Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 12:30

Dit weer :( wanneer word het gewoon zon en 20 graden, droog. Het regent en al v.a half 10 non stop, en alles weer blank. Ook nog onweer. Klaar mee.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 12:32

Er wordt al twee dagen onweer voorspeld
Niks van gezien en nu is het warm en klam buiten.

'Vriendin' heeft steeds meer kwalen.
Ze heeft nu een gebruiksaanwijzing uitgetypt over hoe ik het beste met haar om kan gaan.

Als ik zus of zo doe, dan betekent dat A of B en dan moet ik X of Y.
Ik ben soms eigenwijs en wil dingen niet aannemen. Vervolgens krijg ik dan last van .....
(meer dan een A4 vol)

Geen probleem om rekening met je te houden, maar ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik verantwoordelijk ben voor haar geluk of blije gevoel op de dagen dat ik bij haar ben. -O-

Sophie_Wind

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 12:33

Ik erger me aan dat er nu al weer een nieuw topic is en ik hier nu wat in moet posten om hem in mijn berichtenlijst te krijgen :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 12:44

Dat ik maar kon slagen voor 1 broek bij een lokale winkel, terwijl er de laatste tijd minstens 4 gesneuveld zijn :\ En een andere winkel verkoopt wel hele mooie broeken, maar die houden het niet zo lang uit als werkbroek zegmaar _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 12:58

Sophie_Wind schreef:
Ik erger me aan dat er nu al weer een nieuw topic is en ik hier nu wat in moet posten om hem in mijn berichtenlijst te krijgen :')

Je kan ook gewoon op volgen klikken :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 13:05

Luxorvalkje schreef:

Ze heeft nu een gebruiksaanwijzing uitgetypt over hoe ik het beste met haar om kan gaan.

Ik ben soms eigenwijs en wil dingen niet aannemen. Vervolgens krijg ik dan last van .....
(meer dan een A4 vol)

Geen probleem om rekening met je te houden, maar ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik verantwoordelijk ben voor haar geluk of blije gevoel op de dagen dat ik bij haar ben. -O-

Wat voor vriendin is dat dan?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 13:09

[***] (godzijdank online) van 13:00 tot 17:00.

*Weent*

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 13:10

Honger, maar niet helemaal lekker dis dingen die ik in huis heb zijn te zwaar. Maar kan nog niet naar de winkel want pakketje komt als het goed is.

Edit, waarom zitten er steeds spinnen in mijn brievenbus opvangbak??? ;(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 13:35

Dat ik me verrot zweet buiten, moest even een pakketje wegbrengen -O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:18

Sophie_Wind schreef:

+1

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:37

__Sannne schreef:
Sophie_Wind schreef:

Je kan ook gewoon op volgen klikken :')

Kan niet meer editen, maar ik ben er achter met wat hulp. Het knopje links bovenin werkt haha :+

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:38

Ik zit mezelf nu al zenuwachtig te maken voor mijn vaccinatie van morgen :')

marley93

Zertab schreef:
Sophie_Wind schreef:

+1

Welnee, gewoon een stipje zetten, kan ook zonder te posten.

Ik erger me dat ik me voor niks kapot heb lopen haasten om op de afspraaktijd bij de vaccinatielocatie te zijn. (Moest nog heen en weer tussen nieuw en oud huis om mijn afspraakbrief te zoeken.) Niet dat ik anders een uur later had gekomen, maar werkelijk niemand heeft om de afspraakbrief gevraagd. :')

Kookaburra

Luxorvalkje schreef:

(meer dan een A4 vol)

:oo Een ander kan haar leven nooit dusdanig inregelen dat er geen triggers zijn. Dat kan ze al helemaal niet van anderen vragen.

Ik zit nu mentaal een beetje in de knoei. Zelfs mijn leidinggevende heeft geen gebruiksaanwijziging gekregen. En hij weet wat er speelt ;)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:40

Dat mijn verdoving in mijn mond, nog niet is uitgewerkt... zo'n rotgevoel....

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:45

wyoming schreef:
Zoon moet in quarantaine -O-
Dus iig tot zaterdag huisarrest voor ons -O-

Ik kon vanochtend mijn zoon dus ophalen van school, een juf heeft positief getest. We kregen een mail, 3 juli testen, negatief mogen ze 5 juli weer naar school en wil je niet testen 9 juli.
Dus ik alle activiteiten afgezegd die gepland stonden, iig tot en met zaterdag (zwemles, scouting, mijn eigen afspraken). Krijg ik net een mail, ja na veelvuldig contact met de ggd, hoeft u kind toch niet in quarantaine en is hij donderdag weer welkom op school. Lekker duidelijk allemaal.

xxpetraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:02

ZIGGO!!!
Al de hele dag geen internet op mijn werk, we kunnen dus geen klanten helpen -O- -O- -O- -O- -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:03

Dat ik met mijn vriend mee moest naar de vaccinatie locatie omdat die niet alleen wou. Maar ik nu dus in de auto moet wachten totdat die weer naar buiten komt. Ooh en hij is nu die kwartier aan het wachten, dus loopt mij de hele tijd plat te appen. En nu loop ik me op te winden want ik ben vanavond aan de beurt..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:07

Foto’s van mijn telefoon opslaan naar een externe schijf. 15561 foto’s en nu blijft hij hangen bij de 13336 foto’s -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:19

nicole_floor schreef:
Dat ik met mijn vriend mee moest naar de vaccinatie locatie omdat die niet alleen wou. Maar ik nu dus in de auto moet wachten totdat die weer naar buiten komt. Ooh en hij is nu die kwartier aan het wachten, dus loopt mij de hele tijd plat te appen. En nu loop ik me op te winden want ik ben vanavond aan de beurt..

Heb je afspraak op dezelfde locatie? Want dan had je ook gewoon nu gekund, tegelijk met je vriend.. Tenminste, dat heb ik hier meerdere keren op Bokt gelezen en mijn collega had dit ook met haar man :D

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:21

Mijn ouders die maar blijven zeuren dat ik een Corona vaccinatie moet halen.. %) %)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:25

Kwam op stal, tref dit aan...
Beetje rottige plek, al kan er wel een dekje overheen met longeersingel.
Is gelukkig niet diep

Afbeelding

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:29

Relaxed schreef:
nicole_floor schreef:

Heb je afspraak op dezelfde locatie? Want dan had je ook gewoon nu gekund, tegelijk met je vriend.. Tenminste, dat heb ik hier meerdere keren op Bokt gelezen en mijn collega had dit ook met haar man :D

Nee hij moest Janssen in Zutphen en ik Pfizer/Moderna in Deventer. Mijn opa's en oma's hebben dit idd ook gehad.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:50

Ik schijnt inderdaad(dit heb ik gehoord van degene die mijn gegevens controleerde op de prik locatie) dat de tijd eigenlijk niet uitmaakt, als je maar op de juiste dag komt.
Ze zorgen dat er voor iedere dag genoeg prikken zijn, dus of je nou om 8 uur komt of om 3 uur, 'jouw' prik ligt voor je klaar.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:51

fleurtjeuh schreef:
Ik schijnt inderdaad(dit heb ik gehoord van degene die mijn gegevens controleerde op de prik locatie) dat de tijd eigenlijk niet uitmaakt, als je maar op de juiste dag komt.
Ze zorgen dat er voor iedere dag genoeg prikken zijn, dus of je nou om 8 uur komt of om 3 uur, 'jouw' prik ligt voor je klaar.

Dit zeiden ze op "mijn" locatie ook. Zolang je op de juiste dag kwam, maakte het tijdstip daar niet uit. Werd bij mij ook niet naar gekeken.