Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mavantos schreef:Ik lees hier dat goedkope cupjes je Dolce Gusto apparaat kapot maken. Wij gebruiken sinds het begin al de goedkope cups.
Hoe merk je dat je apparaat het er niet goed op doet? Die van ons maakt echt veel herrie (al sinds het begin), maar werkt prima. Ik denk/dacht dat dit hoorde
Banyu schreef:Zijn deze twee hetzelfde ook dat iemand weet?
Kan de andere foto even niet uploaden, maar van die zakjes die he met heet water doet?
[ [url=m/Nelwhz.png]Afbeelding[/url] ]
Laurievc schreef:mavantos schreef:Ik lees hier dat goedkope cupjes je Dolce Gusto apparaat kapot maken. Wij gebruiken sinds het begin al de goedkope cups.
Hoe merk je dat je apparaat het er niet goed op doet? Die van ons maakt echt veel herrie (al sinds het begin), maar werkt prima. Ik denk/dacht dat dit hoorde
Mijn machine trok helemaal vacuüm. Kwam water langs alle spleten uit, maar niet uit de cup. Als je dan de cup eruit wilde halen en het klepje open wilde doen, moest je op volle kracht het open trekken. Dus dat merk je vanzelf haha. Ik heb het een keer geprobeerd, mijn oma heeft zo haar machine naar de *** geholpen.
Banyu schreef:Banyu schreef:Zijn deze twee hetzelfde ook dat iemand weet?
Kan de andere foto even niet uploaden, maar van die zakjes die he met heet water doet?
[ [url=m/Nelwhz.png]Afbeelding[/url] ]
Meh, staat op voorraad, maar met toevoegen aan het winkelwagentje, is het niet leverbaar!
Wachten we maar met een bestelling dus