Fitzroy schreef:Tallie1979 schreef:Action loop ik met een dikke boog omheen. Dat is echt zo'n vreselijk gevaarlijke winkel!
In het kader van de no spend-challenge heb ik mezelf net een Action-verbod opgelegd van een maand. Meer een Staction-tober.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Ik ga denk ik ook maar eens bij de Lidl boodschappen doen. Kijken of het echt veel scheelt met AH.
fokfanaat schreef:kan me echt niet voorstellen hoe je genoeg kan hebben aan 2 paar schoenen, nou ben ik alles behalve een fashionista, maar een paar klompen, een paar bergschoenen, een paar gympies, een paar sandaaltjes, een paar slippers, een paar regenlaarzen, moonboots, rijlaarzen, waterschoentjes, pumps, hoge nette laarzen, lage nette laarzen met hak, nette laarzen zonder hak. en dan heb ik ook nog van een aantal dingen een 2e (oud)paar achter de hand voor niet zo netjes.
Fitzroy schreef:Ik ga denk ik ook maar eens bij de Lidl boodschappen doen. Kijken of het echt veel scheelt met AH.
Citaat:Ik heb een rotweekend gehad, letterlijk en figuurlijk. 2 x spoedvisites voor mijn paard met allemaal koortsremmende spuiten en antibiotica. Daar ging mijn challenge deze maand. En hij is nog niet. Vanochtend weer 40 graden koorts
Fitzroy schreef:Ik heb een rotweekend gehad, letterlijk en figuurlijk. 2 x spoedvisites voor mijn paard met allemaal koortsremmende spuiten en antibiotica. Daar ging mijn challenge deze maand. En hij is nog niet. Vanochtend weer 40 graden koorts