JustMe8484 schreef:Ik heb dat met gewone schoenen soms al dat ik naar beneden kijk en denk: jemig, wat een slagschepen zeg....
Schoenen zonder veter zitten zelden goed omdat ze uit floepen en veter schoenen moet ik soms oncharmant strak aantrekken wil het goed zitten. Menig schoen koop ik een extra zooltje in. Vaak koop ik goedkopere schoenen met een zool met goed voetbed, werkt vaak het beste
Ja, rot is dat he! Ik ben ook best specifiek in hoe groot schoenen tonen als ik ze aan heb, anders voel ik me net zo'n ouderwetse hofnar met van die puntige schoentjes. Die lichtblauwe enkellaarsjes hier boven bijvoorbeeld ook, die zijn superleuk als je een kleine of gemiddelde maat voet hebt. Ik heb zo'n model eens besteld via Zalando omdat ze er daar echt heel leuk uit zagen, maar dat was echt geen gezicht toen ik ze aan had. Met zo'n spitse neus komt er bij die maat met gemak nog eens een dikke 3 tot 5 cm extra aan je voet, echt geen doen.
Ik kan meestal goed slagen met Gabor, die schoenen tonen vaak een stuk kleiner ondanks dat ze wel groot genoeg zijn. Althans, de modellen die ik heb gevonden doen dat
Maar passende pumps vinden, wat een drama. Met een ronde neus zijn ze vaak al weer zo lomp of oubollig en wil je een leuke, sexy pump dan zijn ze al snel weer puntig (en dus ook inzetbaar als prima marinefregat in maat 42).