Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het was dan ook zo'n snoerloze en we waren ook toe aan iets anders maar ik had nog geen tijd/zin gehad om me er verder in te verdiepen. Dus in mijn geval kon ik t erg waarderen dat mijn man dat had gedaan
uiteindelijk datum afgesproken, werd dat zogenaamd afgezegd door persoon A want persoon B kon er niet bij zijn (hallo onze verjaardag ga dat niet beslissen dat dat niet door kan gaan omdat er 1 niet kan). Anyway toen corona etc kon t plots ook niet volgens dezelfde persoon A (terwijl ze wel naar anfere dingen ging) en uiteindelijk heeft alleen mn vriend wat voor zn verjaardag gekregen. Jaar er op, je zal toch denken het was toen zo belangrijk dat we t moesten vieren ze weten t vast nog wel. Nooit felicitaties op de dag zelf gehad. Een week later pas en nog niet eens van allemaal
dus niet echt iets tastbaars, maar wel dat je echt denkt wtf
en toen later voor een paar van die mensen kwamen langs. Dus ik zei ja wij zorgen voor het eten want verjaardag nog vieren. En weer alleen mn vriend die wat krijgt
nou dikke doei he
hij zei verder niets en grijnsde alleen maar en onze vrienden ook. Ik kon de teleurstelling nauwelijks verbergen maar toen we naar bed gingen vloog ik er net zo hard weer uit: Hij had mijn wens om een elektrische deken vervuld en er lag een prachtige armband onder mijn kussen
grap van het jaar.
( dat was wel waar overigens) Heel lekker, en vond het vooral lief dat er over na gedacht was, maar ik heb die koekjes daarna nooit meer gegeten
.
. Hij kon zo snel niets anders vinden zei hij
.
ondertussen geeft mijn schoonvader gewoon altijd geld aan mensen, dan weet hij zeker dat het niet verkeerd gaat hahaha.
Ben echt a-creatief. De motivatie was dat ik gezegd had het wel tof te vinden om een geschilderde mandala op de muur te hebben. Ware het niet dat ik bedoelde dat hij die wel kon maken (want hij is juist een super tekenaar
)
noviceh schreef:Ik heb ooit voor mn man zn verjaardag gevraagd of iedereen een rolmaat/duimstok voor hem wilde kopen, omdat hij m altijd kwijt was. Nadat hij de derde had uitgepakt, viel het kwartje. En toen volgden er nóg meer!

_San87_ schreef:Schilderen op nummer voor kinderen.
Was met kerst met de familie. Dat was wel een teleurstelling, stiekem. Vooral omdat mijn vriend en ik wel enorm ons best hadden gedaan mooie en passende cadeaus uit te zoeken. Het was als grapje bedoeld, maar ik vond t toch niet zo heel leuk. En hij ook niet.
Sommige "grapjes" vallen gewoon onder de noemer pesten
, je maakt zelf prachtige dingen
Roodvos schreef:OMG, wat een geniaal topic vanwege de missers die er voorbij komen._San87_ schreef:Schilderen op nummer voor kinderen.
Was met kerst met de familie. Dat was wel een teleurstelling, stiekem. Vooral omdat mijn vriend en ik wel enorm ons best hadden gedaan mooie en passende cadeaus uit te zoeken. Het was als grapje bedoeld, maar ik vond t toch niet zo heel leuk. En hij ook niet.
Sommige "grapjes" vallen gewoon onder de noemer pesten
![]()
![]()
Niks van aantrekken, jaloers gedrag, je maakt zelf prachtige dingen
. De teleurstelling zat hem in het feit dat wij echt moeite hebben gedaan mooie en leuke cadeaus uit te zoeken, en we zelf gewoon zo'n stom cadeau kregen waar we niks mee konden (mijn vriend kreeg een Bob de Bouwe set
).
.
.