Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
axel_1997 schreef:noem het ouderwets maar wie bij mij ongevraagd een briefje in de bus doet staat gelijk op de zwarte lijst.
ik laat zelf wel weten als ik wat te koop heb.
Anna79 schreef:Mijn alleenstaande oom is 4 jaar geleden plotseling overleden, toen lagen er een week later ook briefjes op de mat en werden mijn ouders benaderd. Vond ik zo onfatsoenlijk.
axel_1997 schreef:Anna79 schreef:Mijn alleenstaande oom is 4 jaar geleden plotseling overleden, toen lagen er een week later ook briefjes op de mat en werden mijn ouders benaderd. Vond ik zo onfatsoenlijk.
Zo ben ik er ook tegen in het harnas gejaagd.
Een van m'n grootouders moest een keertje voor iets kleins naar de dokter. Direct briefjes bij ze op de mat want oh die ouwe mensjes in hat veel te grote huis en dat soort verhalen.
Als er iemand ziek is vind ik het aasgierengedrag.
Als er niets te koop staat vind ik het onbeleefd.
En als er wel wat te koop staat vind ik het voordringen.
axel_1997 schreef:hoezo niet onbeschoft? het boeit niet of het vaker gebeurt of niet. het is gewoon niet netjes om mensen lastig te vallen met zaken waar ze niet om hebben gevraagd en niets aan hebben.
Blijheid schreef:Bel het plaatselijke suffertje, zij een leuk nieuwsbericht en jij de kans om je verhaal in 1x voor het hele dorp op te helderen
axel_1997 schreef:@ ingvdh
helaas een makelaar is verplicht.