Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marie111 schreef:Deze blauw genoeg? (fietst heerlijk overigens, heb ik paar dagen gehuurd op Terschelling)
https://www.budgetbikeshoeve.nl/product ... u-in-frame
GJ9 schreef:Ik zou het niet weten Christina, misschien weet ChatGPT het?
Karlijnxxx schreef:10-20 jaar is erg lang voor de batterij en dit is precies wat ze om de zoveel jaar veranderen. Wel belangrijk om de ketting/cassette na te kijken, want dit zal met enige regelmaat moeten vervangen.
_Christina schreef:Ik heb er geen proefrit op gemaakt, niet alleen omdat hij een achtermotor heeft, maar alle drie de fietsenwinkels waar ik tot nu toe ben geweest hebben aangegeven dat het weliswaar prima fietsen zijn maar erg budget built zouden zijn (bv goedkope onderdelen, ik heb het nog niet nagekeken of het waar is).
Aangezien dit voor mij een grote investering is die toekomstbestendig moet zijn (ik wil dat zo'n fiets minstens tien jaar meegaat, het liefst dubbel zo veel, maar aan een elektrische kan natuurlijk meer stuk dan aan m'n huidige en eerste zelf betaalde omafietsje van zo'n 20 jaar) en tzt mijn veel goedkopere barrel op vier wielen (auto) vervangt, probeer ik de balans te vinden tussen mooi, comfort en degelijkheid.
Natuurlijk proberen verkopers ook maar wat te verkopen, maar het is ook wel interessant dat geen enkele verkoper (tot nu toe) tenways als top 3 noemt en bij specifiek navragen door ieder wordt afgeraden. Ondank dat de tenways ago-t (dacht ik) goed scoorde in een of andere test (ben even vergeten welke dat was) en iig twee ze ook verkochten en dus ook volledig hadden kunnen inspelen op mijn wens voor een leukere kleur. Lastig lastig!
_Christina schreef:Goede tip, ik heb net de website even bekeken en ga het zeker links laten liggen. Ik kan niet eens filteren op aandrijving en de enige met een foto die mogelijk een riem zou kunnen zijn, heeft geen kleuren ter keuze. In de specs staat ook niet of het een belt is en er staat bij die fiets ook niet wat voor merk onderdelen er allemaal aan zitten.. Te veel onduidelijkheid.
Ik hoop dat ondanks de slechte nazorg jouw problemen ermee wel opgelost konden worden?
Jokonootje schreef:Ik heb deze in het zwart oranje ...
Die voldoet aan al je wensen en wat een fijne fiets is het..
https://www.giant-bicycles.com/nl/anytour-eplus-5-lst
Marie111 schreef:
njiloj schreef:Helaas niet. Ondertussen een ander merk aangeschaft. (Burgers) zeer tevreden mee, alleen hebben zij niet wat jij zoekt denk ik.