Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Nelleke_ schreef:Het verzorgen van de dieren kost ook tijd en een landelijk erf kost ook gewoon meer tijd qua onderhoud, dus met veel reistijd houd je bijna geen tijd over op normale werkdagen.
). De reistijd is wennen, maar als ik nog in het oude huis gewoond had en een job een stad verder aangeboden had gekregen zou ik dezelfde reistijd hebben. _Nelleke_ schreef:Wij wonen ook landelijk met de paarden aan huis, wel midden in de randstad. Mijn man reist 35 min. naar werk maar werkt (in niet corona-tijd) 2 dagen per week vanuit huis. Ik reis 25 min. naar werk en kan niet thuis werken. We vinden dit allebei nog net goed te doen, langer zou ik niet willen. Het verzorgen van de dieren kost ook tijd en een landelijk erf kost ook gewoon meer tijd qua onderhoud, dus met veel reistijd houd je bijna geen tijd over op normale werkdagen.
). 
Lindaonline schreef:Bedankt voor jullie reacties. Fijn dat er ervaringen worden gedeeld! Wij hebben geen kinderen, maar kan me goed voorstellen dat je leven totaal veranderd wanneer je kinderen krijgt en je dus de reistijd als verloren uren ziet. Je blijft stressen iedere dag.
Ook het ov of reizen met de auto is een enorm verschil. Onze mening is dat reizen met de auto altijd relaxter is, ondanks de file. Geen gesleep met tassen, lekker warm en rijdt van deur tot deur.