Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Voor wie ook/nog een kortingscode wil van Parfumado: 7Zz2zv7Rd
Ik heb tot nu toe de niche parfums niet aangedurfd. Mijn favorieten zijn Good Girl van Caroline Herrera en Narciso Rodriguez for her, maar heb op basis van de quiz destijds Sexy Amber van Michael Kors een keer gekozen en echt
Iemand een tip voor een niche parfum?
Warm kruidig, musk, zoet, witte bloemen.
Ik doe het beter op redelijk zware, rijke parfums. Lichte gaan ruiken naar citroen of juist heel zepig op mijn huid.
crow schreef:Ik vind ze toch echt te duur en vraag me af of 'niche' geen marketing truc is om heel veel geld te vragen voor parfums. Ze zijn volgens mij door iedereen te bestellen dus ook weer niet zo exclusief als ze het doen voorkomen, wel duur. Maar wellicht zie ik het verkeerd.
crow schreef:Ik vind ze toch echt te duur en vraag me af of 'niche' geen marketing truc is om heel veel geld te vragen voor parfums. Ze zijn volgens mij door iedereen te bestellen dus ook weer niet zo exclusief als ze het doen voorkomen, wel duur. Maar wellicht zie ik het verkeerd.
Yonker schreef:Lijkt me leuk om ook eens te proberen nu heb ik toevallig vandaag mijn eerste geur gehad van parfumadoEigenlijk wil ik volgende maand dan een niche geur... maarrrrr hoe maak ik een keuze?
Ik hou van de zoete geuren, ik vind bijv Marc Jacobs - decadence helemaal geweldig... al is die uit het assortimenten. En ook La vie est belle is helemaal mijn geur