Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:45

Heb me net opgegeven, zit me nu al te verkneukelen, leuk !

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:46

Cynn schreef:
Oeh die laatste pocket heb ik nog niet gespeeld :j Wel handig dat je dat via Bol.com kan doen, wist niet dat het kon of noem je gewoon je verlanglijstje daar 'Deze spellen heb ik al?'

Ja dat indd :)
Vond ik ook erg handig. Voorkomt hopelijk dat je dubbele dingen ontvangt.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:48

Ik heb expres geen tops of flops opgeschreven. Laat me volledig verrassen.
In de tussentijd zal ik hier af en toe vast wat hints weggeven. <<)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:49

Roosch schreef:
Bellatrix schreef:
Ik doe ook niet mee maar lees wel mee. :D Als er hulp nodig is op wat voor manier dan ook laat maar weten. :D

Kom je mij helpen inpakken?

Ik ben van de partij!!! *\o/*

Weet je hoever weg jij woont. _O-

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:54

Marjo schreef:
Cynn schreef:
Oeh die laatste pocket heb ik nog niet gespeeld :j Wel handig dat je dat via Bol.com kan doen, wist niet dat het kon of noem je gewoon je verlanglijstje daar 'Deze spellen heb ik al?'

Ja dat indd :)
Vond ik ook erg handig. Voorkomt hopelijk dat je dubbele dingen ontvangt.

Best slim bedacht! :D

Ik zal ook nog wat kleine toevoegingen geven op mijn tops.. in mijn profiel staan ook nog genoeg dingen over mij. Tweedehands spullen vind ik trouwens ook prima, zijn gewoon welkom hier. :D En ik ben ook in de winter echt een theeleut en ik wil graag meer losse thee gaan drinken. Maar gewoon zakjes vind ik ook goed en ik vind bijna alles wel lekker, je kan het haast niet verkeerd doen :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:54

ik wil ook weer meedoen. hopelijk is er nog plek haha

hahahatsjoe

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:55

Misschien een domme vraag, maar ik heb mijn tops en flops in mijn aanmelding gezet, moet ik het dan hier ook nog neerzetten ? Zoals ik de openingspost lees volgens mij wel, maar ik hoor het graag.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:56

hahahatsjoe schreef:
Misschien een domme vraag, maar ik heb mijn tops en flops in mijn aanmelding gezet, moet ik het dan hier ook nog neerzetten ? Zoals ik de openingspost lees volgens mij wel, maar ik hoor het graag.

Als je ze al hebt doorgegeven hoeft het niet perse. Als mensen maar iets hebben als leidraad.
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 01-09-21 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:58

Bellatrix schreef:
hahahatsjoe schreef:

Als je ze al hebt doorgegeven hoeft het niet perse. Als mensen maar iets hebben als leiddraad.

Dank je wel !

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 09:59

Ik heb wel een leidraad maar vind laten verrassen ook erg leuk :D

Tancreda4

Ik heb geen flops & tops opgegeven ,maakt dit mij juist een moeilijk of een makkelijk lootje :+ :o Ik zou daar langer over moeten nadenken en wil niet te picky zijn. Ik vind het allang leuk als iemand er wat moeite in heeft gestoken :)

capopjekop

Maar meekletsen over top en flops waardeer ik zelf iig wel altijd.

Mijn top en flop lijstje is heel kort maar ik probeer wel altijd mee te kletsen hier. Dus ik weet niet of mijn vorige santa's me een lastig lootje vonden

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:01

Ik heb me ook aangemeld!

NikkiDeKerf schreef:
Nu al zin om weer lekker detectiveje te mogen spelen en winkels af te struinen :):)

Castilja schreef:
KM_Ris: Held. Wat lief :)

Ik voelde me zo gelukkig toen ik bij mijn flops weer 'live laugh, love gerelateerde Xenos teksten' op kon schrijven. Is mijn standaard momentje bij iedere Secret Santa. Genieten. O:)

_/-\o_ Haha heerlijk. Dit ben ik vergeten bij mijn flops op te schrijven. Ik heb volgens mij gezegd dat ik alles leuk vind maar nu ik 'live, laugh, love' lees... kom ik daar toch van terug, dat past bij ons toch ook niet zo in de huisstijl :D

Nu ik dit lees denk ik hm, dat is ook niet echt iets voor mij hahah

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:01

capopjekop schreef:
Maar meekletsen over top en flops waardeer ik zelf iig wel altijd.

