties denkt op dit moment. :)

Je doet erg je best en dat is super, maar je baas zit zo te lezen elke week/twee weken met een probleem in het rooster. Het is toch niet gek dat hij/zij daarover in gesprek wilt?
Dat ligt niet aan je inzet, aan je opstelling en het is ook niet de schuld van je kind. Maar het is wel iets waar jullie beiden even voor moeten gaan zitten en kijken waar er misschien nog mogelijkheden liggen.

Welk probleem in het rooster?
Als ik TS goed begrijp gaat het niet om werk waarbij je per uur ingeroosterd wordt en ook echt op de minuut nodig bent. Wat ik begrijp heeft ze flexibel werk dat per dag/week af moet zijn. Een verplicht rooster van 09.00-17.00 aanwezig op kantoor omdat er bijv klanten wachten, daar is geen sprake van.
TS maakt haar uren, en extra. Echter moet de uren flexibeler indelen en evt meer vanaf huis. Het werk is nog steeds af.
Klinkt mij een beetje alsof de werkgever het allemaal teveel ‘gedoe’ vindt. Helemaal als er kwa werk absoluut geen man over boord is, en TS allang bewezen heeft onder elke omstandigheden altijd haar werk af te hebben, snap ik het hele gedoe niet.
Hopelijk vind je een andere nieuwe leuke baan.

Dit topic geeft mij wel stof tot nadenken. Mijn partner kan dus absoluut niet zo flexibel zijn met zijn werk, dus alles zou op mijn schouders komen.

Hoihoi10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 17:43

Sunnda schreef:
Hoihoi10 schreef:

Dat kan ik ook wel aantonen :) Maar ik heb er geen oplossing voor. Ik heb geen oplossing voor de toekomst. Ik kan haar niet beloven dat ons kind minder ziek is aankomend jaar, of dat ik een moeder heb die ineens alle dagen kan oppassen, of dat ik ruiluren kan inzetten. Dus ik zie niet in hoe ik moet voldoen aan hetgeen zij wil :) Want zij weet wel dat ik mijn uren maak en dat ik mijn werk goed doe. Dat hoort ze ook van mijn directe collega's/teamgenoten.

Je doet erg je best en dat is super, maar je baas zit zo te lezen elke week/twee weken met een probleem in het rooster. Het is toch niet gek dat hij/zij daarover in gesprek wilt?
Dat ligt niet aan je inzet, aan je opstelling en het is ook niet de schuld van je kind. Maar het is wel iets waar jullie beiden even voor moeten gaan zitten en kijken waar er misschien nog mogelijkheden liggen.

Er is geen probleem in het rooster. Wij functioneren zelfstandig als team. En ik zorg altijd dat mijn werk wordt gedaan :) Dus ik zadel niemand anders op met mijn werk. Wij werken niet met een rooster.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:43

Hoihoi10 schreef:
Onali schreef:
Is het geen optie om minder uren te gaan werken of te stoppen met werken?
Want eerlijk gezegd geef ik je baas groot gelijk.
Flexibel of niet, ziek zijn word je gewoon en dat gaat meestal niet volgens schema.

Jullie hebben voor je kind gekozen, jullie werkgever niet.

Dan kun je als werkgever beter een bedrijfje voor je alleen beginnen. Bijna de hele wereld heeft kinderen. Dat zijn nu eenmaal geen op afstand bestuurbare dingen. Die mankeren wel eens wat en hebben wel eens extra zorg nodig.

Wel eens, maar als ik jouw topic lees is er altijd wel wat.

Ik snap je werkgever dan ook echt.

