Domme tiener acties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 21:06

Mijn beste vriendin en ik gingen met de OV gezellig dagjes uit, Amsterdam was favoriet!
We waren er ook van overtuigd dat we daar moesten gaan wonen.

Zeggen dat ik bij een vriendinnetje sliep en dan gezellig naar de discotheek.

Stiekem roken en de sigaretten in de schuur verstoppen, een pakje paste precies tussen de bovenkant van het deurkozijn en de stenen.

Jointjes roken in de speeltuin en de rode ogen maskeren met oogdruppels :')

Ik was wel een boefje

Freya101

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 21:13

Ik heb eentje waar ik regelmatig aan terugdenk.

Toen ik een jaar of 10 was ging ik op een warme zomerdag spelen bij een vriendin.
Nu, die vriendin en haar oudere zus waren altijd mooi bruin in de zomer, mijn oudere zus trouwens ook, enkel ik was/ben altijd spierwit.
Dus ik wou gaan spelen maar was mijn witte benen zo beu.
Ik bij mijn zus gaan luisteren of zij geen oplossing had voor mijn probleem.
Jawel zei ze, ik heb de oplossing!
Ze trok haar kastdeur open en haalde er een panty te boven, ikke blij want geen witte benen meer. +:)+

Ik naar mijn vriendin gefietst met mijn short en met daaronder de bruine panty's inclusief sandalen ( geloof me, als ik eraan denk kan ik nog altijd door de grond gaan :') ). Toegekomen bij mijn vriendin, was haar zus ook thuis samen met een vriendin. Die vroegen hun af wat ik aan had op zo n warme dag, ik alles uitgelegd met als resultaat veel gelach want die dames hadden de leeftijd van mijn zus dus die wisten heel goed wat mijn zus mij aangesmeerd had. Ik heb die panty uitgeschopt daar, die is zelf niemeer terug naar huis meegenomen, heb ik daar gelaten... Thuis zat er uiteraard nog eentje te lachen...

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 21:32

Als tiener moet ik heel goed nadenken. Ik was best wel braaf op 1 ding na dan. Mijn ouders waren op vakantie. Ze wilden eigenlijk al niet want er was paardenmarkt in Elst. Ik en een vriendin gingen samen naar de paardenmarkt. Uiteindelijk heb ik een shetland veulen gekocht die samen met nog een veulentje stond. Die heb ik naar huis meegenomen, was een halfuur lopen. Als ik dat bedenk, denk ik.. Arm ding.. had het andere veulentje ook moeten kopen. Uiteindelijk thuis, ik eten gekocht. Daarna mijn ouders gebeld en doodleuk vertellen dat ik een Shetlander had gekocht. Mijn ouders hoorde het beestje hinniken en zijn direct van vakantie thuis gekomen. Ouders woest... meteen op zoek gegaan naar een stal en gelukkig snel 1 gevonden. Zijn we naar die stal gelopen en daar heeft ze een lekker lui leven gehad tot ze verkocht werd naar een goed huisje. Als ik terug denk hoe naïf ik was. En dat arme beest.. maar het was of dit, of de slacht.

Kaatje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:21

Op zaterdag las ik altijd met mijn vriendin de paardenadvertenties in het dagblad. Stond er opeens echt een hele leuke in dus mijn vriendin wilde wel bellen. Eerst even met papa overleggen wat we allemaal moesten vragen. Tip van vaders: eerst vragen of hij wel apk gekeurd is anders gaat het feest niet door....Dus zei bellen en braaf vragen of de pony wel apk gekeurd was...paps kwam niet meer bij

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:24

Moet het persé uit mijn tienertijd? :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:32

Ohhh eentje was best wel erg. Mijn ex, klein moslim meisje, nog nooit een druppel alcohol gedronken, kwam naar nederland. Ze had heel de dag 1 broodje gegeten.

