Aardbeien verkoper negeert nee sticker.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Aardbeien verkoper negeert nee sticker.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:05

Deurbel onder stroom zetten?

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:37

Wat een bizarre suggesties komen hier voorbij. Doe óf de deur niet open, of zeg gewoon 'nee, bedankt' en doe de deur dicht. Hoe moeilijk kan het zijn.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:43

Ik vind dat wel echt de omgekeerde wereld Badeendje, iemand valt je lastig waarbij je al meerdere keren hebt aangegeven dat je er niet van gediend bent. Blijkbaar zijn er meer mensen die er last van hebben en volgens jou moet je elke week dan maar accepteren dat die vent weer bij je deur staat te zeuren ?

IbbelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:54

Nee, maar met water gooien of een deurbel onder stroom zetten (wat sowieso strafbaar is) is natuurlijk ook de oplossing niet.
TS, als je dorpsgenoot geholpen is met een grote sticker van een aardbei met een streep erdoor zou ik dat gewoon doen.

En blijft-ie dan nog zeiken, dan om een vergunnung vragen (lijkt nodig te zijn in Barneveld, hoewel ik het niet heel duidelijk in de APV vind staan) en geef 'm aan bij de gemeente als-ie die vergunning niet heeft.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:04

Gewoon een extra briefje, of sticker met 'dus ook geen aardbeien' ofzo proberen. Bij de andere bokker uit je dorp werk dat ook, dus wie weet bij jou okk

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:11

Inderdaad duidelijk afbeelding met geen aardbeien haha

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 09:14

Ik zal de aardbeien sticker maar even fabriceren dan denk ik.

Als hij dan nog het lef heeft aan te bellen krijgt ie een bak water over zich heen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:35

Het is toch eigenlijk van de zotte dat je een extra sticker op je deur moet plakken, omdat meneer gewoon weigert die eerste sticker en herhaaldelijke verzoeken op te volgen.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:39

Urona447 schreef:
Ik vind dat wel echt de omgekeerde wereld Badeendje, iemand valt je lastig waarbij je al meerdere keren hebt aangegeven dat je er niet van gediend bent. Blijkbaar zijn er meer mensen die er last van hebben en volgens jou moet je elke week dan maar accepteren dat die vent weer bij je deur staat te zeuren ?

Nee, je hoeft het niet te accepteren, maar de ideale wereld bestaat nou eenmaal niet, en om dan zelf wreed te worden (je deurbel onder stroom zetten, really?) vind ik echt bizar. De deur open doen met 'ik heb geen interesse' is ook een optie.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 09:46

Badeendje schreef:
Urona447 schreef:

Nee, je hoeft het niet te accepteren, maar de ideale wereld bestaat nou eenmaal niet, en om dan zelf wreed te worden (je deurbel onder stroom zetten, really?) vind ik echt bizar. De deur open doen met 'ik heb geen interesse' is ook een optie.

Ja dat heb ik dus herhaaldelijk al gedaan en ik ben het gewoon zat. Ik heb die sticker er niet voor Jan met de korte achternaam op geplakt boven mijn deurbel.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:50

Ik probeerde al 2 jaar netjes te vragen of ze niet willen aanbellen (met een verwijzing naar m’n verkoop sticker), maar dat werkt dus niet.

Ze bellen op een vervelende manier lang/meerdere keren aan.
Altijd op ongunstige momenten. Kom je van zolder of uit de tuin. Staat er niemand want dan bellen ze bij meerdere huizen tegelijk aan en staan ze weer bij een ander.

Laatst belde iemand van de Postcodeloterij aan ‘wil je aardbeien kopen?’
Heb enorm gelachen maar pff al dat gezeur aan de deur.. ik werk deels vanuit huis en vind het mede daardoor ontzettend storend. Gelukkig heb ik van de aardbeien geen last meer.

Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:06

Gewoon deurbel uit zetten? Ik werd helemaal gek van al die mensen van goede doelen. Heb altijd de deurbel uit, lekker rustig. En mensen die ons kennen lopen altijd achterom.

Aardbeien vinden wij juist erg lekker maar hier komen ze niet :') ms kan je vragen of ze een dorp verderop kunnen proberen :+ :9
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 02-07-21 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 10:07

verootjoo schreef:
Gewoon deurbel uit zetten? Ik werd helemaal gek van al die mensen van goede doelen. Heb altijd de deurbel uit, lekker rustig. En mensen die ons kennen lopen altijd achterom.

Ik ben hoogzwanger en verwacht regelmatig pakketjes en hulp van de buren (alleenstaand) dus deurbel uit is geen optie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:08

Oh dat is onhandig.

Zie dan m’n edit. Ik woon een dorp naast je.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:10

Badeendje, ik neem aan dat je snapt dat sommige opties gewoon sarcasme zijn en niet echt een goed idee.

Ziet de TS hoogzwanger staan met een emmer water (jij mag niet tillen!), succes met mikken zeg maar haha.

