De eeuwige telefoon keuze stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 14:38

Ik ben flink tevreden met de Oneplus 10 pro. De 150 graden camera is tot nu toe mijn favoriet. Al vind ik de andere functies ook wel leuk om mee te spelen. Aan sommige dingen moet ik nog wel wennen. Er zit bijvoorbeeld geen standaard 'health' app op zoals bij de Huawei. Dus als ik terug wil kijken wat mijn stappen de afgelopen dagen geweest waren, kan dat niet helaas. Of ik heb nog niet ontdekt hoe. :+

De camera ansich maakt prima scherpe foto's.

Ik heb alleen een hufterproof hoesje, ideaal! Maar dat ding wipt elke keer mijn glasplaatje/glashardje/glazenscreenprotector (iedereen noemt het anders :D ) eraf. Dus daar moet ik nog even iets op verzinnen.

Afbeelding

Afbeelding

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 15:10

Mooie foto's zeg! Heel gaaf die 150 graden camera.
Een hoesje kan ik je niet aanraden, daar ben ik zelf ook naar op zoek :P

Ik heb een Motorola G8 power. Echt een super fijne telefoon, heb hem nu 2 jaar. De accu is het grootste pluspunt. Helaas is hij 3 weken geleden gevallen en zit er een zeer afleidende barst in het scherm.

Ik mag nu de iPhone 8 van m'n vader gebruiken, opzich ook een fijne mobiel maar anders. Accu is minder goed, hij is kleiner (opzich fijn want dan zal hij minder snel vallen) de foto's zijn met de iPhone wel echt veel beter!

Ik zoek alleen nog een hoesje voor de iPhone 8. Een siliconen achterkant. Het moet wel een goed hoesje zijn, dus geen AliExpress of zo.

Sterre98

Re: De eeuwige telefoon keuze stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 16:00

Ik heb de oneplus 7pro en de stappen teller zit er als ik helemaal naar links swipe. Weet niet of dat bij de 10 ook is?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 16:02

Sterre98 schreef:
Ik heb de oneplus 7pro en de stappen teller zit er als ik helemaal naar links swipe. Weet niet of dat bij de 10 ook is?

Er zit inderdaad wel een stappenteller op. Maar ik kan niet van afgelopen dagen terug kijken. Dat mis ik soms wel eens. Soms heb ik dagen dat ik ruim 25000 duizend stappen zet en soms dagen van net 10000 duizend :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 16:25

Ik doe echt te weinig met de OP10 als ik het zo lees. Stappenteller nog niet gezien :')
Maar ik draag een smartwatch, dus ben ook niet actief op zoek gegaan naar de stappenteller.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 17:15

Kwaliteit foto's ziet er goed uit!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 19:19

Ik ben ook op zoek, mag het hogere segment zijn met zeer goede camera.

Matheno schreef:
Ik heb een Xiaomi Redmi note 9.
Prima telefoon, leuke prijs, prima camera.

Ik heb een Xiaomi redmi note 8 en weet zeker: nooit meer een xiaomi.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 19:19

CupCakes_ schreef:
Sterre98 schreef:

Er zit inderdaad wel een stappenteller op. Maar ik kan niet van afgelopen dagen terug kijken. Dat mis ik soms wel eens. Soms heb ik dagen dat ik ruim 25000 duizend stappen zet en soms dagen van net 10000 duizend :Y)

Ohja :')

Iemand ervaring met de oneplus Nord?

Zag m toevallig. Lekker goedkoop ook. Niet dat ik van m'n telefoon af wil hoor. Absoluut niet :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 21:03

AnnetteFlame schreef:
Zertab schreef:
Oh ik vind de camera van de OP10 niets bijzonders... of misschien weet ik de juiste instellingen niet :')

Maar heb jij dat ook met zelfgemaakte filmpjes dat die via Whatsapp haperend zijn als ze verstuurd zijn?

Geprobeerd, heb ik ook. Is dat OP probleem of android 12 vraag ik me af?

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 21:55

Ik en mijn partner komen allebei van jaren huawei gebruik. Wij zaten met hetzelfde dillemma en hebben toen na veel onderzoeken en vergelijken de Oppo find x5 pro aangeschaft. Een duur grapje, maar tot nu bevalt het heel goed.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 21:59

Amado7 schreef:
Ik hoor veel over de oppo,vrijwel allemaal positief. Zelf overigens geen ervaring mee!

Wilde juist typen dat ik een Oppo absoluut afraad. Wat een * piep *-ding! Meerdere uit mijn omgeving hebben er slechte ervaring mee en vroegen zich al af waarom mijn man en ik zo stom konden zijn. Zodra het geld het toelaat, dan gaat de telefoon de gracht in en koop ik weer een Samsung. Daar heb ik nooit problemen mee gehad, behalve dat hij na een paar jaar trager begon te worden.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 22:08

[quote="Sterre98"

Iemand ervaring met de oneplus Nord?

Zag m toevallig. Lekker goedkoop ook. Niet dat ik van m'n telefoon af wil hoor. Absoluut niet :')[/quote]

Ja, ik heb de one plus Nord 2 CE. Sinds een paar weken. Bevalt prima. Ligt er natuurlijk wel aan wat je er mee wilt doen