Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fnanne schreef:De mijne is bezorgd
8nnemiek schreef:Fijn dat ie binnen is!
Zonde van het abonnement inderdaad. Maar de cloud ondersteuning is voor iedereen gratis, alleen kun je niet synchroniseren met dropbox, maar wel met de remarkable app.
En het tekst omzetten, dat heb ik eigenlijk nog nooit nodig gehad.
Tilmar schreef:Fnanne schreef:De mijne is bezorgd
Had je nog op tijd besteld? Dus voor het hele subscription verhaal?
De remarkable is een stuk minder aantrekkelijk nu, alle documenten in de app of op de pc kost 5 euro per maand.
Wil je kunnen mailen, tekstherkenning en cloud ondersteuning ben je 8 euro per maand kwijt!
Voor bestaande gebruikers voorlopig nog gratis.
8nnemiek schreef:Fnanne, heb je hem inmiddels al uitgebreid kunnen testen? Bevalt ie nog?![]()
Ik neem hem inmiddels standaard mee naar gesprekken met klanten, echt ideaal! Ik zet er al mijn notities in, netjes geordend, en ik laat de contracten digitaal ondertekenen en kan ze direct doorsturen, super fijn en scheelt me echt veel tijd en papier.
De reacties van mensen zijn grappig, iedereen vind het een razend interessant ding
8nnemiek schreef:Ik zal de reactie van Eelke even quoten. Hij is dus ook geschikt voor linkshandigen
Eleeke schreef:Yep linkshandig hier, menu heb ik dus rechts
. En als je "agenda/planner /diary / meetingbook pdfs koopt is mijn ervaring via etsy dat ze altijd ook een linkshandige versie hebben
Celebi schreef:Ik ben wel heel geïntrigeerd door dit notitieboek. Maar dat abonnement.. Kun je zonder dat abonnement überhaupt nog wel wat?
Babootje schreef:Lijkt me ook handig (daar ik legio notitiebloks heb liggen![]()
Waar hebben jullie m besteld?