Bij de schoonouders heeft vriend gemeld dat er foto's van mij waren gemaakt, maar dat daar iets vreemds mee aan de hand was en daarbij de echo's laten zien. Die begrepen er eerst helemaal niets van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

verootjoo schreef:Ik lag bij de eerste met 5 weken al aan het infuus in het ziekenhuis dus had nog niemand verteld en moest wat afspraken met de familie afzeggen.
Ik heb mijn moeder persoonlijk gebeld (of ze me naar het zkh wilde brengen), mijn man was ver weg aan het werk) en heb de rest van de fam een app gestuurd dat ik niet kon komen omdat ik naar het zkh moest.
Ze vroegen natuurlijk waarom en toen vertelde ik dat ik zwanger was.
Echt origineel verhaal, nooit eerder gehoord. Niet aan te raden
. Achja, ze hadden tenminste rust omdat ze wisten waarom ik zo ziek was, zijn veel te ongerust geweest.
ze waren het al wel aan het proberen maar hadden nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn en we zagen elkaar toen heel veel dus ze kon het niet meer verzwijgen 
ClaudiaHS schreef:Wij hebben bij de eerste mijn ouders, schoonmoeder, broer een paar babysokjes ingepakt.
Geen uitleg, niks.
Duurde wel een paar minuutjes voor het kwartje viel![]()
Bij de 2e kreeg mijn zoon een shirt aan met "ik word grote" broer.
De 3e was niet helemaal gepland, dus toen weer met de shirtjes gedaan.
"Ik word grote broer" en "ik word grote zus".
Was op de verjaardag van mijn nichtje en het heeft minstens 1.5u geduurd voordat iemand het in de gaten had
Schoonzus had het als eerste door en dat ging van: WHAAAHAAAAAAAA NIET WAAR, ECCHTT???
ClaudiaHS schreef:Wij hebben bij de eerste mijn ouders, schoonmoeder, broer een paar babysokjes ingepakt.
Geen uitleg, niks.
Duurde wel een paar minuutjes voor het kwartje viel![]()
Bij de 2e kreeg mijn zoon een shirt aan met "ik word grote" broer.
De 3e was niet helemaal gepland, dus toen weer met de shirtjes gedaan.
"Ik word grote broer" en "ik word grote zus".
Was op de verjaardag van mijn nichtje en het heeft minstens 1.5u geduurd voordat iemand het in de gaten had
Schoonzus had het als eerste door en dat ging van: WHAAAHAAAAAAAA NIET WAAR, ECCHTT???