Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Devic schreef:Praktische vraag: ik heb rolluiken… open of dicht doen?? Heb even op Google zitten zoeken en de ene site zegt dat het beter is om ze dicht te doen. De ander juist weer open.
Gisteravond waaide het ook flink en heb ik ze helemaal dicht gedaan. Wat doen andere rolluikbezitters?
verootjoo schreef:Ik kan me niet herinneren dat er vroeger scholen oid dichtgingen door een orkaan of sneeuw oid. Tegenwoordig lijkt het wel of er voor elke weersomstandigheid mensen in paniek raken.
Wordt het morgen echt een monsterstorm?
Ik heb ‘s ochtends gewoon school en ‘s middags gaat de school dicht en moeten we naar huis.
Ik ben benieuwd hoe erg de storm wordt. Zelf zeg ik eigenlijk nooit dingen af als er speciaal weer wordt verwacht. Ik zie het wel hoe het loopt.
Julia schreef:Ik werk in de zorg, dus gewoon werken. Enkele reis een uur reistijd als alles meezit, dus wel van plan om wat eerder te vertrekken. Wel blij dat ik een zware diesel rij
fotolijstje schreef:Devic schreef:Praktische vraag: ik heb rolluiken… open of dicht doen?? Heb even op Google zitten zoeken en de ene site zegt dat het beter is om ze dicht te doen. De ander juist weer open.
Gisteravond waaide het ook flink en heb ik ze helemaal dicht gedaan. Wat doen andere rolluikbezitters?
Ik heb ze open maar ze klapperen echt heel erg, dus ga ze toch dicht doen. Daarnaast bescherm je wel je ramen ermee
Devic schreef:Praktische vraag: ik heb rolluiken… open of dicht doen?? Heb even op Google zitten zoeken en de ene site zegt dat het beter is om ze dicht te doen. De ander juist weer open.