Die aarbeidsticker is wel briljant. Kan je hem niet aan zien komen? Want als hij dan de sticker negeert, zou ik niet meer open doen. Hij is wel hardleers zeg.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 10:14

MarliesV schreef:
Badeendje, ik neem aan dat je snapt dat sommige opties gewoon sarcasme zijn en niet echt een goed idee.

Ziet de TS hoogzwanger staan met een emmer water (jij mag niet tillen!), succes met mikken zeg maar haha.

Die aarbeidsticker is wel briljant. Kan je hem niet aan zien komen? Want als hij dan de sticker negeert, zou ik niet meer open doen. Hij is wel hardleers zeg.

Ja ach ben 37 weken. Dus als m'n vliezen breken door die emmer water gooien ben ik alleen maar blij :')

Helaas heb ik van de week ook nog zakken voer van 20 kilo moeten sjouwen omdat ik mijn paard halsoverkop verhuizen moest. Dus die emmer water kan er ook nog wel bij.

Do not piss off a pregnant lady }>

Edit:hulp is meer omdat ik niet zo heel goed meer bukken kan. Ben meer buik dan mens nu _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:22

Die emmer water zou ik ook niet doen.

Maar een briefje als ook geen aardbeien zoals mandy heeft of de geweldige opmerking; "Wie aanbelt met aardbeien eindigt hier in de jam?" vind ik wel leuk.

En het werkt bij Mandy, dus verwacht dan ook wel bij jou.
Vervelend dat het moet, maar op deze manier toch makkelijk op te lossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:41

Mandyy schreef:
Ik probeerde al 2 jaar netjes te vragen of ze niet willen aanbellen (met een verwijzing naar m’n verkoop sticker), maar dat werkt dus niet.

Altijd op ongunstige momenten. Kom je van zolder of uit de tuin. Staat er niemand want dan bellen ze bij meerdere huizen tegelijk aan en staan ze weer bij een ander.

Heb enorm gelachen maar pff al dat gezeur aan de deur.. ik werk deels vanuit huis en vind het mede daardoor ontzettend storend. Gelukkig heb ik van de aardbeien geen last meer.

[ [url=m/xMAMzl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze stickers gaan maken en verkopen, 2 a 3 keer per week bij de beste man aanbellen en je verkooppraatje houden *\o/*

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 11:00

Niece schreef:
Mandyy schreef:

[ [url=m/xMAMzl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze stickers gaan maken en verkopen, 2 a 3 keer per week bij de beste man aanbellen en je verkooppraatje houden *\o/*

_O-

Verkooppraatje met "Ja, maar andere mensen willen deze sticker wel."

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 11:44

Hilarisch... ik vind verkopers aan de deur, Jehova's ed. ook altijd zo vreselijk irritant. Als ik het zie, doe ik ook niet meer open. Gelukkig kan ik mij heel erg goed verschuilen in huis en kunnen ze me niet zien. Van de week was er ik er toch weer ''ingetrapt''. De bel ging - en ik verwachtte iemand anders die iets kwam ophalen - was het weer zo'n collecte. ''Heb je wat over voor het goede doel X'' ''Ehm, nee mevrouw. Bedankt!'' Beledigd dat ze was! Ze wilde me een folder meegeven, maar bedacht zich en deed snel de folder weer terug en liep zonder wat te zeggen weg. Even serieus - ook al afdwingers aan de deur. Schei toch even heel snel uit :D

Note: die Nee, Nee sticker moet ik ook hebben!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:11

CairnTerrier schreef:
Hilarisch... ik vind verkopers aan de deur, Jehova's ed. ook altijd zo vreselijk irritant. Als ik het zie, doe ik ook niet meer open. Gelukkig kan ik mij heel erg goed verschuilen in huis en kunnen ze me niet zien. Van de week was er ik er toch weer ''ingetrapt''. De bel ging - en ik verwachtte iemand anders die iets kwam ophalen - was het weer zo'n collecte. ''Heb je wat over voor het goede doel X'' ''Ehm, nee mevrouw. Bedankt!'' Beledigd dat ze was! Ze wilde me een folder meegeven, maar bedacht zich en deed snel de folder weer terug en liep zonder wat te zeggen weg. Even serieus - ook al afdwingers aan de deur. Schei toch even heel snel uit :D

Note: die Nee, Nee sticker moet ik ook hebben!

"verschuilen"? Serieus?
Je gaat je toch niet verschuilen in je eigen huis voor dat volk? :?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:29

Zeggen dat je een doosje wil en zeggen dat je even je portemonnee gaat pakken.

Vervolgens niet meer terugkomen aan de deur. Kijken hoelang hij het volhoudt...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:30

Storm schreef:

_O-

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:31

Ik denk dat de extra sticker een goed begin is, en anders idd eens naar de vergunning gaan vragen. :j

Hier geen sticker op de deur. Maar komen er ook niet veel langs. En de enkeling die langs komt wimpel ik af.

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:37

Citaat:

Dat is de beste tip tot nu toe. Stug volhouden elke keer, dan is het snel afgelopen.