xx_Irisje schreef:Hi!
Midden in deze donkere winter wordt ik ernstig onrustig, verlang naar een mooie zomer met nog mooiere feesten aangezien dat vorig jaar weer behoorlijk in het water viel.
Ik ben nog wel naar Ade geweest en dat smaakte zo naar meer…
Dus ik heb wat topjes besteld en wat spul om mn shorts te pimpen, de helft can de pret is immers de voorpret.
Eerste feestje staat half april gepland, DGTL.
Hoe is het hier met de feestgangers?
Ik ben verder nog op zoek naar de perfecte fannypack, een stoer tasje, bij voorkeur van leer en niet te groot. Wie heeft nog ideeen?
Ik heb een riemtas van QHP (ja paardendingetje dus
) en die werkt echt top. Die kan je om elke riem doen. Ene keer gebruik ik een taille riem, andere keer een gewone riem etc.
Ik zit gefascineerd door dit topic te bladeren met al die outfits. Ik ben altijd heel praktisch
Ik ga met name naar hardstyle feestjes en festivals en draag bijna altijd een zwarte sportlegging met zakken (want broekzakken van vrouwenbroeken zijn vaak echt ruk) zodat ik geen tasje mee hoef. Een tasje op een feest met zoveel gestuiter is niet heel prettig
Daarnaast is zo'n sportlegging zweet en hitte technisch ook top. Daarboven vaak een t-shirt en dat kan dan van alles zijn.