IlonavL schreef:Weet je 100% zeker dat hij er nog in zit?
Dat percentage zakt per kwartier, weet niks meer zeker
? Ik heb hem iig niet in de bak met water gevonden (via een zeef het water weggegooid)
Achterom schreef:Heb je geen droge ogen? Dan is de snelste oplossing even flink janken

Of oogdruppels, maar die hebben de meeste mensen niet zomaar liggen
Ja, wel droge ogen .... volgens de Pearle kon je ook lenzenvloeistof in je oog druppelen.
MarlindeRooz schreef:Hem naar beneden schuiven en dan vouwt hij vanzelf dubbel en dan snel pakken?
Ik ga het straks proberen, op dit moment is dat oog al zo geïrriteerd van het proberen dat ik de lens niet eens meer aanraken. En kan ik mijn oogleden niet meer openhouden met mijn andere hand.
Dieselpaard schreef:Zijn het harde of zachte lenzen? Weet je zeker dat ie nog op de goede plek zit en niet naar de zijkant is geschoven? Of misschien eruit gevallen? Ik heb ooit eens 2 paar lenzen in gehad (iets met dronken de avond ervoor, lenzen vergeten uit te doen en de volgende ochtend zo nieuwe erin). Ik merkte het pas toen ik mijn lenzen er uit wilde halen en ik ineens 2 par in m’n hand had. Ik wil dus aangeven dat je het niet altijd direct door hebt...
Zachte lenzen. Ik durf nu niets meer met zekerheid te stellen
. Met badkamerlicht zie ik het ook niet (meer)
En het punt is dat het maar zo'n geringe sterkte is op dat oog, dat ik ook niet kan bepalen of ik nu nog steeds beter zien dan 'vgoegahh'
Mijn zoon is een instrumentje halen bij de Pearle, hopelijk lukt het daarmee. Balen hoor, voorheen nooit moeite gehad met lenzen eruit halen.