Ik denk dat het verstandig is om er nu even afstand van te nemen en het gesprek aan te gaan.
Want nu ben je emotioneel en onzeker maar alleen je werkgever kan je een antwoord bieden.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:44

Het is haar werk controle te houden. Ik ga met iemand eerder hier mee, ik denk dat je te veel uit emoties reageert. Ga gewoon dat gesprek aan, ga er open in (niet met de gekwetste houding die je hier aan neemt), kijk wat er is en kijk dan wat je er mee wilt/moet. Blijkbaar doe je alles wat in je macht ligt of in elk geval alles wat je bereid bent te doen. Dat kan je in zo'n gesprek gewoon aangeven. Als dan blijkt dat het wederzijds niet genoeg is, kan je altijd nog de stekker eruit trekken en op zoek gaan naar wat anders.
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 05-04-22 17:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Eatshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:45

Hoihoi10 schreef:
Eatshay schreef:
Hoe staan je collega's hier in, TS? Want ipv je baas zijn dát waarschijnlijk degenen die de echte klappen van jouw afwezigheid op 'mogen' vangen. Is dit een onderwerp wat in je team besproken (en hopelijk opgelost/opgevangen) kan worden?

Ik ben echt maar beperkt afwezig. Heb wel vandaag meteen mijn collega gebeld hoe hij dit zag. En hij zei ook: je hebt altijd je werk af, doet meer dan nodig, draagt verantwoordelijkheid. Zij hebben er echt zelden tot nooit last van, tenzij ik zelf ook ziek ben. Dan kan ik niks doen.
Het gaat er ook om, dat ik bijvoorbeeld 2 dagen thuis werk en 2 op kantoor: terwijl de norm nu is, 3 dagen kantoor. Maar daar kan ik niet altijd aan voldoen, vanwege gebrek aan opvang mogelijkheid. Ik werk mijn uren wel gewoon. Soms meer verdeeld over de dag maar ben altijd bereikbaar en doe mijn werk.

In principe zou er met deze input van je team een relatief eenvoudig gesprek met je baas gevoerd moeten kunnen worden, want dit is toch waar het om gaat; je werk is af, je neemt je verantwoordelijkheden, en je collega's/klanten hebben geen last van verlegde werktijden.

OF... er is sprake van:

1. Je team zegt tegen jou wat anders dan tegen je baas
2. Je baas heeft weinig geleerd van de coronaperiode en het thuiswerken en is een controlfreak die blijkbaar te weinig vertrouwen heeft dat er gewoon goed gewerkt wordt, ook al zit hij er niet met zn neus bovenop. Maar ook deze optie is vrij simpel te pareren, met verwijzing naar de corona-thuiswerkperiode.

Ik sluit dus niet uit dat optie 1 wel eens aan de hand zou kunnen zijn; iemand die snitcht binnen je team.

Hoihoi10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 17:45

Onali schreef:
Hoihoi10 schreef:

Dan kun je als werkgever beter een bedrijfje voor je alleen beginnen. Bijna de hele wereld heeft kinderen. Dat zijn nu eenmaal geen op afstand bestuurbare dingen. Die mankeren wel eens wat en hebben wel eens extra zorg nodig.

Wel eens, maar als ik jouw topic lees is er altijd wel wat.

Ik snap je werkgever dan ook echt.

Ik denk dat het verstandig is om er nu even afstand van te nemen en het gesprek aan te gaan.
Want nu ben je emotioneel en onzeker maar alleen je werkgever kan je een antwoord bieden.

Ik snap het ook, maar heb ook geen oplossing :)
Ja, een andere baan zoeken. Zij krijgt die vacature op korte termijn niet meer ingevuld. Dus als dat haar streven is, helemaal prima :)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:46

Hoihoi10 schreef:
Fitzroy schreef:
Maar blijkbaar hebben ze er toch last van. Want anders zou het niet ter sprake komen lijkt me.

Zij heeft daar geen last van. Dat weet ik zeker. Zij wil alleen controle houden, of mensen bijvoorbeeld wel 3 dagen in de week naar kantoor gaan en niet de regels aan hun laars lappen. Want dit komt nu ter sprake, terwijl ik vandaag gewoon mijn uren heb gemaakt, mijn werk af heb, maar alleen niet op kantoor ben.

