Roulette_ schreef:Het lastige van deze situatie is dat de TS helemaal gelijk heeft.
Kun je dat juridisch onderbouwen? Vraag uit interesse
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Ik vind het eigenlijk best aanmatigend om dit op Afghaanse cultuur te gooien, terwijl uit alles blijkt dat TS gewoon met een asociaal wijf te maken heeft.... het interesseert haar gewoon geen reet hoe dingen voor haar buren zijn, het gaat maar om wat voor haar zelf fijn is
Captain schreef:Dus moet de TS zich aanpassen aan hen in plaats van zij zich aan ons?Wie is hier de immigrant?
Echt niks tegen immigranten (mijn partner is er een) maar ik verwacht wel dat ze zich dan aanpassen aan hier. En ook een beetje moeite doen om de cultuur te snappen. Wat een %^&#-wijf zeg.
verootjoo schreef:pmarena schreef:Ik vind het eigenlijk best aanmatigend om dit op Afghaanse cultuur te gooien, terwijl uit alles blijkt dat TS gewoon met een asociaal wijf te maken heeft.... het interesseert haar gewoon geen reet hoe dingen voor haar buren zijn, het gaat maar om wat voor haar zelf fijn is
Knap hoe jij dat kan concluderen uit een enkelzijdig verhaal. Zo ziet het eruit nav dit verhaal. Elk verhaal heeft twee kanten.
We hebben geen idee wat er voor maart 2021 is gebeurd en wat het verhaal van de buurvrouw is.

Boras schreef:Roulette_ schreef:Het lastige van deze situatie is dat de TS helemaal gelijk heeft.
Kun je dat juridisch onderbouwen? Vraag uit interesse
pmarena schreef:Ik vind het eigenlijk best aanmatigend om dit op Afghaanse cultuur te gooien, terwijl uit alles blijkt dat TS gewoon met een asociaal wijf te maken heeft.... het interesseert haar gewoon geen reet hoe dingen voor haar buren zijn, het gaat maar om wat voor haar zelf fijn is
LWDaisy schreef:verootjoo schreef:
Knap hoe jij dat kan concluderen uit een enkelzijdig verhaal. Zo ziet het eruit nav dit verhaal. Elk verhaal heeft twee kanten.
We hebben geen idee wat er voor maart 2021 is gebeurd en wat het verhaal van de buurvrouw is.
Simpel toch: het mens vind dat zij haar troep, kinderen en kapotte schutting bij de buren (TS in dit geval) mag dumpen. Ook is ze van mening dan TS een nieuwe gezamelijle schutting moet bekostigen, en dat zij die amateuristisch mag bekladden zodat de verf er aan de andere kant doorheen druipt.
Meer is er niet aan hoor.

daffodil schreef:Ik heb dat hele traject met buurtbemiddeling etc al gehad en ik kan je vertellen dat dat geen reet oplevert. Lieve vrijwilligers hoor, maar nul mogelijkheden om daadwerkelijk iets te doen. In dit geval is het gewoon vernieling van je eigendom en ik zou dus echt aangifte bij de politie gaan doen. Dat zorgt ervoor dat ook de woningbouw wellicht in beweging komt want dit blijft anders bij jou een groot probleem.
Liezel1 schreef:Ik had die schutting dezelfde avond eruit gehaald.....