Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:25

Ik was vroeger nogal een zeur met eten en drinken. Maar op een dag zeurde ik dus over zwarte dingetjes in mijn drinken (Taksi) dus mijn vader zei: joh dat zijn gewoon wat pitjes van de vruchten. (Op een niet zo zeuren toon) maar het waren mieren.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:30

Ik drink graag Milk&Fruit, zo'n yoghi melk. Omdat ik de enige ben in huis die dat drinkt en ik ze met de liters naar binnen werk, drink ik regelmatig uit het pak.
Pak zat nog een kwart vol, ik flink dorst dus in een keer leeg willen drinken natuurlijk. Kwamen er klontjes mee %) Ik stond al kokhalzend in de keuken, toch maar even in een glas geschud. Pak was nog ruim een week goed en pas een dag open, kon dus niet bedorven zijn.
Waren het stukjes ijs... pak had tegen de achterkant van de koelkast aan gezeten...
Gelukkig nog goed dus, maar ik kneep hem wel even :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:32

Een pak melk met klonten heb ik ook gehad.

Verder heeft iemand ooit konijnenkeutels gegeten. Ze dacht dat het dropjes waren.

Maar dit valt nog mee als ik alles lees :j

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:35

Mijn broer heeft mij toen ik klein was konijnenkeutels laten eten, hij zei dat het dropjes waren. Heb er nog steeds een trauma van. :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 00:02

Mijn broer heeft me vroeger wel eens boilies gevoerd, dat zijn bolletjes aas die worden gebruikt bij het vissen. Ik was een jaar of 4 en hij zei dat het tijgernootjes waren. :')

Deze dingen even voor de beeldvorming:

Afbeelding

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 00:10

Lekkere dingen staan er tussen :')

Hier eens tonijnsalade waar een nagel in zat. :r

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 00:11

Toen ik klein was dacht ik dat mijn ouders suiker geknoeid hadden (lekker intelligent wel: op zolder, naast de wasmachine :')) bleek waspoeder te zijn…

Mijn tante kwam eens toen ze bij ons op bezoek was de keuken in: ‘Tjee, wat heb je weer lekkere koekjes gebakken!’ Dus ik: ‘koekjes?’ Ik had niks gebakken maar dacht: zal wel…
Zat ze de snoepjes voor mijn pony weg te werken :+

En op Lowlands met een kater mijn tent uitdrijven en in onze voortent een pak bar-le-duc aan mijn mond zetten om eens flink weg te klokken…
Bleek er whiskey in te zitten, dat deden we nl altijd: een doos (á 6 pakken bar-le-duc) en dan 5 pakken legen en hervullen met sterkedrank (want er mocht geen sterke drank mee op de festivalcamping/ het festivalterrein). Ik had dus met mijn brakke hoofd het verkeerde pak te pakken. *\o/* Dat sloeg wel in zeg maar.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 00:47

Oeff wat een ranzige dingen zitten hier tussen..

Ik heb het bekende drinken uit een pak sap en dan een klodder meedrinken ook wel gehad.

Verder had ik als kind een keer chocolade badschuim gekregen, dat rook super lekker naar chocolade, dus dat wou ik proeven. Mijn moeder zei nog.. Doe dat nou niet! Maar koppig als ik was moest ik het toch proeven, dat was echt heeel smerig en bitter.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 01:01

eclair98 schreef:
Ik dacht in een jeugdherberg dat ik saus over de rijst deed. Bleek ranja te zijn :')

Oh, dat doet mijn man zo vaak, rijst met Ranja. Brrrrrr, om te griezelen...

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 01:01

Femek2902 schreef:
Oeff wat een ranzige dingen zitten hier tussen..

Ik heb het bekende drinken uit een pak sap en dan een klodder meedrinken ook wel gehad.

Verder had ik als kind een keer chocolade badschuim gekregen, dat rook super lekker naar chocolade, dus dat wou ik proeven. Mijn moeder zei nog.. Doe dat nou niet! Maar koppig als ik was moest ik het toch proeven, dat was echt heeel smerig en bitter.

Yep, sap met een dikke klont schimmel. Echt heel vies.