En moest je vandaag eigenlijk wel op kantoor zijn? :)

Misschien heeft je leidinggevende gewoon niet helemaal door hoe lastig je het hebt. Een face to face gesprek werkt dan het beste en kan misschien een hoop onduidelijkheid uit de lucht helpen.
Jij hebt rechten, maar ook plichten en dat geldt ook voor je leidinggevende. Probeer er samen uit te komen.

Hoihoi10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 17:47

Eatshay schreef:
Hoihoi10 schreef:

Ik ben echt maar beperkt afwezig. Heb wel vandaag meteen mijn collega gebeld hoe hij dit zag. En hij zei ook: je hebt altijd je werk af, doet meer dan nodig, draagt verantwoordelijkheid. Zij hebben er echt zelden tot nooit last van, tenzij ik zelf ook ziek ben. Dan kan ik niks doen.
Het gaat er ook om, dat ik bijvoorbeeld 2 dagen thuis werk en 2 op kantoor: terwijl de norm nu is, 3 dagen kantoor. Maar daar kan ik niet altijd aan voldoen, vanwege gebrek aan opvang mogelijkheid. Ik werk mijn uren wel gewoon. Soms meer verdeeld over de dag maar ben altijd bereikbaar en doe mijn werk.

In principe zou er met deze input van je team een relatief eenvoudig gesprek met je baas gevoerd moeten kunnen worden, want dit is toch waar het om gaat; je werk is af, je neemt je verantwoordelijkheden, en je collega's/klanten hebben geen last van verlegde werktijden.

OF... er is sprake van:

1. Je team zegt tegen jou wat anders dan tegen je baas
2. Je baas heeft weinig geleerd van de coronaperiode en het thuiswerken en is een controlfreak die blijkbaar te weinig vertrouwen heeft dat er gewoon goed gewerkt wordt, ook al zit hij er niet met zn neus bovenop. Maar ook deze optie is vrij simpel te pareren, met verwijzing naar de corona-thuiswerkperiode.

Ik sluit dus niet uit dat optie 1 wel eens aan de hand zou kunnen zijn; iemand die snitcht binnen je team.

Nee, dat laatste is zeker niet het geval. Wij zitten in een team van 3, waarvan die andere 2 boven de 50 zijn en seniors. Zij hebben geen reden om iets anders te vertellen tegen mij dan tegen haar :)

Hoihoi10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 17:48

Sunnda schreef:
Hoihoi10 schreef:

Zij heeft daar geen last van. Dat weet ik zeker. Zij wil alleen controle houden, of mensen bijvoorbeeld wel 3 dagen in de week naar kantoor gaan en niet de regels aan hun laars lappen. Want dit komt nu ter sprake, terwijl ik vandaag gewoon mijn uren heb gemaakt, mijn werk af heb, maar alleen niet op kantoor ben.

En moest je vandaag eigenlijk wel op kantoor zijn? :)

Misschien heeft je leidinggevende gewoon niet helemaal door hoe lastig je het hebt. Een face to face gesprek werkt dan het beste en kan misschien een hoop onduidelijkheid uit de lucht helpen.
Jij hebt rechten, maar ook plichten en dat geldt ook voor je leidinggevende. Probeer er samen uit te komen.

Ja, ik had vandaag eigenlijk een kantoordag! Maar door overlijden familielid, hadden we geen oppas. Ik heb thuis gewerkt, zodat ik geen reistijd heb (3 kwartier enkele reis). Ik heb mijn 6 uur gemaakt, en daarna is mijn vriend naar zijn werk vertrokken, die zijn ouderschapsverlof heeft omgeruild en zo maar een halve dag hoefde te werken. Zo hebben we dus allebei onze uren gemaakt. Ik alleen thuis ipv op kantoor.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:48

Ja maar je hebt dus geen idee wat je werkgever tegen je gaat zeggen.
Ik zou dat dus even afwachten, je vult nu alles al in.

