LWDaisy schreef:Goof schreef:Jemig, wat een horror zo'n dagvullend programma alleen maar om te onthullen of het kind een piemeltje heeft of niet![]()
Ik snap niet zo goed wat zo'n dagprogramma met spelletjes te maken heeft met zo'n onthulling, maar goed. Als dit de wens van de ouders is, dan veel plezier.
Nou, wat een boel reacties. En toch wel wat negativiteit, jullie doen net of ik haar de Titan Run wil laten meelopen![]()
De bedoeling is er een fijne dag van te maken. Het zijn actieve jonge twintigers, hij woont hier voor zijn werk (dus een expat en geen immigrant), ze zijn de eerste om karaoke te staan zingen en feestjes te bouwen, en houden wel van die spelletjes en mensen rond zich. En ze komen idd van Gloucestershire, ze lachen zich dood met cheese roll-wedstrijd![]()
Ze missen hun familie. Ze hebben hier een een handvol vrienden. De bedoeling is ze een dag te geven, die ze nooit meer vergeten. Natuurlijk wordt er overlegd met hen, en natuurlijk wordt er rekening gehouden met hoe the mom to be zich op de dag zelf voelt.
Ze zijn door het dolle heen met de zwangerschap, en in Corona-tijden is er zo weinig om te vieren. Dit kunnen we wél vieren
Kijk, als je de opdracht hebt om een dagvullend programma te maken, tja, dan heb je een handvol ideeën nodig om niet halverwege de dag droog te staan
Ik zou beginnen met voorrijden in de babyblauwe Ford Anglia uit Harry Potter (de look-a-like, tenminste) met een enorme roze strik er omheen

)

We gaan ook een bingo doen, met prijzen - een spuugdoekje, mutsje, een kinderpark voor de volle kaart, ...
Nog twee ideetjes: