Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britta31 schreef:Ik breek even in.Dat heb ik met spijkerbroeken,alles is skinny of heel duur.Ik zoek gewoon een normale spijkerbroek.Eigenlijk zoals ze vroeger hadden.Wie weet waar?Ik heb niet het hele topic gelezen.Heeft iemand ervaring met de Takko in Duitsland?
Goof schreef:Thanks voor alle tips! Ik ga er een aantal uitpluizen.
Alle meest bekende online winkels heb ik al uitgespeeld. Zalando etc hoeft niet nogmaals genoemd te worden.
Ook shein en 77online etc, die komen wel meer in de buurt van wat ik zoek.
Ik zie enkele namen die ik nog niet ken, ben benieuwd, thanks!
Overigebs zoek ik geen basic tshirtjes, dan had ik die wel bij Wibra opgepikt. Ik zoek leuke, zomers shirtjes met korte mouw of zonder mouw die netjes aansluiten en/of getailleerd zijn. Geen losse flodderkleding. Ook lekker voor in de zomer, maar daar ben ik nog van voorzien. Ik heb wel echt nieuwr, leuke shirtjes nodig.
Nogmaals dank voor de voor mij onbekende namen
Britta31 schreef:Ik breek even in.Dat heb ik met spijkerbroeken,alles is skinny of heel duur.Ik zoek gewoon een normale spijkerbroek.Eigenlijk zoals ze vroeger hadden.Wie weet waar?Ik heb niet het hele topic gelezen.Heeft iemand ervaring met de Takko in Duitsland?
Ik loop toeavallig ergens tegenaan en dan gooi ik het in mijn winkelmandje - fysiek shoppen doe ik niet eens meer aan. Alles is oversized, kort, wijd etc. etc. Werkt niet echt mee als je lang en slank bent 
Ik heb niet het figuur voor naveltruitjes en vormloos staat me ook niet
Maar bij Esprit slaag ik echt altijd. Mooie getailleerde blouses die ook na wassen mooi blijven zitten. Nou is de mode nu ook wel wat wijder/losser maar ze hebben ook wel slanker vallende modellen.