Mijn top en flop lijstje is heel kort maar ik probeer wel altijd mee te kletsen hier. Dus ik weet niet of mijn vorige santa's me een lastig lootje vonden

Ja, mee kletsen over dingen is idd wel een ding dat ik wil gaan doen :j Maar zo'n vast lijstje aan het begin vond ik heel lastig :=
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 01-09-21 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:02

Tancreda4 schreef:
Ik heb geen flops & tops opgegeven ,maakt dit mij juist een moeilijk of een makkelijk lootje :+ :o Ik zou daar langer over moeten nadenken en wil niet te picky zijn. Ik vind het allang leuk als iemand er wat moeite in heeft gestoken :)

Als je het mij zou vragen, moeilijk :') Maar anderen vinden dat juist weer heel makkelijk :j

Ik vind het ook leuk om me te laten verrassen, maar vind het ook een beetje spannend. Ben altijd bang dat iemand dan keiveel moeite gestoken heeft in het pakket waar ik dan niks mee kan -O- .

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:03

theadora99 schreef:
Ik heb me ook aangemeld!

NikkiDeKerf schreef:
Nu al zin om weer lekker detectiveje te mogen spelen en winkels af te struinen :):)

Castilja schreef:
KM_Ris: Held. Wat lief :)

Ik voelde me zo gelukkig toen ik bij mijn flops weer 'live laugh, love gerelateerde Xenos teksten' op kon schrijven. Is mijn standaard momentje bij iedere Secret Santa. Genieten. O:)

_/-\o_ Haha heerlijk. Dit ben ik vergeten bij mijn flops op te schrijven. Ik heb volgens mij gezegd dat ik alles leuk vind maar nu ik 'live, laugh, love' lees... kom ik daar toch van terug, dat past bij ons toch ook niet zo in de huisstijl :D

Nu ik dit lees denk ik hm, dat is ook niet echt iets voor mij hahah

Same :') Al moet ik zeggen dat mijn muren momenteel sowieso al bomvol hangen met dromenvangers en foto's (en ook een paar slechte quotes, maar die komen van plekken waar ik op vakantie ben geweest dus dan keur ik het goed).

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:05

Yeah ik heb me net ook weer aangemeld! Hopelijk is er nog plek.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:05

Jullie zetten de organisatie wel aan het werk zeg. _O-

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:08

Ik wilde eigenlijk niet mee doen dit jaar omdat ik al mee doe aan een andere secret Santa... Maar ik kon het toch niet laten :D
Heb me weer aangemeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:09

Ik ben ook weer van de partij!
Zal vanmiddag of morgen wat uitgebreider bijlezen en reageren

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:13

Ik heb me net ook aangemeld :D Mijn Top-lijstje is wel wat langer, maar hoeft absoluut geen afvinklijstje te worden hoor. Juist leuk om ook verrast te worden!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:16

Let je even niet op, hebben jullie al 3 pagina's vol gekletst _O-

Ik heb mij ook weer opgegeven. Ik heb nog steeds mijn top en flop lijst in mijn profiel staan. Vergeten aan te passen afgelopen jaar.

Ik ga vrijdag eerst nog op vakantie {:} dus zal eerst even wat minder meekletsen/aanwezig zijn hier.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:20

Eerst maar eens afwachten of ik er definitief bij ben (lijkt me wel, binnen 40 min. na openen van dit topic gereageerd) daarna zal ik me verder voorstellen en eventueel wat tops en flops daarin verwerken. Maar verrast worden is ook erg leuk!

Zag wel dat het bedrag lager is geworden. Twee jaar terug deed ik mee en toen was het €15,00 meen ik. Maar ach, het mag ook meer zijn natuurlijk, mocht ik nu erg leuke dingen vinden voor mijn lootje. O:)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:25

Volgens mij is het al een aantal jaar € 12,50 hoor. :j Maar ik moet ook bekennen dat ik er vaak overheen ga, maar dat is eigen keus. Weet niet of het dit jaar ook lukt ivm klein budget.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:30

Cynn schreef:
Volgens mij is het al een aantal jaar € 12,50 hoor. :j Maar ik moet ook bekennen dat ik er vaak overheen ga, maar dat is eigen keus. Weet niet of het dit jaar ook lukt ivm klein budget.

Net even terug gespiekt, en je hebt helemaal gelijk! Ik was blijkbaar in de war.