Ladybird schreef:Heb je een idee vanaf wanneer het zaterdag begint (in het noorden)?
Ben ik ook benieuwd na! Moet morgenmiddag naar Valthermond vanuit Twente. En daarna weer terug
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sasja0705 schreef:Ik ben benieuwd, in 2007 (als ik mij nu niet vergiss) hadden wij het hier plotseling , rond om Apeldoorn behoorlijk te pakken.
Kan mij nog herinneren: moest een collega van Ermelo naar Elspeet brengen... hadden slappe 2 uur nodig.. en terug naar Garderen nog eens een uur ( gelukkig toen een dikke Nissan Patrol) ...
Manlief de kids uit Apeldoorn ophalen... om 4 uit Ermelo vertrokken om half 10 waren ze eindelijk thuis...
Kan mij haast niet voorstellen dat het weer zo erg wordt...
Cookies schreef:Ik zal half Bokt wel over me heen krijgen, maar ik hoop dat er een heel pak valt en het lekker gaat vriezen. Heerlijk. Zal m'n laarzen even invetten en lekker door de sneeuw ploeteren.
Nabster schreef:Ik woon in het paarse gebied. IK zie er naar uit. Nog wel ff goed boodschappen doen straks.
Voor de paarden wel fijner als ze in de sneeuw kunnen staan ipv die stijfbevroren paddock.. Beetje jammer dat ik een witte pony heb, die lijkt meteen ZO vies in de sneeuw..
Volgende week werk ik thuis, de voorraadkast is gevuld en mijn merrie kan eindelijk haar waterdichte winterdekbed om (die ik anderhalf jaar geleden had gekocht maar vorige winter niet heb hoeven te gebruiken).