Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Voor familie en vrienden vanaf 21.00, kinderen niet welkom. Ik zorg voor drank, hapjes, muziek en heaters in de tuin.

) IsaCalixa schreef:Ik niet - het is geen prestatie die ik bewust lever, ademen is puur instinct.Mkango schreef:Niet, ik doe altijd m'n uiterste best om ergens in the middle of nowhere te zijn, zodat niemand op het lumineuze idee kan komen om langs te komen.Ik hoef geen kudos omdat ik weer een jaar door ben blijven ademen.
Nou ja, dat laatste is toch op zich best mooiDat je al x aantal jaren hebt mogen halen. Zo probeer ik 't te zien
Er zit wel een verschil in kinderverjaardagen en volwassen inderdaad. Als kind is het echt een groot ding, als volwassene (vind ik) het meer een gelegenheid om weer eens samen te komen met vrienden/familie en lekker te etenCadeautjes etc. vind ik ook niet zo belangrijk.

Vind ik ook de moeite niet. Daarnaast houd ik er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan, dus hoe verder bij de bewoonde wereld vandaan, hoe beter.
Dat krijgen ze niet zo vaak gezien het een gesloten afdeling is.
Wennii schreef:Merk wel dat ik sinds ik geen facebook meer heb (nu ruim 3 jaar), heel vaak vergeten word![]()
Niet dat ik dat erg vind hoor, de voor mij belangrijkste mensen heb ik bij me op de dag zelf. Maar vind het wel opvallend haha