Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Sure_lee schreef:
Leuk! Mag ik vragen waarom je voor een Niu gaat en niet voor een segway E110S of SE?
Ik vind ze er leuker uitzien, krijgen erg goede recensies en mijn collega rijdt ermee en is enthousiast. Ik weet niet of op de Segway ook gps, alarm en app functies zitten trouwens?
Oscar schreef:Suzanne, ik heb een koffertje achterop en daar doe ik mijn helm in.
Ik had deze al besteld voor de eerste brommer, en nu we er eentje bij hebben heb ik er nog zo'n zelfde koffertje bij besteld:
https://www.bol.com/nl/account/bestelli ... 1792787123
Past ruimschoots een helm in, en evt. ook nog wat boodschappen.
Josien_ schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met zowel een elektrische scooter als een elektrische fiets?
Ik wil mijn auto eruit doen en een van de twee terugkopen, maar ik twijfel nog.
Vooralsnog lijkt een fiets meer voordelen te hebben, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik niet bekend ben met elektrische scooters.
Sure_lee schreef:JenniferU schreef:Ik volg ben aan het kijken naar een e scooter. Heb nu een oude tomos.
Ik zoek er 1 met een minimale actieradius van 45km ongeacht het weer een leeftijd accu. Optie tot event 2 accus of na 3 jaar een nieuwe accu.
ik neig nu naar de iva scootersModeratoropmerking:Dit bericht is leeggehaald omdat (sluik)reclame niet is toegestaan.
Suzanne F. schreef:Voor degene die een 45 km versie heeft: waar laat je je helm als je hem parkeert? Want soms past hij in je buddybak maar soms ook niet. Ik heb dan geen zin om de hele tijd met die helm te slepen. Kan je hem aan je stuur vastmaken of zoiets?
Josien_ schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met zowel een elektrische scooter als een elektrische fiets?
Ik wil mijn auto eruit doen en een van de twee terugkopen, maar ik twijfel nog.
Vooralsnog lijkt een fiets meer voordelen te hebben, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik niet bekend ben met elektrische scooters.
Sure_lee schreef:Ik heb er voor gekozen omdat je nu nog geen helm op hoeft en je weet maar nooit hoe lang het nog duurt.
Het omkeuren bij de rdw is ook geen ramp dus dat zien we dan wel weer.
Ineke2 schreef:Hoe lang gaan de accu’s mee van de elektrische scooters?