.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:02

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Re: Wat geef jij met Valentijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:03

Haha ik ga denk ik van de week eens een rondje kruidvat / supermarkt doen om een leuk pakketje samen te stellen. Ga vrijdag naar hem toe en dacht doe dan wel wat leuks aan. Maar dan is zijn moeder bij hem op bezoek... B-) O:)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:05

Ik kom net van de AH XL en daar lag van alles, tot inpak papier aan toe bv.

Hier dit x even niks omdat het een hele dure maand is geworden en we dit weekend ook nog verjaardag van onze zoon vieren (hier thuis met ons gezin alleen natuurlijk, maar we proberen er toch wat speciaals van te maken met cadeautjes en versieren en taart e.d.). En m'n man is begin deze maand jarig geweest en heeft wat duurdere cadeaus gekregen ook.

Maar misschien dat ik nog een luxe ontbijtje ergens bestel voor zondag :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:20

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:40

En wij hebben ook een PLUS kortbij, welke franchise is, die ook van lokale ondernemers van die pakketjes met kleine cadeautjes e.d. het hele jaar door heeft staan. Daar staan ook vaak seizoens spulletjes bij of voor verjaardagen e.d. Misschien dat zoiets nog te vinden is bij een lokale supermarkt ook.

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:48

Dit is de 2de valentijnsdag dat mijn vriend en ik bij elkaar zijn.
Vorig jaar had hij mij mee uit eten genomen (hij doet er normaal niet zoveel aan)
Wilde nu hem meenemen, maar helaas....corona....
Nu geef ik hem een zelfgemaakte kaart en een high tea (ook alles zelfgemaakt)
Wij wonen nog niet bij elkaar dus dat word even priegelen hoe ik het ongezien zijn huis binnen krijg :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:57

Bij de Kruidvat en de AH was er echt helemaal niks. Heb zelfs geen kaart.
Heb een mooie hoodie, wat hartensnoepjes en accessoires voor een spannend avondje besteld.

Vriend heeft aan mij gewoon een lijstje gevraagd met wat ik wil :=

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:02

Wij geven elkaar niks. En tegelijkertijd alles :D . Dit is ook onze tweede Valentijn en ik ben 21 weken zwanger. Dus hij krijgt van mij onze baby en ik van hem de babykamer :o . We hebben besloten het geld op te sparen. Ik zou in deze tijd toch niet weten wat we elkaar zouden moeten geven. Eten afhalen (zo'n leuk Valentijns menu) is haast niet te doen, omdat de standaard menu's bestaan uit zo'n beetje alles wat ik niet mag (tonijn, gerookte zalm, carpaccio, tournedos, enz. enz.) We gaan een high tea afhalen. Hopelijk kunnen we nog een keer uit eten of misschien zelfs een weekendje weg voordat de beeb komt. Maar ik heb er een hard hoofd in :x

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:10

Ik heb zijn auto geschilderd. Of nouja, een canvas beschilderd met een portret van zijn auto :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:26

Gimme_Joy schreef:
Wij geven elkaar niks. En tegelijkertijd alles :D . Dit is ook onze tweede Valentijn en ik ben 21 weken zwanger. Dus hij krijgt van mij onze baby en ik van hem de babykamer :o . We hebben besloten het geld op te sparen. Ik zou in deze tijd toch niet weten wat we elkaar zouden moeten geven. Eten afhalen (zo'n leuk Valentijns menu) is haast niet te doen, omdat de standaard menu's bestaan uit zo'n beetje alles wat ik niet mag (tonijn, gerookte zalm, carpaccio, tournedos, enz. enz.) We gaan een high tea afhalen. Hopelijk kunnen we nog een keer uit eten of misschien zelfs een weekendje weg voordat de beeb komt. Maar ik heb er een hard hoofd in :x

Mooi hoor: 'we geven elkaar niks en tegelijkertijd alles' <3

zo werd onze zoon een uur voor Valentijnsdag geboren, dus onze Valentijnsdag in 2013 was heeeel speciaal met een pasgeboren baby in de armen. En sindsdien is Valentijnsdag toch ook elk jaar wel een beetje specialer geworden daardoor hihi. Net als mensen met intoleranties e.d. Het is gelukkig tegenwoordig niet meer zo dat je dan maar pech hebt zeg maar haha.

Bij de meeste restaurants kun je overig echt heeel makkelijk aangeven dat je zwanger bent en dan wordt daar rekening mee gehouden! Daar houden ze echt rekening mee en zijn ze op voorbereid, zodat ze zo'n vooropgesteld menu heel makkelijk kunnen aanpassen bv.

EDIT:
Ah ik zie dat je wel een high tea gaat halen? Lekker :9 <3

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:28

Massageolie, douchegel en de chocolaatjes die hij zo lekker vindt. Lekker basic, niet duur (hebben we ook afgesproken) maar wel dingen die sowieso gebruikt worden.
Dingen zoals knuffels vind ik persoonlijk ook helemaal niets.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:41

cursebreaker schreef:
Gimme_Joy schreef:

Mooi hoor: 'we geven elkaar niks en tegelijkertijd alles' <3

zo werd onze zoon een uur voor Valentijnsdag geboren, dus onze Valentijnsdag in 2013 was heeeel speciaal met een pasgeboren baby in de armen. En sindsdien is Valentijnsdag toch ook elk jaar wel een beetje specialer geworden daardoor hihi. Net als mensen met intoleranties e.d. Het is gelukkig tegenwoordig niet meer zo dat je dan maar pech hebt zeg maar haha.

