Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ik mis dat autootje nog steeds. Niet comfortabel genoeg voor echt lange afstanden die ik voor mn werk moet rijden (+- 300KM snelweg) maar i-de-aal voor alle andere ritjes. De Nissan Micra was echt mijn tweede optie als ik geen fijne starlet kon vinden omdat ze ook onverwoestbaar zijn. Nu heb ik een Suzuki swift uit een later bouwjaar (2006) en het ding blijft een beetje modderen. Maar omdat ik veel zelf/bijna alles zelf doe kan ik de meeste kosten fijn opvangen zo. 

Rije schreef:Enige waar je bij een Micra rekening mee moet houden is een eventuele kapotte luchtmassameter. Maar that's it!
Fillis schreef:Bedankt voor de vele reacties! Iets teveel om op iedereen te reageren.
Las iets over vragen voor een bedrijfswagen: ik ben pas een maand in dienst, en daarbij als leerling ook nog. Als alles goed blijft gaan zal ik uiteindelijk waarschijnlijk wel een busje krijgen, maar dat is voorlopig echt nog niet aan de orde
Ik lees vooral lovende reacties over Aziaten, en wisselende reacties over Westerse merken. Denk dat ik dan ook maar ga selecteren op Japanse/Koreaanse merken
Auto waar ik bij ben wezen kijken was een Cuore trouwens, afgezien van het olieprobleem was hij verder erg netjes.
Autootjes aanbieden mag, maar ik zit in de kring Almelo/Enschede/Hengelo, daarbuiten ga ik niet kijken
Degene die wel een betrouwbare handelaar wist in Hengelo, kan je mij een pb sturen?
Zij bieden misschien online en in de showroom alleen auto's van 2500+ aan, maar krijgen ook de oude bakkies via de inruil binnen. Als je al klant bent is de kans ook groter dat je een nette deal krijgt.