), etc.Het hangt er wel vanaf welke buren het zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:Als jullie bij de buren (of andersom) een paard lenen wat doe je daar dan mee? Waarom zou je een paard (uit)lenen?
cissy schreef:Als jullie bij de buren (of andersom) een paard lenen wat doe je daar dan mee? Waarom zou je een paard (uit)lenen?
Joanne1987 schreef:Uhm, niks...![]()
Heb er ook beetje hekel aan, goede dag prima maar daar houd het voor mij wel mee op
Dat gedoe allemaal aan m'n deur
)verootjoo schreef:cissy schreef:Als jullie bij de buren (of andersom) een paard lenen wat doe je daar dan mee? Waarom zou je een paard (uit)lenen?
Ik kan verschillende redenen bedenken:
- als paardenmaatje
- om mee naar de club te gaan als vervanging van je eigen paard vanwege een blessure oid
- om mee te rijden gewoon om dat het leuk is
- als grasmaaier
- als pleegmoeder voor een veulen met een overleden mama
- als verzorgpony voor het buurmeisje
- etc etc
)
)
. Een verhuisbord voor in de tuin wil ik hem wel uitlenen
Bellatrix schreef:Wat een opvallende dingen worden hier geleend.
Ik heb helemaal niets met mijn buren dus we lenen niets van elkaar.
Okee, vooruit. Ik heb 1x hun telefoon geleend om de persoon te bellen die mijn reserve sleutel van mijn huis had.

Maar we lenen eigenlijk niet echt andere dingen uit. Ik vind het zelf vervelend om te moeten vragen, dus zorg dat ik zelf mijn spullen heb. Andersom mogen ze natuurlijk altijd bij mij aankloppen, en pakketjes nemen we altijd voor elkaar aan als dat een keer nodig is.
Dagahra schreef:Trekkers, kraan, shovel, aanhangers, auto met trekhaak, hooiwagen, kangoo, gereedschap voor auto's, autobrug(halen we trouwens niet op)
kamsel schreef:Dagahra schreef:Trekkers, kraan, shovel, aanhangers, auto met trekhaak, hooiwagen, kangoo, gereedschap voor auto's, autobrug(halen we trouwens niet op)
Beter een goede buur dan een verre vriend, hier inderdaad ook dit ongeveer.
Van over- en naaste buren, dat zijn ook de enige mensen die mijn trailer mogen lenen.
Maar de hele straat heeft mot met hem