Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bloementje3 schreef:Pff ik snap niet wat het is met die mannen van tegenwoordig. Mijn vriend heeft dat ook eens gedaan met whatssapp heb toen die telefoon uit zijn handen getrokken omdat hij vaak gewoon waar ik bij was zat te lachen naar zijn telefoon en als ik er naar vroeg niks wilde zeggen, en mij chagrijnig aankeek. Soms als ik al lag te slapen werd ik snachts wskker lag die nog op zijn telefoon. Naja je raad het al er stonden drie berichtjes in de rest is verwijderd. Toen ik zei blokken en verwijderen ging hij helemaal door het lint want ik zal hem alles afnemen... Uiteindelijk soort van uitgepraat maar het is een half jaar verder en ik heb er nog moeite mee. Ook is er van de week weer wat gebeurt waarbij ik denk waarom ben jij zo zo zo schijnheilig maar zit je hier nog wel met mij. Ik vindt het moeilijk om je advies te geven omdat ik wel zo dom ben om steeds te vergeven.

Citaat:ik ben er van overtuigd dat als je iemand zo ziet breken om een deels bepaalde reden dat ook met liefde te maken heeft, dat je het dan niet over je hart verkrijgt "haar te gebruiken"
Jennyj01 schreef:TS van mijn kant even een ander geluid. Alle mannen die ik ken volgen dezelfde accounts op instagram. Vrouwen in bikini met grote borsten en billen. Mijn neefjes van 16 en 18, mijn collega’s van begin 30, mijn vriend van 65. Allemaal hetzelfde gedrag. Blijkbaar hoort het er een beetje bij. Ik zie er geen kwaad in. Als hij opeens mannen in zwembroek gaat volgen. Dan is het een ander verhaal.
En tuurlijk niet alle mannen. Maar veel doen het er wel.
Jennyj01 schreef:TS van mijn kant even een ander geluid. Alle mannen die ik ken volgen dezelfde accounts op instagram. Vrouwen in bikini met grote borsten en billen. Mijn neefjes van 16 en 18, mijn collega’s van begin 30, mijn vriend van 65. Allemaal hetzelfde gedrag. Blijkbaar hoort het er een beetje bij. Ik zie er geen kwaad in. Als hij opeens mannen in zwembroek gaat volgen. Dan is het een ander verhaal.
Lynnepinny schreef:bloementje3 schreef:Pff ik snap niet wat het is met die mannen van tegenwoordig.
Ik denk dat 'mannen van tegenwoordig' niet bestaan. Ik ben nog nooit zoiets tegengekomen als hier wordt beschreven, het klinkt meer als een type dan een algemeen voorkomen
BaileyMix schreef:Oh oh oh, wat ligt de lat voor mannen toch echt absoluut op de grond. En het wordt door hun vrouwen allemaal weggewuifd met 'boys will be boys hè haha'![]()
Het is niet normaal en je hoeft het niet normaal te vinden.
BaileyMix schreef:Oh oh oh, wat ligt de lat voor mannen toch echt absoluut op de grond. En het wordt door hun vrouwen allemaal weggewuifd met 'boys will be boys hè haha'![]()
Het is niet normaal en je hoeft het niet normaal te vinden.
Storm schreef:Lees mijn topic van heeeel lang geleden eens door. Het lijkt heel erg op jouw probleem.
[LZP] Vriend verstopt gsm
De uitkomst is bedroevend.
Ik ben bij hem gebleven, we zijn getrouwd en kregen 2 kinderen. Ik heb 12 jaar lang een slechte en onbetrouwbare relatie gehad.
Mijn ex is meer dan 10 keer vreemd gegaan en heeft me met grote financiële problemen achter gelaten.
Goddank is alles op zijn pootjes terecht gekomen, maar als ik het over had mogen doen, was ik keihard weggerend.
Amber_anne schreef:Maar er is toch ook niks mis met kijken naar mooie vrouwen op Instagram bijvoorbeeld. We kijken allemaal wel eens naar knappe mensen
Ongepaste reacties eronder plaatsen vind ik dan niet oké

Gypsy schreef:Amber_anne schreef:Maar er is toch ook niks mis met kijken naar mooie vrouwen op Instagram bijvoorbeeld. We kijken allemaal wel eens naar knappe mensen
Ook als deze vrouwen in een broekje dat meer string dan bikini is hun billen showen? Ik snap best dat je niet blij word als je vriend zulke dames volgt...
Gypsy schreef:Maar vind je dan dat het andersom wel moet kunnen als vrouwen zo weg lopen te kwijlen bij filmsterren of zangers o.i.d.?Amber_anne schreef:Maar er is toch ook niks mis met kijken naar mooie vrouwen op Instagram bijvoorbeeld. We kijken allemaal wel eens naar knappe mensen
Ook als deze vrouwen in een broekje dat meer string dan bikini is hun billen showen? Ik snap best dat je niet blij word als je vriend zulke dames volgt...
Amber_anne schreef:Maar er is toch ook niks mis met kijken naar mooie vrouwen op Instagram bijvoorbeeld. We kijken allemaal wel eens naar knappe mensen
Gypsy schreef:Amber_anne schreef:Maar er is toch ook niks mis met kijken naar mooie vrouwen op Instagram bijvoorbeeld. We kijken allemaal wel eens naar knappe mensen