Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urona447 schreef:Ik vind dat wel echt de omgekeerde wereld Badeendje, iemand valt je lastig waarbij je al meerdere keren hebt aangegeven dat je er niet van gediend bent. Blijkbaar zijn er meer mensen die er last van hebben en volgens jou moet je elke week dan maar accepteren dat die vent weer bij je deur staat te zeuren ?
Badeendje schreef:Urona447 schreef:Ik vind dat wel echt de omgekeerde wereld Badeendje, iemand valt je lastig waarbij je al meerdere keren hebt aangegeven dat je er niet van gediend bent. Blijkbaar zijn er meer mensen die er last van hebben en volgens jou moet je elke week dan maar accepteren dat die vent weer bij je deur staat te zeuren ?
Nee, je hoeft het niet te accepteren, maar de ideale wereld bestaat nou eenmaal niet, en om dan zelf wreed te worden (je deurbel onder stroom zetten, really?) vind ik echt bizar. De deur open doen met 'ik heb geen interesse' is ook een optie.
ms kan je vragen of ze een dorp verderop kunnen proberen
verootjoo schreef:Gewoon deurbel uit zetten? Ik werd helemaal gek van al die mensen van goede doelen. Heb altijd de deurbel uit, lekker rustig. En mensen die ons kennen lopen altijd achterom.
MarliesV schreef:Badeendje, ik neem aan dat je snapt dat sommige opties gewoon sarcasme zijn en niet echt een goed idee.
Ziet de TS hoogzwanger staan met een emmer water (jij mag niet tillen!), succes met mikken zeg maar haha.
Die aarbeidsticker is wel briljant. Kan je hem niet aan zien komen? Want als hij dan de sticker negeert, zou ik niet meer open doen. Hij is wel hardleers zeg.

Mandyy schreef:Ik probeerde al 2 jaar netjes te vragen of ze niet willen aanbellen (met een verwijzing naar m’n verkoop sticker), maar dat werkt dus niet.
Ze bellen op een vervelende manier lang/meerdere keren aan.
Altijd op ongunstige momenten. Kom je van zolder of uit de tuin. Staat er niemand want dan bellen ze bij meerdere huizen tegelijk aan en staan ze weer bij een ander.
Laatst belde iemand van de Postcodeloterij aan ‘wil je aardbeien kopen?’
Heb enorm gelachen maar pff al dat gezeur aan de deur.. ik werk deels vanuit huis en vind het mede daardoor ontzettend storend. Gelukkig heb ik van de aardbeien geen last meer.
[ [url=m/xMAMzl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niece schreef:Mandyy schreef:Ik probeerde al 2 jaar netjes te vragen of ze niet willen aanbellen (met een verwijzing naar m’n verkoop sticker), maar dat werkt dus niet.
Ze bellen op een vervelende manier lang/meerdere keren aan.
Altijd op ongunstige momenten. Kom je van zolder of uit de tuin. Staat er niemand want dan bellen ze bij meerdere huizen tegelijk aan en staan ze weer bij een ander.
Laatst belde iemand van de Postcodeloterij aan ‘wil je aardbeien kopen?’
Heb enorm gelachen maar pff al dat gezeur aan de deur.. ik werk deels vanuit huis en vind het mede daardoor ontzettend storend. Gelukkig heb ik van de aardbeien geen last meer.
[ [url=m/xMAMzl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze stickers gaan maken en verkopen, 2 a 3 keer per week bij de beste man aanbellen en je verkooppraatje houden

CairnTerrier schreef:Hilarisch... ik vind verkopers aan de deur, Jehova's ed. ook altijd zo vreselijk irritant. Als ik het zie, doe ik ook niet meer open. Gelukkig kan ik mij heel erg goed verschuilen in huis en kunnen ze me niet zien. Van de week was er ik er toch weer ''ingetrapt''. De bel ging - en ik verwachtte iemand anders die iets kwam ophalen - was het weer zo'n collecte. ''Heb je wat over voor het goede doel X'' ''Ehm, nee mevrouw. Bedankt!'' Beledigd dat ze was! Ze wilde me een folder meegeven, maar bedacht zich en deed snel de folder weer terug en liep zonder wat te zeggen weg. Even serieus - ook al afdwingers aan de deur. Schei toch even heel snel uit
Note: die Nee, Nee sticker moet ik ook hebben!