Winged schreef:Geef mij die testen maar hoor als dat mogelijkheden biedt. Zo erg vond ik die stok in mijn neus niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Geef mij die testen maar hoor als dat mogelijkheden biedt. Zo erg vond ik die stok in mijn neus niet.
elnienjo schreef:Ik heb liever ook niks in m'n neus, doe mij maar 'n vaccin!
SusanH schreef:Het is schijnveiligheid imo, want het is en blijft een momentopname.
bigone schreef:Gewoon open doen en richtlijnen. Iedereen wiens achternaam met een a en b begint op maandag bvb , gewoon om de voorkomen dat iedereen meteen weer kilo’s action spul moet inslaan. En winkelen alleen !!
Emmaa_ schreef:Lief van jullie jongens!
Bij mij is het (helaas) vooral bloedprikken. Een prik kan ik me nog wel overheen zetten, maar van bloed prikken word ik vaak extreem duizelig omdat ik me super ga hyperfocussen op bloed dat mijn lichaam verlaat. Ik kan mezelf echt aanpraten dat ik dood kan gaan van 1 buisje bloed minderHet scheelt gelukkig veel als ik mag liggen, en bij zo'n studie ben je zelf in een kamertje 1 op 1 met de verpleegkundige en niet in zo'n ongemakkelijk hok bij de huisarts. Denk dat dat wel veel gaat schelen