Flying_Angel schreef:Hoi hoi,
Wij zijn aan het verbouwen en hebben daarvoor een puincontainer gehuurd, niet goedkoop. Nu heeft iemand zijn badkamer verbouwd en de tegels in onze container gegooid, gister lag er ook een kast van iemand in. Ik snap dat je hier weinig aan kan doen, maar ik vind het nogal asociaal. Of stel ik me aan?
Zoiets hebben we hier vorig jaar ook bij de hand gehad. Er lag ineens een halve badkamer extra in onze container.
Dat bleek uiteindelijk van onze eigen aannemer te zijn. Die voerde het afval van zijn kleinere klussen af via de plekken waar toch al een container stond. Scheelde ook dat hij dat heel netjes verrekende verder, maar de eerste keer kijk je toch gek op als je de toiletpot niet herkent en een douchecabine ziet liggen die zeker weten niet uit je eigen huis komt.
In onze vorige buurt zag je overigens ook het omgekeerde. Daar had je meerdere 'mannetjes' die alle bouwcontainers langs gingen om te kijken of ze er nog iets bruikbaars konden vinden.

aangezien wij geen aso's willen zijn om de auto maar bij de ander voor de deur te parkeren

binnen een paar uur was die verdwenen.

Heb ik ook gedaan toen het bij ons gebeurde. Gewoon ernaast gezet en briefje erop.