wat te doen met "mysterieus pakket"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

K_nolan

Re: wat te doen met "mysterieus pakket"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-21 17:19

Ik kon het inderdaad niet zomaar retour sturen. Gelukkig dat ik de eigenaar heb gevonden, maar geen idee wat ik anders gedaan zou hebben.

imaudy

Re: wat te doen met "mysterieus pakket"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 17:36

De eigenaar van die vogelkooi heeft maar mazzel dat het pakketje bij jou gedumpt is :D
Komt ze nou helemaal vanuit Leiden in overijssel het pakje ophalen?

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 17:36

Retour sturen gaat inderdaad niet zomaar.
Ik heb drie jaar bij een winkel met een PostNL punt gewerkt, maar ik kon échte geen dingen gratis terugsturen.
En er waren regelmatig gevallen waar ik het graag had gedaan, zoals bijv bij de TS
Maar het gaat via het systeem gewoon niet.
Dat soort dingen kunnen echt alleen door contact met de klantenservice, en die zijn al zo slecht bereikbaar. En als je dan iemand te pakken hebt, moet je geluk hebben dat het een persoon is die een beetje moeite wil doen.

En dat resulteerde meestal in mensen die in de winkel kwaad tegen mij aan het schreeuwen waren over iets waar ik echt niets kon doen :Y)

K_nolan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-21 17:48

imaudy schreef:
De eigenaar van die vogelkooi heeft maar mazzel dat het pakketje bij jou gedumpt is :D
Komt ze nou helemaal vanuit Leiden in overijssel het pakje ophalen?

Jazeker, het was dezelfde dag nog opgehaald door ze. Ze waren helemaal blij en begrepen ook echt niet dat het hier terrecht was gekomen.

@gerlindie klantenservice had ik niet eens aan gedacht, nu was het ook zo dat ik er later pas via iemand van bokt die de code herkende erachter kwam dat het via dpd hier terrecht was gekomen.

Het blijft vreemd dat het pakket gewoon hier zo in de tuin is neer gegooid, anders had ik het kunnen weigeren. Nu het hier lag kon ik er gewoon niets mee en snap ook wel dat de meeste mensen geen uur met de klantenservice zullen bellen om te kijken of er een oplossing is.