Nature93 schreef:Is er ook nog een verschil in welke gezinssituatie je leeft? Ik woon bijvoorbeeld alleen, hoef nergens rekening mee te houden. Ik kan mij voorstellen dat het anders is voor iemand in een relatie of zelfs met kinderen.
Vriendin van mij gaat juist meteen vanuit werk door. Kleedt zich op werk om, op stal rijden en dan naar huis en daar eten. Haar kinderen liggen dan al op bed en hebben dus ook al gegeten. Zij eet dan nog zelf warm.
Dus eigenlijk geen verschil met mij en anderen die alleen zijn. Mijn moeder had vroeger bijvoorbeeld om 7 uur les, ik om 6 uur. Daarvoor eten was niet prettig met rijden, dus dat was thuiskomen, omkleden en naar stal. Eten als we thuis kwamen, tijd zat voor mijn vader en later ook voor mijn vriend.
Vooral in de winter vind ik het vreselijk om eerst naar huis te gaan en dan na even zitten weer naar buiten te moeten. Warm eten of sowieso echt eten vlak voor het rijden kan ik niet, daar krijg ik echt last van. Wel iets in de maag, maar zeker geen echte maaltijd