Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Mijn eigen naam vind ik ook altijd raar om uit te leggen ofzo.Vraag me elke keer weer af of ik het wel goed zeg
dan denk ik ooit, als ik nou gewoon Kim of iets dergelijks had geheten, dan had ik dat probleem niet gehad. Druif_01 schreef:Janine1990 schreef:Mijn eigen naam vind ik ook altijd raar om uit te leggen ofzo.Vraag me elke keer weer af of ik het wel goed zeg
Nou ik ben echt zo blij dat jij dat zegt! Dat heb ik dus ook bij mijn eigen naam, heel bijzonderdan denk ik ooit, als ik nou gewoon Kim of iets dergelijks had geheten, dan had ik dat probleem niet gehad.

Janine1990 schreef:Hilary schreef:Van de prijzen tegenwoordig moet je ook wel huilen ja
Uitgaande van de gebruikersnaam van Janine1990: is het zjaniene, zjanien, janiene of janien
Allemaal fout...
Het is Sjenien, of Sjunien, Sjènien...
Maar die A he...
haha die noemde ik sjanien Chocopasta schreef:Oh dan heb ik mijn pony 12 jaar lang verkeerd genoemdhaha die noemde ik sjanien
Cayenne schreef:Daar maak ik altijd ontroerend goed van
), spreek ik het heel bijzonder uit. Ik kan bijna mijn eigen ondertiteling niet meer lezen 
Oscar schreef:Cayenne schreef:Daar maak ik altijd ontroerend goed van
Nou, om dat te voorkomen (want ik weet het wel), spreek ik het heel bijzonder uit. Ik kan bijna mijn eigen ondertiteling niet meer lezen
Oh ja, en ik kan het woord 'rose' (je weet wel: de kleur) niet normaal uitspreken. Dus daar maak ik dan 'pink' van. Staat geen meter bij zo'n boerentrien want je verwacht het alleen van een fancy type, maar hey, boeien