Hoihoi10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 17:49

Ibbel schreef:
Hoihoi10 schreef:
Gelukkig neemt mijn vriend net zoveel verantwoordelijkheid. Dat moet ook, want we hebben allebei een baan en hebben samen een kind :D Ik wil daar niet alleen voor opdraaien puur en alleen omdat ik vrouw ben en gebaard heb :)
Wij nemen altijd vakantiedagen op als het niet gaat. Dus wij sjoemelen helemaal niet met uren! En als er dingen zijn die dringend zijn met werk, zorgen we altijd dat dat geregeld wordt. Dus wij laten echt niets uit onze handen vallen.

Je hoort mij niet zeggen dat jullie sjoemelen met uren :n

Maar jij opent dit topic omdat jouw baas een probleem heeft met jouw inzetbaarheid. En jouw baas heeft jou aangenomen, wetende dat vrouwen kinderen krijgen en dat kinderen ziek worden.
Mooi dat jouw partner de helft op zich neemt (kun je in het gesprek met jouw baas nog fijntjes noemen: wees blij dat mijn man óók z'n verantwoordelijkheid neemt, anders was ik 2x zo veel aan het schuiven), maar jij kunt het volgens jouw baas niet goed meer rondbreien.
En dat had jouw baas gewoon in moeten calculeren want er zijn er zát waarbij de man sowieso géén of veel minder verantwoordelijkheid kan of mag nemen.

Dus dát jullie het al samen oplossen is al heel fijn, maar kennelijk niet genoeg voor jouw werkgever. Maar hij/zij mag daar geen consequenties aan verbinden. Kan hooguit vragen of je niet minder wilt gaan werken, kan het niet eisen en kan je er al helemaal niet om ontslaan.

Nee, ik zeg ook niet dat jij dat zegt :) Maar was even ter bevestiging dat we gewoon netjes ons best doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:50

Misschien moet je stoppen met invullen voor een ander. Je hebt geen idee wat je werkgever gaat zeggen. Ga het gesprek aan en wacht dat af.

En er kunnen ook gewoon afspraken zijn dat je op kantoor moet werken. Dat is aan je werkgever niet aan jou. Zomaar te pas en te onpas thuisblijven kan natuurlijk ook niet :) zijn wel meer werkgevers die daar van gaan steigeren.

Want je spreekt eerst van ziek zijn van je kind? Maar later ook dat je dan thuisblijft omdat je gewoon geen oppas hebt terwijl je kind niet ziek is? Dat is natuurlijk wel een beetje raar daar is je werkgever niet verantwoordelijk voor. Voor ziek zijn kan je zorgverlof krijgen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-04-22 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:50

Heb je al eens nagedacht waarom je kind zo vaak ziek is? Bij een druk kinderdagverblijf ligt de infectiedruk een stuk hoger dan bij een gastouder of wanneer je oppas aan huis zou hebben. Misschien iets om eens over na te denken.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:52

absque_dubio schreef:
Sunnda schreef:

Welk probleem in het rooster?
Als ik TS goed begrijp gaat het niet om werk waarbij je per uur ingeroosterd wordt en ook echt op de minuut nodig bent. Wat ik begrijp heeft ze flexibel werk dat per dag/week af moet zijn. Een verplicht rooster van 09.00-17.00 aanwezig op kantoor omdat er bijv klanten wachten, daar is geen sprake van.
TS maakt haar uren, en extra. Echter moet de uren flexibeler indelen en evt meer vanaf huis. Het werk is nog steeds af.
Klinkt mij een beetje alsof de werkgever het allemaal teveel ‘gedoe’ vindt. Helemaal als er kwa werk absoluut geen man over boord is, en TS allang bewezen heeft onder elke omstandigheden altijd haar werk af te hebben, snap ik het hele gedoe niet.
Hopelijk vind je een andere nieuwe leuke baan.

Dit topic geeft mij wel stof tot nadenken. Mijn partner kan dus absoluut niet zo flexibel zijn met zijn werk, dus alles zou op mijn schouders komen.