Bij de meeste restaurants kun je overig echt heeel makkelijk aangeven dat je zwanger bent en dan wordt daar rekening mee gehouden! Daar houden ze echt rekening mee en zijn ze op voorbereid, zodat ze zo'n vooropgesteld menu heel makkelijk kunnen aanpassen bv.

EDIT:
Ah ik zie dat je wel een high tea gaat halen? Lekker :9 <3

:D <3 Ik ben echt een zachtgekookt ei al weken (hello hormones :+ ) maar op de één of andere manier is onze relatie sinds mijn zwangerschap veel intenser geworden. We kennen elkaar nog niet zo heel lang (anderhalf jaar), maar het voelt zo puur en echt. Kan me ook geen leven zonder hem meer bedenken... (ja I know :r :') )

Ik heb twee restaurants gebeld en die hebben allebei echt een vast afhaalmenu. Ze zitten nu erg met inkoop en derving vanwege de crisis. Ze willen niet teveel extra dingen inkopen, bang om weg te moeten gooien. Is natuurlijk helemaal begrijpelijk. En daarom hebben we inderdaad gekozen voor een high tea. Ze doen er voor mij een paar extra saucijzenbroodjes bij _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:47

Goor is dat he, zo verliefd zijn. :r <3

Ik heb een boekenlegger met foto’s van ons ( :r ) er op besteld. Echt meneer gebruikt geen crèmedingen of iets dat ik kan kopen. Luchtje is heel persoonlijk ook. Materialistische zaken vindt hij vaak ook niet zo spannend. Uit eten / dagje weg kan toch niet.

Dus een foto boekenlegger, chocola, een kaartje en wat speciaalbier en misschien nog iets wat ik vind bij de Kruidvat van de week? :+

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:54

He bah ja... :')

Vorig jaar heb ik hem een boxer cadeau gedaan met onze namen en hartjes... Echt wat dacht ik... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 15:23

Een sleutelhanger van leer met foto van onze pasgeboren baby en een fotocollage van de baby. Met een handgeschreven brief om hem te waarderen voor de steun tijdens de zwangerschap/bevalling en de periode tot nu.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 16:25

Lau07 schreef:
Ik geef mijzelf diamanten. :o Vorig jaar is mijn relatie uitgegaan en hij gaf me nooit cadeautjes. Of dan zei hij dat hij op zoek was geweest maar niets kon vinden. Altijd best teleurstellend, dus nu ben ik aan het uitpakken. :D

Goed zo. "Diamonds are a girl's best friends".

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 17:03

Wij gaan een autopuzzelrit doen met een meeneem lunch :D

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 17:08

Flying_Angel schreef:
Een sleutelhanger van leer met foto van onze pasgeboren baby en een fotocollage van de baby. Met een handgeschreven brief om hem te waarderen voor de steun tijdens de zwangerschap/bevalling en de periode tot nu.

Zo’n brief is echt super lief! Oke ik heb geen kind, maar ik schrijf ook met enige regelmaat een brief naar hem of een klein mini berichtje tussen ze brood voor werk of tussen ze kleding.
Dat soort dingen waarderen ze meestal wel heel erg (tenminste is mijn ervaring).

Arcodavella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 17:15

Mijn vriend heeft zijn verjaardag op Valentijnsdag :D

Dus ik probeer creatief te zijn en aan allebei speciale aandacht te besteden.
Als cadeautje voor Valentijnsdag heb ik voor ons allebei een koffie-to-go thermosbeker gekocht (in bijpassende kleuren <3 ) die ik leuk in ga pakken met uitgeknipte hartjes en een leuk briefje.

En verder ben ik kaartjes aan het maken, schrijven, tekenen, en die wil ik in het huis verstoppen. Dat is voor Valentijnsdag en voor zijn verjaardag. En heb natuurlijk nog een cadeautje voor zijn verjaardag.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 00:34

Ik heb een valentijnsontbijt met een bos rode rozen besteld. Zondag ochtend wordt het bezorgd.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 17:54

Mijn vriend krijgt een kaart een een chocolade hart. Heel origineel, haha.
En we gaan zondag mijn huis verder leeghalen, want ik ben bij hem ingetrokken. Niet echt een romantische bezigheid, maar ergens toch ook weer wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 17:57

Mijn vriend krijgt een luxe ontbijt en een kaart.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 22:45

Ik geef net als iedere dag een bord eten op tafel en daar houd het weer bij op. _O-

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 23:01

Afbeelding

Kon het niet laten <3

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 23:15

Wij gaan thuis uit eten. :D
Mijn man weet het al wel, alleen weet hij nog niet wat we gaan eten.
Heb het besteld voor zaterdag, hebben we lekker alle tijd samen. <3