Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat straks
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Berdien schreef:Wat een avontuur zeg! Zo’n flinke verbouwing, naar een eiland verhuizen.. Dapper! Vooral ook omdat ik jullie huidige huis zooooo leuk vond!
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat straks
superpony schreef:Woon je nu in Almere?
Wij zijn beiden opgegroeid in Almere en onze zoon is er geboren. Ik vond het vroeger niks, maar merkte met verhuizen uit Almere dat ik er toch wel erg gewend was geraakt.
Maar juist dat oude miste ik in Almere. Nu moet ik wel zeggen dat toen wij er ooit kwamen wonen in 1981 dat het ook echt wel heel kaal was.
Konden ze de vloer niet aanpassen omhoog?
Een eiland is wel mooi, maar afhankelijk van welk eiland ben je natuurlijk wel beperkt qua winkels en je spullen.

maar je bedoelt de tegels op de muur
Keuken lijkt heel anders!
Berdien schreef:Haha ik keek naar de tegels op de vloer en ik dacht hóe danmaar je bedoelt de tegels op de muur
Badkamer ziet er ook strak uit! Ik houd zelf niet zo van dat donkere, maar ziet er wel netjes uit zo

Murthul schreef:Berdien schreef:Haha ik keek naar de tegels op de vloer en ik dacht hóe danmaar je bedoelt de tegels op de muur
Badkamer ziet er ook strak uit! Ik houd zelf niet zo van dat donkere, maar ziet er wel netjes uit zo
Hahaha!
Badkamer lijkt op die foto wel n stuk donkerder dan hij is hoor, moeilijk zo zonder licht nog erin enzo..
Hier zie je de kleur iets beter vanuit t beetje daglicht dat we hebben daar, vooral op de grond voor t bad:
[ [url=m/stVFla.jpg]Afbeelding[/url] ]
Incl mooie gezichtsblur

Jolien87 schreef:Ik schrok toen ik iemand in het bad zag zitten.
Wat ziet het er al mooi uit zeg! Wat een likje verf al niet voor een verschil kan maken, zo blijkt maar weer met de keukentegels. Ook ik moest even 2x kijken maar het ziet er echt mooi strak uit.

Ik zit eraan te denken om daar ook een mooie kleur behang op te doen, of echt een hele toffe kleur verf. Even kijken wat de mogelijkheden zijn
floorsil schreef:Jullie gaan echt hard! Het word wel super mooi en leuk dat jullie de balken behouden. Succes met de laatste loodjes!
Berdien schreef:Oohh mooi dat groen!
Ik heb op de werkkamer een hele lelijke grijze muur, die is toen geverfd door mijn huisgenoot. Grijs!Ik zit eraan te denken om daar ook een mooie kleur behang op te doen, of echt een hele toffe kleur verf. Even kijken wat de mogelijkheden zijn