Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik geef vaak mijn parkeerkaartje weg als er nog een half uur op zit ofzo.
En ik laat mensen vaak voorgaan terwijl ze geen voorrang hebben, vooral fietsers en vooral in de regen.
Arethe schreef:Laatst nog een situatie meegemaakt, weet niet of het geheel hier onder valt.
Ik stond buiten te roken bij m’n ouders en hoorde iemand roepen vanuit park. Meteen m’n man en vader opgetrommeld dat ze NU mee moesten komen.
Was een mevrouw in het donker van een stoepje gereden en omgevallen met haar scootmobiel, ze kon niet bij haar telefoon en lag in het donker op het natte gras. Mijn jas meteen onder haar geschoven, snelle check van haar lichaam gedaan en vervolgens gezamenlijk voorzichtig opgetild en in haar scootmobiel gezet. Ik ben naar m’n moeder gerend om te vertellen dat er iemand even mee kwam en vanuit het huis contact opgenomen met haar dochter.
Mijn hart brak echt toen mevrouw vertelde onderweg naar de voedselbank te zijn en dus nu geen eten heeft kunnen halen. Haar dochter heeft haar opgehaald met de auto en de volgende dag heeft zij de scootmobiel opgehaald. Wij hebben een kaartje geschreven en daarin wat geld gestopt omdat we het ons echt aantrokken.
Toevallig net een kaartje gehad van haar met daarin kerstwensen, een bedankje en dat haar knie gelukkig weer goed gaat.