Glazenwasser die geld wil...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:44

BillyJ schreef:
poes schreef:
Hoe doen ze dat voor 17 euro? Vraag me af hoeveel het in België zou zijn. Vast veel en veel duurder :D

Hangt er vanaf welk bedrijf je neemt ...
Een "normaal" huis is vaak 25 tot 75euro voor en achterkant + bovenverdieping.
Hangt er eigenlijk vooral vanaf hoe vaak ze de ladder moeten verzetten kan je wel stellen ... en of je met osmosesysteem wil gewassen worden.
Hoe vaak je wil gewassen worden speelt ook mee bvb en of ze al mensen hebben in die straat of regio.

-O- Wat een prijzen. Dan zou ik dus voortaan zelf de ladder pakken

Lotteettol

Re: Glazenwasser die geld wil...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 22:56

TS, heb je nog wat gehad aan de reacties hier?

Is de glazenwasser nog teruggekomen? Ik ben wel even benieuwd of dat nog een gevolg heeft gekregen (hoop het van harte niet voor je!)

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 02:03

moonsparkle schreef:
Was eerst ook wat over op tv dat glazenwassers ook als concurrent elkaar bedreigde en alles, ik zou me hier ook niet prettig bij voelen, hoop dat je er niks meer van hoort

Dat was bij mij in de wijk opgenomen. Mijn oude overbuurman die zijn eigen ramen aan het lappen was is van zijn ladder getrapt omdat ze dachten dat hij van een ander bedrijf was. _-:(

Nooit dat dat bedrijf mijn ramen gaat lappen.

TS, ik zou het er bij laten zitten. Mocht hij nog een keer terug komen en hem vriendelijk bedanken voor zijn diensten maar dat je geen zaken meer met hem wilt doen.
Maar begrijp je gevoel ook heel goed hoor. Dat zou ik ook hebben.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-21 09:18

Lotteettol schreef:
TS, heb je nog wat gehad aan de reacties hier?

Is de glazenwasser nog teruggekomen? Ik ben wel even benieuwd of dat nog een gevolg heeft gekregen (hoop het van harte niet voor je!)

Zeker iets aan gehad! Bedankt iedereen.
Hij is (nog) niet teruggekomen. Ik heb verder geen gegevens, er staat niks op het briefje. Hopelijk blijft hij weg. Als hij terugkomt weet ik nog niet precies hoe ik ga reageren, ligt aan de situatie. Eieren voor mijn geld kiezen is altijd nog een optie als het echt uit de hand gaat lopen.

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 09:31

Hier ook pasgeleden de grappenmaker, wij lagen lekker lang uit te slapen omdat de kids er eens een keer niet waren.
Staat er ineens een glazen wasser m'n ramen te doen, over de schuur heen geklommen de tuin in {:)-:(
En die kwam savonds even geld cashen.
Uhm nou nee wij hebben geen afspraken dus zoek 't maar uit.
Stelletje grappenmakers

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 10:33

Jeetje, ik ben ook een doemdenker hor.
Maar heb zelf absoluut geen zin om te zelf te doen.
Aantal weken terug was ik aan t thuis werken toen er werd aangebeld door 2 mannen voor de ramen te doen voor 10 euro. Ik heb heel snel alle gordijnen dicht gedaan voordat ze ook maar iets konden zien.
Netjes betaald en de ramen waren eindelijk gedaan. Maar niks van dat ze 3x ofzo moesten komen.
Was ook maar €10,-

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 10:55

Heel simpel, mocht hij weer voor de deur staan zorg je gewoon dat je 112 ingetypt heb op je telefoon en bel je gewoon gelijk de politie. Dat er een glazenwasser voor je deur staat die je bedreigt en dat je geen gebruik wenst te maken van zijn diensten, dan zal het zo klaar zijn. Daag, dat ze het uitzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 15:32

Glazenwassers die zo briefjes in de bus stoppen, echt nooit mee in zee gaan :n Heb ik al zo vaak gedoe over gehoord..
Ik heb er zelf 1 die appte bij mijn vorige huis een dag van tevoren, zodat ik schuttingdeur van het slot kon doen en hij overal bij kon. Nu heb ik nog dezelfde, maar moet ie door mijn huis om achterom erbij te komen, dan app ik hem als ik thuis ben en komt ie dan :j