Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Mijn goedkopere jeansbroeken gingen vaak wel 4 jaar mee. Dus ik heb nu ook 3 jeansbroeken bij de C&A gehaald, ben benieuwd hoelang ze meegaan.Citaat:Mijn broeken komen voornamelijk van de C&A en die zijn spotgoedkoop. Zeg dat ik 8 broeken heb voor iets van 100/150 euro en daar 1 jaar mee zou doen. Dan is dat nog goedkoper dan merkbroeken die meerdere jaren meegaan.
silverdapple schreef:Citaat:Mijn broeken komen voornamelijk van de C&A en die zijn spotgoedkoop. Zeg dat ik 8 broeken heb voor iets van 100/150 euro en daar 1 jaar mee zou doen. Dan is dat nog goedkoper dan merkbroeken die meerdere jaren meegaan.
100 tot 150 euro voor 8 broeken betekent dat ze per stuk tussen de €12,50 en €18,75 kosten.
8 broeken in 1 jaar betekent dat je iedere broek zo'n 46 keer draagt.
Per draagbeurt kosten deze broeken je dus zo'n €0,27 tot €0,41.
Als je 3 broeken koopt van goede kwaliteit voor 150 euro/stuk en hier 5 jaar mee doet...
Dan draag je al deze broeken gemiddeld 608 keer en komt dat neer op €0,25 per draagbeurt.
.
. Misschien is het ook een stukje geluk hebben met wat je koopt en hoe dat qua figuur bij je past, hoe je omgaat met spullen e.d.? office schreef:De kwaliteit van zeeman maddy s is echt achteruit gegaan in mijn beleving .Dus dan koop ik liever ook geen t shirts meer daar.Hema heb ik geen goede ervaringen mee.Cena is wel behoorlijk goed voor de prijs.
Kwam er maar een duurzaam merk die een lange levensduur belooft met garantie.Ik heb een hekel aan slechte kwaliteit spullen kopen nl.Er bestaat een sokken merk dat wel levenslange garantie bied trouwens.Als m’n sokken “op” zijn ga ik die eens proberen.
herr_balou schreef:Schokkend hoeveel mensen voor het goedkoopste gaan. Houden jullie echt alleen van jullie familie en/of vrienden en eigen dieren? Of hebben jullie echt geen flauw idee welke schade die goedkope kleding aanricht?
. herr_balou schreef:Schokkend hoeveel mensen voor het goedkoopste gaan. Houden jullie echt alleen van jullie familie en/of vrienden en eigen dieren? Of hebben jullie echt geen flauw idee welke schade die goedkope kleding aanricht?
herr_balou schreef:Schokkend hoeveel mensen voor het goedkoopste gaan. Houden jullie echt alleen van jullie familie en/of vrienden en eigen dieren? Of hebben jullie echt geen flauw idee welke schade die goedkope kleding aanricht?
vierhoef schreef:herr_balou schreef:Schokkend hoeveel mensen voor het goedkoopste gaan. Houden jullie echt alleen van jullie familie en/of vrienden en eigen dieren? Of hebben jullie echt geen flauw idee welke schade die goedkope kleding aanricht?
je moet je ook realiseren dat nou niet iedereen het budget heeft om een broek van 120 euro aan te schaffen.
lenaa_tje schreef:herr_balou schreef:Schokkend hoeveel mensen voor het goedkoopste gaan. Houden jullie echt alleen van jullie familie en/of vrienden en eigen dieren? Of hebben jullie echt geen flauw idee welke schade die goedkope kleding aanricht?
Zoals eerder geschreven moet je dan wel goed uitzoeken welke dure merken het beter doen
MarcoBorsato schreef:vierhoef schreef:
je moet je ook realiseren dat nou niet iedereen het budget heeft om een broek van 120 euro aan te schaffen.
Je kunt heel goed met een laag budget vriendelijke kleding kopen. Vintage, Zeeman of Hema.lenaa_tje schreef:Zoals eerder geschreven moet je dan wel goed uitzoeken welke dure merken het beter doen
Daar zijn gelukkig heel veel websites voor en in het label staat ook genoeg informatie.
Het is bij veel mensen gemakzucht. En dat snap ik dan wel weer.
Telpeva schreef:Maar nu vraag ik het mij toch wel af, waar kan je dan shirts vinden voor 100 euro, ik ben dat echt nog nooit tegen gekomen
lenaa_tje schreef:herr_balou schreef:Schokkend hoeveel mensen voor het goedkoopste gaan. Houden jullie echt alleen van jullie familie en/of vrienden en eigen dieren? Of hebben jullie echt geen flauw idee welke schade die goedkope kleding aanricht?
Zoals eerder geschreven moet je dan wel goed uitzoeken welke dure merken het beter doen