Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femek2902 schreef:Oeff wat een ranzige dingen zitten hier tussen..
Ik heb het bekende drinken uit een pak sap en dan een klodder meedrinken ook wel gehad.
Verder had ik als kind een keer chocolade badschuim gekregen, dat rook super lekker naar chocolade, dus dat wou ik proeven. Mijn moeder zei nog.. Doe dat nou niet! Maar koppig als ik was moest ik het toch proeven, dat was echt heeel smerig en bitter.
Cayenne schreef:Movement schreef:Op de vroege ochtend dacht ik dat ik pindakaas op mijn brood zat te smeren, leek het later bij de lunch saté saus te zijn. De calve potten lijken zo erg op elkaar en wie zet ze dan ook naast elkaar neer.
Ach, er zitten ook pinda's inLijkt me niet eens zo heel vies?
Sababber schreef:Mijn broer heeft me vroeger wel eens boilies gevoerd, dat zijn bolletjes aas die worden gebruikt bij het vissen. Ik was een jaar of 4 en hij zei dat het tijgernootjes waren.
Deze dingen even voor de beeldvorming:
[ [url=m/wYkK3F.png]Afbeelding[/url] ]
Balenciaga schreef:Op een feestje stond een schaaltje M&M’s op tafel. Ik pak een handje en stop deze in mijn mond.
Bleken het alleen geen M&M’s te zijn maar Skittles![]()
Vind Skittles ook gewoon lekker maar het is zo goor wanneer je overtuigd bent dat het M&M’s zijn
Movement schreef:Op de vroege ochtend dacht ik dat ik pindakaas op mijn brood zat te smeren, leek het later bij de lunch saté saus te zijn. De calve potten lijken zo erg op elkaar en wie zet ze dan ook naast elkaar neer.