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 01:12

Als klein kind toen ik net op het aanrecht kon kijken wel eens gedacht dat er een schaaltje met plakjes komkommer stond. Ik er eentje gepakt en vol enthousiasme in mn mond geduwd, bleken uienringen te zijn :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 01:17

Niet ik, maar een mederuiter van me. Op meerdaagse wedstrijden betekend dat ook s’avonds flink zuipen voor de meesten, gast kloekt zn pint naar achter en er zat een bij of wesp in. Die had een dik gezicht achteraf :=

Redenen dat ik het bij water uit mn eigen fles hou :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 01:24

Op de vroege ochtend dacht ik dat ik pindakaas op mijn brood zat te smeren, leek het later bij de lunch saté saus te zijn. De calve potten lijken zo erg op elkaar en wie zet ze dan ook naast elkaar neer. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 01:46

Movement schreef:
Op de vroege ochtend dacht ik dat ik pindakaas op mijn brood zat te smeren, leek het later bij de lunch saté saus te zijn. De calve potten lijken zo erg op elkaar en wie zet ze dan ook naast elkaar neer. :')

Ach, er zitten ook pinda's in :+ Lijkt me niet eens zo heel vies?

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 01:49

Cayenne schreef:
Movement schreef:

Ach, er zitten ook pinda's in :+ Lijkt me niet eens zo heel vies?

Voor iemand die niet van saté saus houd was dit niet zo'n leuke verrassing haha.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 01:51

Oh, ja dan is het wel vervelend idd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 03:33

Sababber schreef:
Mijn broer heeft me vroeger wel eens boilies gevoerd, dat zijn bolletjes aas die worden gebruikt bij het vissen. Ik was een jaar of 4 en hij zei dat het tijgernootjes waren. :')

Deze dingen even voor de beeldvorming:

[ [url=m/wYkK3F.png]Afbeelding[/url] ]

Officieel heten deze dingen ook tijgernoten;
https://moniquevandervloed.nl/review-ch ... -recepten/

Ze worden ook gebruikt als bolies om te vissen, maar eetbaar voor mensen zijn ze zeker :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 03:36

Ik dacht ooit eens samen met mijn vader een omelet te bakken. Dus de eerste twee eieren niks aan de hand. Bij het derde ei kwam er een dood kuiken uit. Mijn vader stond in de tuin te kokhalzen en ik in de gang. Die geur vergeet ik nooit meer. Mijn vader eet tot op de dag van vandaag geen eieren meer en ik ben er ook lang genezen van geweest.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 06:14

Ik had een zakje m&m in m'n tas en die waren omgevallen. Dus ik had ales terug gedaan in het zakje.
Ik pak later een handje en ineens zat er een keiharde tussen. Stom genoeg beet ik die ook door.
Gatver de gatver.
Bleek een ibuprofen te zijn :=

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 06:15

Sem_ schreef:
Een glas met limonade... Ehh frituurvet.

Of een blikje cola die als asbak was gebruikt. -O-

Ja en dan een slok nemen :D

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 06:47

Op een feestje stond een schaaltje M&M’s op tafel. Ik pak een handje en stop deze in mijn mond.
Bleken het alleen geen M&M’s te zijn maar Skittles |(
Vind Skittles ook gewoon lekker maar het is zo goor wanneer je overtuigd bent dat het M&M’s zijn :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 07:28

Balenciaga schreef:
Op een feestje stond een schaaltje M&M’s op tafel. Ik pak een handje en stop deze in mijn mond.
Bleken het alleen geen M&M’s te zijn maar Skittles |(
Vind Skittles ook gewoon lekker maar het is zo goor wanneer je overtuigd bent dat het M&M’s zijn :')

Terechte klacht. Skittles zijn niet lekker! -O-

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 08:11

tones schreef:
NadjaNadja schreef:
Niet echt eetbaar, maar ik heb ooit mijn tanden gepoetst met zonnebrand. Beide zat in een kleine tube :') Ik kan het in ieder geval niet aanraden...

Ik met ontharingscrème. -O-
Ook in n tube.

Haha, nu geen haar op je tanden meer?? ;-))

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 08:18

Movement schreef:

Ohja, in het kader van vergissing heb ik wel eens paprikapoeder op mijn appel gedaan in plaats van kaneel :r

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 08:31

AmyII schreef:
Ohja, in het kader van vergissing heb ik wel eens paprikapoeder op mijn appel gedaan in plaats van kaneel :r

Of chilipoeder ipv kaneel in je kwark om 7 uur 's ochtends.... en ik hou ook echt niet van scherp eten :')