Opblaas jacuzzi??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: Opblaas jacuzzi??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 01:28

Dat is toch wel persoonlijk. Ik hou niet op die manier van de sauna. Wel van een sauna, maar niet TE heet en ook niet daarna dompelen bijv. Een duik in het zwembad vind ik dan wel lekker, maar ook niet als het koud is.

Die Aquafinesse lees je wel overal dat die goed is. Maar denk dat de voorkeur ook ligt aan hoe vaak je hem gebruikt en met wie. Ik ga er echt nooit met vreemden in, dus maak hem schoon voor mn man en mezelf. Zouden er andere mensen in zitten, vervang ik het water.

Wij houden wel rekening met de plek in de tuin dat we er zo lang mogelijk in kunnen zitten zonder een stuk door de kou naar binnen te moeten lopen.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:27

Wij hebben afgelopen voorjaar de Lay-Z-Spa Miami gekocht en wij vinden het echt heerlijk. We hebben hem bijna alle maanden aangehad, zodat hij op temperatuur bleef. Constant vanaf 0 moeten verwarmen kost ook veel energie. We hebben hem een paar weken leeg gehad toen het vreselijk regende.

De pomp hoor je amper als je hem gewoon laat pompen en verwarmen. Dat hoor je ook met een ‘gewoon’ Intex zwembad. Alleen de bubbels maken wel wat lawaai, maar daar kan ik mij gemakkelijk van afsluiten. Eigenlijk bubbelen wij ook niet heel veel. Wij vinden de warmte gewoon heel chill.

We hebben hem vorig weekend opgeruimd. Dit weekend geven we een feestje en we willen niet dat mensen er tegenaan botsen of erin gaan etc. En het was mooi weer dus kon hij mooi drogen na de grote schoonmaakbeurt.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 07:56

Hoe doen jullie het in de winter?

Wij willen hem graag laten staan (met een overkapping, en hij staat vrij dicht bij onze achterdeur zodat we niet al te ver door de kou hoeven lopen), 365 dagen per jaar :j Maar we willen natuurlijk niet dat hij stuk gaat door de vrieskou... Pomp gewoon altijd aan laten staan?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 09:32

Volgens mij kan die tot -7 buiten blijven, maar dat zou je even uit moeten zoeken hoe dat bij die van jullie zit.

superpony

Re: Opblaas jacuzzi??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 12:20

Ik heb er een aantal bekeken en die hadden vorstbescherming. Slaan aan vanaf 4 graden geloof ik.

Wat ik in de reviews ook merk is dat je ook een beetje naar je lengte moet kopen. Bij sommigen staat dat het niet voor mensen boven de 1.80m is bijv.
Merken prijzen de hoge rand aan als extra comfort, maar veel mensen vinden het te hoog. Waar je er dus eigenlijk meer voor betaald.

Er zijn ook mensen die het voor kleine kinderen als plons badje hebben en dan als bubbelbad voor zichzelf. Dan snap ik ook dat je een groter model neemt.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 07:50

superpony schreef:
Ik heb er een aantal bekeken en die hadden vorstbescherming. Slaan aan vanaf 4 graden geloof ik.

Wat ik in de reviews ook merk is dat je ook een beetje naar je lengte moet kopen. Bij sommigen staat dat het niet voor mensen boven de 1.80m is bijv.
Merken prijzen de hoge rand aan als extra comfort, maar veel mensen vinden het te hoog. Waar je er dus eigenlijk meer voor betaald.

Er zijn ook mensen die het voor kleine kinderen als plons badje hebben en dan als bubbelbad voor zichzelf. Dan snap ik ook dat je een groter model neemt.

Ik ben zelf maar 1.58m, dus ik moet nog uitkijken dat ik niet kopje onder ga haha! Mijn vriend is 1.80m, en die zit er blij in, heeft voldoende ruimte, ook als ik erbij zit :j

Gisteren tentje opgezet. Moet nog verankerd worden in de muur. Zijn ook zijkantjes bij, maar die hebben we voorlopig niet nodig.
Naar de winter toe hebben we wss wel een stevigere tent nodig, maar voorlopig voldoet deze wel :)

Afbeelding