Als dat zo was zou je werkgever er niet zo dicht op zitten. Tenminste niet in de zelfsturende teams waarin ik gezeten heb. Dus dat impliceert dat er wel degelijk bepaalde roosterafspraken zijn, waar ts in beginsel aan moet voldoen. Anders hoefde ze zich tenslotte ook niet steeds af te melden. Zelfsturend betekent namelijk dat je een x aantal uren maakt en bepaald werk op tijd af hebt. Maar hoe en wat bepaal je zelf. Bij ons tenminste. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:55

Hoihoi10 schreef:
Er is geen probleem in het rooster. Wij functioneren zelfstandig als team. En ik zorg altijd dat mijn werk wordt gedaan :) Dus ik zadel niemand anders op met mijn werk. Wij werken niet met een rooster.

Ik snap niet zo goed dat jullie enerzijds een zelfstandig functionerend team zijn dat uren kennelijk best vrij kan indelen als je je taken maar vervult, maar anderzijds verplichte aanwezigheid hebben.
Wat gaat daar mis dan? Het leest een beetje als flinke misscommunicatie tussen de verwachtingen en eisen van de werkgever en jouw invulling van je taken. Ik zou daar eens goed over in gesprek gaan.
Als je 2 jaar lang probleemloos thuis kon werken, zou je dat nu ook prima moeten kunnen doen.
Of wellicht ging dat toch niet zo probleemloos? Ik ben benieuwd naar het verhaal van de werkgever hierin.

Fitzroy

Re: Hoe doen jullie dit? Kind ziek, werk, corona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 17:56

Er zijn wel werkgevers die iedereen weer naar kantoor willen hebben nu het thuiswerkadvies er af is.

novita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:03

En waarom zou je een kind met koorts niet (corona uitgezonderd) bij opa en of oma kunnen doen?

Mijn dochter is nu ook ziek thuis hoge koorts, maar gaat toch morgen naar opa en oma toe. Mijn werk en die van mijn vriend kunnen niet thuis. En ik denk zelfs dat zij nog beter bij opa of oma kan zijn als ze ziek is, omdat die volledig de aandacht kunnen geven die nodig is. Ik ben thuis als ze ziek is toch druk met de andere kinderen of andere dingen vaak.

En zo te lezen moet jij ook nog werken tussendoor…

Dus ik ben benieuwd waarom je ze niet naar opa en of oma zou doen? Deze week uitgezonderd ivm overlijden lees ik.

Als ik opa en oma niet had had ik mijn baan wel kunnen opzeggen. Want de 3 kids van ons zijn zo vaak ziek helaas…. Door afweer problemen.

En tuurlijk bij ziekenhuis opnames enz ben ik er voor ze en heb ik zorgverlof. Maar zoals nu hoge koorts en verkouden kan ik echt niet thuis blijven.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:04

Spenk schreef:
Want je spreekt eerst van ziek zijn van je kind? Maar later ook dat je dan thuisblijft omdat je gewoon geen oppas hebt terwijl je kind niet ziek is? Dat is natuurlijk wel een beetje raar daar is je werkgever niet verantwoordelijk voor. Voor ziek zijn kan je zorgverlof krijgen.

Je kan je kind toch moeilijk alleen laten thuis als er geen opvang is :=
En opvang is tegenwoordig lastig, als die in de ochtend afbellen door Corona oid heb ik ook echt niet a la minute een andere opvang :n

TS geeft duidelijk aan dat ze wel haar uren maakt en werk af heeft dus dat zal het niet zijn.

Ik zou idd open het gesprek in gaan, want je hebt nog geen idee waar het over zal gaan :)

Hoihoi10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 18:06

Goof schreef:
Hoihoi10 schreef:

Ik snap niet zo goed dat jullie enerzijds een zelfstandig functionerend team zijn dat uren kennelijk best vrij kan indelen als je je taken maar vervult, maar anderzijds verplichte aanwezigheid hebben.
Wat gaat daar mis dan? Het leest een beetje als flinke misscommunicatie tussen de verwachtingen en eisen van de werkgever en jouw invulling van je taken. Ik zou daar eens goed over in gesprek gaan.
Als je 2 jaar lang probleemloos thuis kon werken, zou je dat nu ook prima moeten kunnen doen.
Of wellicht ging dat toch niet zo probleemloos? Ik ben benieuwd naar het verhaal van de werkgever hierin.

