. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. onpaard schreef:Zal t vanavond (19.30h) weer kunnen met de trailer op pad (omg. Tiel)? Bij welke windkracht blijf je thuis?
Cayenne schreef:onpaard schreef:Zal t vanavond (19.30h) weer kunnen met de trailer op pad (omg. Tiel)? Bij welke windkracht blijf je thuis?
Ligt er ook een beetje aan of je in één van de kustprovincies woont, denk ik?
Zelf zou ik het risico in ieder geval niet nemen, want er kunnen nog best wat windstoten zijn.
Is het dringend?
ik ben net met de trailer op pad geweest. Hier geen windstoten en was hele dag windkracht 3/4. Drenthe aan de duitse grens.
. Zit in omgeving Doetinchem. Dus als je daar zou willen kijken voor mij, graag! xYaartje schreef:Ik word er nog niet veel wijzer van, maar dat zal aan mij liggen vrees ik. Ben niet zo handig met weerkaarten etc. en kijk daarom vaak gewoon op buienradar. Die snap ik nog. Zit in omgeving Doetinchem. Dus als je daar zou willen kijken voor mij, graag!
Maar goed ik rommel er regelmatig mee natuurlijk.
Earth schreef:xYaartje schreef:Ik word er nog niet veel wijzer van, maar dat zal aan mij liggen vrees ik. Ben niet zo handig met weerkaarten etc. en kijk daarom vaak gewoon op buienradar. Die snap ik nog. Zit in omgeving Doetinchem. Dus als je daar zou willen kijken voor mij, graag!
Haha, en ik maar denken dat het niet zo moeilijk isMaar goed ik rommel er regelmatig mee natuurlijk.
Lijkt nu wel of sowieso de Achterhoek wat in de luwte blijft. Maar ik zal nog wel wat kaarten delen deze week.