Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjo schreef:Cynn schreef:Oeh die laatste pocket heb ik nog niet gespeeldWel handig dat je dat via Bol.com kan doen, wist niet dat het kon of noem je gewoon je verlanglijstje daar 'Deze spellen heb ik al?'
Ja dat indd![]()
Vond ik ook erg handig. Voorkomt hopelijk dat je dubbele dingen ontvangt.
hahahatsjoe schreef:Misschien een domme vraag, maar ik heb mijn tops en flops in mijn aanmelding gezet, moet ik het dan hier ook nog neerzetten ? Zoals ik de openingspost lees volgens mij wel, maar ik hoor het graag.
Bellatrix schreef:hahahatsjoe schreef:Misschien een domme vraag, maar ik heb mijn tops en flops in mijn aanmelding gezet, moet ik het dan hier ook nog neerzetten ? Zoals ik de openingspost lees volgens mij wel, maar ik hoor het graag.
Als je ze al hebt doorgegeven hoeft het niet perse. Als mensen maar iets hebben als leiddraad.
NikkiDeKerf schreef:Nu al zin om weer lekker detectiveje te mogen spelen en winkels af te struinen
Castilja schreef:KM_Ris: Held. Wat lief
Ik voelde me zo gelukkig toen ik bij mijn flops weer 'live laugh, love gerelateerde Xenos teksten' op kon schrijven. Is mijn standaard momentje bij iedere Secret Santa. Genieten.
Haha heerlijk. Dit ben ik vergeten bij mijn flops op te schrijven. Ik heb volgens mij gezegd dat ik alles leuk vind maar nu ik 'live, laugh, love' lees... kom ik daar toch van terug, dat past bij ons toch ook niet zo in de huisstijl
capopjekop schreef:Maar meekletsen over top en flops waardeer ik zelf iig wel altijd.
Mijn top en flop lijstje is heel kort maar ik probeer wel altijd mee te kletsen hier. Dus ik weet niet of mijn vorige santa's me een lastig lootje vonden
Tancreda4 schreef:Ik heb geen flops & tops opgegeven ,maakt dit mij juist een moeilijk of een makkelijk lootje![]()
Ik zou daar langer over moeten nadenken en wil niet te picky zijn. Ik vind het allang leuk als iemand er wat moeite in heeft gestoken
theadora99 schreef:Ik heb me ook aangemeld!NikkiDeKerf schreef:Nu al zin om weer lekker detectiveje te mogen spelen en winkels af te struinen
Castilja schreef:KM_Ris: Held. Wat lief
Ik voelde me zo gelukkig toen ik bij mijn flops weer 'live laugh, love gerelateerde Xenos teksten' op kon schrijven. Is mijn standaard momentje bij iedere Secret Santa. Genieten.
Haha heerlijk. Dit ben ik vergeten bij mijn flops op te schrijven. Ik heb volgens mij gezegd dat ik alles leuk vind maar nu ik 'live, laugh, love' lees... kom ik daar toch van terug, dat past bij ons toch ook niet zo in de huisstijl
Nu ik dit lees denk ik hm, dat is ook niet echt iets voor mij hahah