Dus ik dacht "wij gaan samen alcohol drinken!" Dus ik had vodka gemixt met redbull. Niet eens veel! We hadden twee kleine glaasjes gedronken. But it went downhill fast :')

Ik was op z'n hoogst aangeschoten maar zij was echt super dronken. We zijn toen naar buiten gegaan en toen viel ze midden op straat om 2 uur snachts in slaap. Niet flauwgevallen, gewoon ze ging liggen en ging slapen. En het duurde echt beschamend lang voordat ik doorhad dat het raar was dat ze op straat ging slapen :=

Een stel toeristen kwamen naar ons toe en die hebben een ambulance gebeld. Dus ambulance kwam aan en die waren ervan overtuigd dat we drugs hadden gebruikt _O-. We reden naar het hotel, zij met brancard naar onze kamer gebracht. En daar sliep ze lekker verder.

Toen werden we om vijf uur snachts wakker, ze moest een keertje overgeven en het ging weer helemaal prima. We hebben over politiek zitten praten etc. Ze had wel een milde kater. Ik heb het maar niet aan mijn moeder verteld want die was gek geworden

Ze heeft heel lang geen alcohol gedronken

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:14

ista schreef:
Tallie1979 schreef:
Ach ja, 3 dagen spijbelen omdat je favoriete pop band uit elkaar gaat en je dus 3 dagen in de kou staat te blauwbekken voor het hotel in de hoop een glimp op te vangen. :))

Dat moet Take That zijn geweest, of niet? :+
**\O/** **\O/**

:')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:16

Palmera schreef:

Inderdaad. Mijn broer heeft me vroeger wijsgemaakt dat chlamydiaatjes prachtige blauwe bloempjes zijn :j in de intratuin heb ik gevraagd aan een aardige mevrouw: “mevrouw heeft u ook chlamydiaatjes?”
Bleek ze niet te hebben -O-
Ik was 6

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:23

Palmera schreef:

Nee hoor :D

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:42

Mijn zus deed alsof ze tijdens het fietsen haar stuur omdraaide. In werkelijkheid deed ze haar armen gekruisd... Ik had dat niet door en deed tijdens het fietsen mijn stuur omdraaien. De klap was hard, tegen de stoeprand en ik weet nog dat de huisarts kwam :')

En ik heb er niks van geleerd.. Een vriendin van m'n zus deed de koprol op het rek met losse handen. Ik deed dat ook en had mn tanden door m'n lip :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-21 23:46

Danique_G schreef:
Palmera schreef:

Inderdaad. Mijn broer heeft me vroeger wijsgemaakt dat chlamydiaatjes prachtige blauwe bloempjes zijn :j in de intratuin heb ik gevraagd aan een aardige mevrouw: “mevrouw heeft u ook chlamydiaatjes?”
Ik was 6

Een chlamydiaatje _/-\o_ Hoe kom je er ook op :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:51

Ik heb mijn broer ooit wijsgemaakt dat je de nuvaring als armband droeg en hij was er mee weg ook :D

Mijn broer is sowieso wel een brokkenpiloot. Met een vriendje de straat af fietsen bergaf (ons huis stond op het eind) en wedden wie laatst zou remmen. Mijn broer remde laatst (of niet), ging door de voorruit naast de voordeur en sneed zijn polsslagader over. Mijn moeder was gelijk tien jaar ouder.

Enkele jaren later: moeder en ik gaan op vakantie. Broer at op de gekste momenten gefrituurde snacks dus moeder had het vet ververst en hem dit verteld en hem op het hart gedrukt het niet zelf te verversen. Hij was toen al 19.
Heeft hij het uiteraard willen verversen en kokend heet frietvet over zijn hand gegoten....

Hij is verder goed terecht gekomen hoor :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:58

singa schreef:
Hahaha, geweldige verhalen :')

Als kind had ik een groot talent: scheel kijken. Iedereen was er laaiend enthousiast over, ik gaf er zelfs cursussen over op de speelplaats. Het jammere was dat ik zelf niet wist hoe ik eruit zag met mijn ogen naar elkaar toe gedraaid.

De enige manier om dat te weten te komen, was een foto. Omdat foto's in die tijd (ik spreek over de 1993-1994) nog analoog genomen werden, dacht men altijd 6 keer na alvorens op dat knopje te duwen... Nog nooit had ik iemand kunnen overtuigen.

