Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luxorvalkje schreef:Er wordt al twee dagen onweer voorspeld
Niks van gezien en nu is het warm en klam buiten.
'Vriendin' heeft steeds meer kwalen.
Ze heeft nu een gebruiksaanwijzing uitgetypt over hoe ik het beste met haar om kan gaan.
Als ik zus of zo doe, dan betekent dat A of B en dan moet ik X of Y.
Ik ben soms eigenwijs en wil dingen niet aannemen. Vervolgens krijg ik dan last van .....
(meer dan een A4 vol)
Geen probleem om rekening met je te houden, maar ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik verantwoordelijk ben voor haar geluk of blije gevoel op de dagen dat ik bij haar ben.
Zertab schreef:Sophie_Wind schreef:Ik erger me aan dat er nu al weer een nieuw topic is en ik hier nu wat in moet posten om hem in mijn berichtenlijst te krijgen
+1
Luxorvalkje schreef:Er wordt al twee dagen onweer voorspeld
Niks van gezien en nu is het warm en klam buiten.
'Vriendin' heeft steeds meer kwalen.
Ze heeft nu een gebruiksaanwijzing uitgetypt over hoe ik het beste met haar om kan gaan.
Als ik zus of zo doe, dan betekent dat A of B en dan moet ik X of Y.
Ik ben soms eigenwijs en wil dingen niet aannemen. Vervolgens krijg ik dan last van .....
(meer dan een A4 vol)
Geen probleem om rekening met je te houden, maar ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik verantwoordelijk ben voor haar geluk of blije gevoel op de dagen dat ik bij haar ben.
wyoming schreef:Zoon moet in quarantaine![]()
Dus iig tot zaterdag huisarrest voor ons
nicole_floor schreef:Dat ik met mijn vriend mee moest naar de vaccinatie locatie omdat die niet alleen wou. Maar ik nu dus in de auto moet wachten totdat die weer naar buiten komt. Ooh en hij is nu die kwartier aan het wachten, dus loopt mij de hele tijd plat te appen. En nu loop ik me op te winden want ik ben vanavond aan de beurt..
Relaxed schreef:nicole_floor schreef:Dat ik met mijn vriend mee moest naar de vaccinatie locatie omdat die niet alleen wou. Maar ik nu dus in de auto moet wachten totdat die weer naar buiten komt. Ooh en hij is nu die kwartier aan het wachten, dus loopt mij de hele tijd plat te appen. En nu loop ik me op te winden want ik ben vanavond aan de beurt..
Heb je afspraak op dezelfde locatie? Want dan had je ook gewoon nu gekund, tegelijk met je vriend.. Tenminste, dat heb ik hier meerdere keren op Bokt gelezen en mijn collega had dit ook met haar man
fleurtjeuh schreef:Ik schijnt inderdaad(dit heb ik gehoord van degene die mijn gegevens controleerde op de prik locatie) dat de tijd eigenlijk niet uitmaakt, als je maar op de juiste dag komt.
Ze zorgen dat er voor iedere dag genoeg prikken zijn, dus of je nou om 8 uur komt of om 3 uur, 'jouw' prik ligt voor je klaar.