Jinte schreef:Denise_Storm schreef:
Ik heb nog geen ervaring dus kan het je niet uit ervaring vertellen hoor haha! Maar dan zou je eventueel, als het bereik toch niet ver genoeg blijkt te zijn, kunnen overschakelen naar je telefoon (dus alleen in het uiterste noodgeval). Zou dat wel een optie zijn?
Dit staat er bij de omschrijving:
Bereik met scherm is tot 300 meter (in open veld gemeten) via wifi onbeperkt
Via wifi & 3G/4G onbeperkt bereik op de smartphone/tablet
Ik zie nu dat die bij Babydump €215 is. Dat is wel een hele goede aanbieding, wij hebben hem op onze bestelbon voor €269, dus ga gelijk even mailen voor de laagste prijsgarantie haha
Ja ik gok dat ie die 300 meter niet haalt, maar als we dan enkel bij de paarden moeten omschakelen naar de telefoon is dat te overzien.
Volgens mij is ie bij de prenatal met korting nu nog goedkoper, of is dat een andere versie die ik daar zie?
Een babyfoon/camera volledig op WiFi en dus op de telefoon/via de app is gewoon niet handig, want je krijgt constant meldingen als er niks is en ik wordt 's nachts niet altijd wakker van een simpel pingeltje op m'n telefoon. En als ik dan op mn werk ben zou ik de meldingen überhaupt weer uit moeten zetten. Een camera op WiFi vind ik leuk en handig bij de paarden oid maar niet om als babyfoon te gebruiken. Dit hebben we getest, nog zonder baby, en is gewoon echt niet handig.
Wij hebben de camera los van de babyfoon. Een beveiligingscamera in de kinderkamers, op bed gericht. Wel met een app op de telefoon(s) en op tablet wat wij beneden hebben liggen. En een gewone alecto babyfoon voor het geluid. Als wij iets horen dan kijken we pas op de camera.
En ik moet zeggen, dit bevalt mij super. Accu gaat dus lang mee omdat er geen beeld bij zit, en wij kunnen overal kijken waar we willen.
Bij ons is het geluid echter alleen binnen, als je ermee naar buiten, een paar 100 meter van het huis, gaat dan zou ik eerder voor een babyfoon met portofoon techniek gaan zoals een Alecto Baby DBX-92 en dan een losse camera via een app.
onze camera's kosten 35 euro bij bol.com, ik kan er 32 in mn app zetten, dus goed uittebreiden.