Maar, tijdens 1 van die cursussen, kwamen enkele klasgenoten en ik op het geniale idee om samen scheel te kijken op de klasfoto. Geweldig plan, iedereen had flink geoefend en was er helemaal klaar voor. Tot op het moment dat de betreffende foto genomen werd, zo bleek... Of hoe ik er in al mijn enthousiasme ingeluisd werd. Dat moet zowat mijn eerste grote levensles geweest zijn -O-

En het ergste is dat mijn moeder uiteindelijk weigerde om die foto te kopen, dus ik heb er zelf maar heel kort van mogen genieten. Mijn klasgenoten daarentegen...

(Het talent heb ik door de jaren heen nog verder ontwikkeld trouwens. Zo kan ik mijn ogen onafhankelijk van elkaar bewegen.)

Dit vraagt om een foto of filmpje :D

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 00:02

Een jaar of 10 denk ik, wij hadden honden en geen paarden, dus werden honden paarden. :)
Ik zette hele springparcoursen op en dat sprong ik dan met de hond, die een stukje worst kreeg aan het einde. Hond een tuigje geknutseld en met skatebord erachter, bal gooien en ik had mijn sleehond!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 01:26

Danique_G schreef:
Palmera schreef:

Ik was 6

Deze kan erger: ik heb cyclamen in de tuin. En die begonnen er wat vreemd uit te zien. Dus gilde ik in mijn beste spaans tegen mijn toenertijd vriend dat "mijn chlamydia heeft schimmel ofzo". :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 07:50

Geen domme actie, maar:
Als jonge tiener nietsvermoedend erotisch fuit zeggen. Toen heeft mijn zus maar even uitgelegd dat 'erotisch' iets 18+ was en 'exotisch' iets uit verre landen.

Dit drinken was favoriet in huis. Dus ik heb het later nog vaak gehoord.
Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 07:56

Kookaburra schreef:
Geen domme actie, maar:
Als jonge tiener nietsvermoedend erotisch fuit zeggen. Toen heeft mijn zus maar even uitgelegd dat 'erotisch' iets 18+ was en 'exotisch' iets uit verre landen.

Dit drinken was favoriet in huis. Dus ik heb het later nog vaak gehoord.
[ [url=m/cgzkzE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekker hoor, erotische fruitdrank met extra D :')

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:27

Zo zei ik stuur verkrachting ipv bekrachtiging. Mijn moeder lag in een deuk.

En nog een op de middelbare, mijn vriendin en ik werden erop uit gestuurd om een plintentrapje te halen. Heel de school rond geweest en elke leraar speelde mee :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:41

Wij deden dat in de horeca op de markt van Ieper. Er zitten daar erg veel zaken en als er iemand nieuw begon stuurden wij op pad om ‘het speciaal machien ‘. Dat was zogezegd een heel duur ding dus deelden alle eigenaren het met elkaar. En iedereen speelde ook altijd lekker mee: O oei je hebt het net gemist wij hebben het gisteren gebruikt maar nu ligt het alweer bij die.

Je was zo een uur op pad hahahaha. Maar je was gelijk wel eens overal geweest :D

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 08:48

singa schreef:
Hahaha, geweldige verhalen :')

Als kind had ik een groot talent: scheel kijken. Iedereen was er laaiend enthousiast over, ik gaf er zelfs cursussen over op de speelplaats. Het jammere was dat ik zelf niet wist hoe ik eruit zag met mijn ogen naar elkaar toe gedraaid.

De enige manier om dat te weten te komen, was een foto. Omdat foto's in die tijd (ik spreek over de 1993-1994) nog analoog genomen werden, dacht men altijd 6 keer na alvorens op dat knopje te duwen... Nog nooit had ik iemand kunnen overtuigen.