Dat ging wel degelijk probleemloos.
Bij ons werken alleen 5000 mensen en ze willen dat de panden weer in gebruik worden genomen en dat overleggen weer meer fysiek zijn.
Bestuur heeft gewoon vastgesteld allemaal 3 dagen kantoor.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:06

Fitzroy schreef:
Er zijn wel werkgevers die iedereen weer naar kantoor willen hebben nu het thuiswerkadvies er af is.

Ik ken zelfs werkgevers die überhaupt niet aan thuis werken wilden beginnen want dan misten ze de gezelligheid op kantoor en zelf wilden ze absoluut niet thuis werken of alleen op kantoor zitten.

Ik denk dat Goof een goed punt heeft. En dan niet zozeer het verhaal van de werkgever. Maar ook dat ik niet zo goed snap jullie zelfstandig functioneren en toch dit ter sprake komt bij de werkgever. Probeer te achterhalen wat de diepere reden is voor dit gesprek. Wil de werkgever graag controle houden ivm wantrouwen (en hoe kunnen jullie hier samen aan werken), op die manier. Is het dat ze balen dat er niemand fysiek aanwezig is.

Hoihoi10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 18:07

Spenk schreef:
Misschien moet je stoppen met invullen voor een ander. Je hebt geen idee wat je werkgever gaat zeggen. Ga het gesprek aan en wacht dat af.

En er kunnen ook gewoon afspraken zijn dat je op kantoor moet werken. Dat is aan je werkgever niet aan jou. Zomaar te pas en te onpas thuisblijven kan natuurlijk ook niet :) zijn wel meer werkgevers die daar van gaan steigeren.

Op dinsdag past mijn moeder op, maar zij kon vandaag niet omdat mijn oma is overleden en mijn moeder dus naar mijn opa van 94 is, ipv dat ze kwam oppassen. Daarom dus.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:08

ik snap de opmerkingen niet over werkgevers die vrouwelijke werknemers met kinderen maar lastig vinden. Betekent dat dan dat zij geen kinderen hebben? Of hebben ze vrouwen die alle dagen thuis zijn?
TS, voor jezelf opkomen. Als jij je werk gewoon doet, je collega's tevreden zijn en je zelfs meer doet dan je zou moeten doen ga dan het gesprek aan

Hoihoi10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 18:14

Anna79 schreef:
Heb je al eens nagedacht waarom je kind zo vaak ziek is? Bij een druk kinderdagverblijf ligt de infectiedruk een stuk hoger dan bij een gastouder of wanneer je oppas aan huis zou hebben. Misschien iets om eens over na te denken.

Dat heeft veelal te maken met vocht achter de trommelvliezen waardoor vaak oorontstekingen ontstaan. Daaraan wordt hij dus geopereerd.
Verder gewoon een gevoelig kind. Hij is 2 dagen ziek van een vaccinatie. Heeft niks met opvang te maken. Verder slaapt hij slecht (is hij al eens voor opgenomen), dus daar wordt zijn weerstand ook niet beter van. Is een heel erg reflux kind geweest.
Laatst bijgewerkt door Hoihoi10 op 05-04-22 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:14

Heel eerlijk? Dit is echt mekkeren om het mekkeren. Als jij gewoon je uren draait en je collega's er geen last van hebben, maar je toevallig 2 dagen op kantoor bent ipv 3.. kom op zeg, dat ouderwetse denken zijn we inmiddels wel voorbij, toch? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 18:15

Narya schreef:
Heel eerlijk? Dit is echt mekkeren om het mekkeren. Als jij gewoon je uren draait en je collega's er geen last van hebben, maar je toevallig 2 dagen op kantoor bent ipv 3.. kom op zeg, dat ouderwetse denken zijn we inmiddels wel voorbij, toch? :')

Ik denk dat de vraag is of dat het probleem is of dat TS alleen denkt dat dat het probleem is :)

Wellicht is er toch meer aan de hand en daarvoor moet je gewoon gesprek aangaan.