Maar, tijdens 1 van die cursussen, kwamen enkele klasgenoten en ik op het geniale idee om samen scheel te kijken op de klasfoto. Geweldig plan, iedereen had flink geoefend en was er helemaal klaar voor. Tot op het moment dat de betreffende foto genomen werd, zo bleek... Of hoe ik er in al mijn enthousiasme ingeluisd werd. Dat moet zowat mijn eerste grote levensles geweest zijn -O-

En het ergste is dat mijn moeder uiteindelijk weigerde om die foto te kopen, dus ik heb er zelf maar heel kort van mogen genieten. Mijn klasgenoten daarentegen...

(Het talent heb ik door de jaren heen nog verder ontwikkeld trouwens. Zo kan ik mijn ogen onafhankelijk van elkaar bewegen.)

Wij beschikken over hetzelfde talent... het heeft zich nog niet uitbetaald in klinkende munt...:-(

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 19:21

Palmera schreef:
Deze kan erger: ik heb cyclamen in de tuin. En die begonnen er wat vreemd uit te zien. Dus gilde ik in mijn beste spaans tegen mijn toenertijd vriend dat "mijn chlamydia heeft schimmel ofzo". :')

ApplePapple schreef:
Zo zei ik stuur verkrachting ipv bekrachtiging. Mijn moeder lag in een deuk.

En nog een op de middelbare, mijn vriendin en ik werden erop uit gestuurd om een plintentrapje te halen. Heel de school rond geweest en elke leraar speelde mee :')

Sorry hoor maar nu lig ik onder de tafel :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 19:56

Ik had traangas in de toiletpot gedaan en een trekrotje van de deurklink naar de kraan. Ik was aan de overkant en zat met wat meiden op de zandbakrand er was een school daar.

Onze voordeur ging open mijn moeder stond daar met rode traan ogen en riep, jij nu naar binnen. Oh is er iets ergs gebeurd je moeder huilt, opeens wist ik het weer en ik schuifelde naar binnen. Kom je zo nog terug riep een meisje, nou ik ben bang van niet. Oh hoezo niet dan?

Ik liep ons huis in en ik vroeg mama wat is er gebeurd je huilt. Dat viel zo verkeerd, hoe haal jij het in je hoofd om een trekrotje aan de deur te bevestigen. De katten zijn nu heel erg bang, oh huil je daar om? Nee natuurlijk niet wat dacht je van die troep in de wc.Ik heb die meiden die dag niet meer gezien.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 19:58

Das best hardcore :oo

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 20:01

Ja ik hield wel van een pittig geintje, op school jeukpoeder in iemand zijn trui. En een stinkbom in het lokaal, de lerares ging weg en kwam terug als de dader zich zou melden.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 20:06

Oh fietsen :') ...

Volgens mij was ik nog wat jonger (12, 13..) maar ik fietste de straat in waar mn ouders en ik woonden, maar zonder handen. Dat deed ik altijd, ging ook altijd goed. Maar wanneer het NIET goed gaat is als je je stuur uit frustratie een mep geeft omdat je fiets afwijkt naar links :') Ik was aan het begin van de straat op mn muil gegaan en ik gaf zo'n schreeuw dat mijn vader (die toendertijd 120 kilo woog) vanuit het eind van de straat vanuit huis kwam aanhollen :')

En naast een schoolvriendinnetje van de middelbare fietsen en kijken hoe lang we recht uit konden fietsen met ingehaakte sturen. Niet lang dus..

Of het een goed idee vinden om een tipi te maken van landbouwzeil (dat zwarte zeil) en daar in 35 graden een vuurtje in te stoken. Was ook geen goed idee overigens.

Of met je slaaphoofd op skikamp het verkeerde 'toilet' oplopen en je je afvraagt waarom het zo warm is en waarom het zo lekker ruikt. Tot je je realiseer dat je op de douche staat. Dat is normaal geen probleem, maar deze douche was enkel een hok met een gordijn. De docenten douchten daar en de leerlingen hadden allemaal een hokjes douche zoals op de camping. Was een van de docenten vergeten de deur op slot te doen, dus die schrok zich helemaal het apenlazarus toen er een slaperige leerling op die douche stond. Achteraf hard om gelachen, en nu nog steeds, maar toen :=